Mode & Beauty alle pijlers

Nationale Joggingbroekdag!!!

11-10-2009 10:20 328 berichten
Alle reacties Link kopieren
11 oktober 2009.

Het is zondag en buiten is het grijs en grauw.

Je hoeft niks, je mag alles, en hult je in een joggingbroek vandaag!

Op dit forum zijn er op dit moment al 3 die in een joggingbroek rondlopen vandaag (en hem hoogstwaarschijnlijk ook niet meer uit doen deze dag)

Doe je mee?

Ik doe weer mee hoor.

Moest net even hardlopen en nu zit ik fris gewassen in mijn nieuwe HelloKittypyjama.

Sportman heeft gezellig zijn, in de droger enorm gekrompen, badjas aan.

Gezellig!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
OH ik ben al de hele dag mee aan het doen. Ik denk dat het ook niet meer uit gaat. Wou nog gaan wandelen met de hond maar dat heeft manlief net gedaan. Dus zit ik hier in een wit pak met dikke sokken en ik hoef niks en alles mag. Lekker makkelijk.

Geniet
Ook in joggingbroek, eindelijk weer eens nadat ik een aantal zondagen druk geweest ben.

En ik zou ook wel van die eskimosloffen willen hebben
Nog een uurtje, en dan spring ik er ook weer in....ik heb een date met de bank en uitzendinggemist
*meldt zich*

Mijn buik heeft kuren, dus de wc moet in de buurt blijven

Daarom vanochtend gedoucht en daarna lekker joggingpak aan. Gaat ook niet meer uit vandaag!
Ik zit lekker met mijn blote voeten op de koude vloer, heerlijk dat dat nu nog kan.

Normaal zou ik mijn vreselijk lelijke maar toch fijne crocspantoffels aan hebben.
RTL4 zondagfilms met mijn meisjes op de bank
Ha, hier nog iemand in joggingbroek. Gister gekocht, een grijze van Nike. Niet dat het merk me uitmaakt, maar dat was de eerste in mijn al heel lang durende zoektocht die me goed zit. Meteen meenomen dus. Nog even getwijfeld, want ze hadden 'm ook nog in het zwart. Na anderhalve dag (gisteravond ook aan gehad) twijfel ik niet meer: ik ga de zwarte ook halen. Met het gevaar van een echtscheiding, manlief vindt het namelijk vreselijk, een vrouw in joggingbroek. Tja, jammer dan, het zit heerlijk. Uit het werk vandaan, nette kleding en schoenen uit en joggingbroek aan. Wat wil een mens nog meer :-)
Ook hier, heerlijk in m'n witte jogging pak met lekkere sportsokken aan, om het geheel een klein beetje sexy te houden voor manlief is die wel van playboy :D

Maarr ook malief loopt hier in trainingsbroek en t-shirt.

XX

LLB
Anoniempie, koop er ook een voor je man joh!

Als hij weet hoe het voelt gaat hij het vast lekker vinden!
Nik een HelloKittypyama?

Ik heb m'n stink joggingbroek net verruild voor m'n hardloop outfit (en ben toen gaan wandelen ) nu ff uitzweten, badderen en met GV of een jurkenfilm terug naar bed.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.

Check!
Ja, een flanellen met roze ruitjes. Echt geweldig, de broek is wel wat lang de pijpen zijn een keer of 3 omgeslagen.
Heerlijk zo in mijn joggingbroek, alleen mis ik altijd zakken in die dingen.
Die van mij heeft van die lekkere grote zakken...... Houd 'm voorlopig ook lekker aan, moet vanavond alleen naar mijn schoonouders om te eten en ja, dan moet ie toch echt uit... ;-(
Joh, gewoon een leuke ochtendjas erover heen en klaar....
Ik zit in mijn donkergrijze GAP-joggingbroek. Heerlijk!!!
Nu nog in pyjama en ochtendjas.... Ga zo maar eens douchen en mezelf in een spijkerbroek hijsen.

Helaas geen joggingbroek-dag vandaag. Vanmiddag popquizje in de kroeg... en je weet immers nooit wat je daar tegenkomt..;-)
Ook geen echte joggingbroek dag hier. Straks nog ff sporten en dan naar mijn vader.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Hier ook weer in joggingsbroek en sweater. En blijft de heeeeele dag aan
denk dat ik maar weer mee doe. voel me niet goed
Check, heb hem ook aan. Vandaag alleen afwassen en verder amuses verzinnen en maken. Lekker tutten binnen, en ik moet niets heerlijk.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Whooohaaa, hier ook weer! Buiten regen en storm en ik zit binnen, en dat blijft zo!
Jahoor, ik d'r weer aan, Hello Kitty!

Ze moet straks wel uit, ik moet straks weg.

Maar als ik dan weer thuis ben, gaat ze weer aan!
Jahoor, ik d'r weer aan, Hello Kitty!

Ze moet straks wel uit, ik moet straks weg.

Maar als ik dan weer thuis ben, gaat ze weer aan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven