Mode & Beauty alle pijlers

Nationale Joggingbroekdag!!!

11-10-2009 10:20 328 berichten
Alle reacties Link kopieren
11 oktober 2009.

Het is zondag en buiten is het grijs en grauw.

Je hoeft niks, je mag alles, en hult je in een joggingbroek vandaag!

Op dit forum zijn er op dit moment al 3 die in een joggingbroek rondlopen vandaag (en hem hoogstwaarschijnlijk ook niet meer uit doen deze dag)

Doe je mee?

Speciaal voor HPL: ik heb haar gezien! Ze had een rood oranje pakje aan en een lichtere hoed. Maar helaas zat ik 9 stoelen van het gangpad, dus ik kan je geen duidelijkere beschrijving geven geloof ik...

Hier een foto:

Tisser! Tisser echt! Leuk hoor, Vinyl.
Foto is trouwens niet van mij hoor, maar van internet. Ik zat netjes binnen op dit moment, in afwachting van...
Nee, nou moet je het niet steeds zo bagatelliseren, van het is niet mijn foto, ik zat netjes binnen, op de negende rij gerekend vanaf de achterste hoek van de kelderkast.

Jij had gewoon de spannendste dag van het hele joggingbroektopic!
Ja, wij hingen maar wat op de bank! Ohnee, ik was druk vandaag.

Volgende week doe ik weer mee, hoewel ik nu wel in mijn oude HKpyjama zit.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
quote:delphicat schreef op 15 november 2009 @ 19:36:

Nee, nou moet je het niet steeds zo bagatelliseren, van het is niet mijn foto, ik zat netjes binnen, op de negende rij gerekend vanaf de achterste hoek van de kelderkast.

Jij had gewoon de spannendste dag van het hele joggingbroektopic!Jaaaa, dat is zo. Maar ik heb haar dus niet zelf van zo dichtbij gefotografeerd
Helemaal niemand in joggingbroek vandaag?!
Ik wel hoor!
present! in donkerbruin velours joggingpak :-)
Ik ben er eindelijk ook weer in joggingbroek. De hele dag, ik hoef NIKS!!!
Heerlijk he dat NIKS hoeven.... Haha hier ook een joggingbroek en vest met capuchon, maar ik ga zo maar eens wat kleding uitzoeken...Moet echt gebeuren, alles wat ik nu al weg kan gooien scheelt weer voor de verhuizing....
Hier ook jogginbroekendag... Heaas moet ik zo nog wel naar de supermarkt anders heb ik niets te eten... Bleeeeeeeh. Ik ga gewoon op mn pantoffels
Ik doe vandaag niet mee hoor.
Cum non tum age
Cool Vinyl!

Hier ook joggingbroek dag. Moet wel ff douchen en een schone aantrekken want k stink
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Present!!

Ik hoop zo dat de deurbel stil blijft...........
Gewoon uitzetten die bel Yasmijn. Of negeren, dat kan ook.
Cum non tum age
Ik loop nog in mijn PJ's

Ga zo even lekker lang douchen en tutten maar daarna gaat mijn jogging/huispak aan..... ga echt de deur niet uit vandaag ook al is het zulk lekker weer..
Ik ben nog even in JB, maar straks gezellig de stad in (en dat durf ik toch echt niet in deze outfit )
Zo ik heb net lekker gedouched maar wel weer jogging broek aangedaan,vriend gaat lekker naar een voetbalwedstrijd dus ik hoef helemaal niks vanmiddag.

Weet nu ook al dat ik dus weer niet buiten kom vandaag
quote:noa schreef op 22 november 2009 @ 12:40:

Gewoon uitzetten die bel Yasmijn. Of negeren, dat kan ook.Dan gaan ze op het raam kloppen, dat tuig.
quote:delphicat schreef op 22 november 2009 @ 12:48:

Ik ben nog even in JB, maar straks gezellig de stad in (en dat durf ik toch echt niet in deze outfit )Zal ik stiekem Pictionary meenemen?
Cum non tum age
Pyjamabroek ook welkom in de club? Donkerblauw, satijn. Met van die eskimopantoffellaarzen
quote:noa schreef op 22 november 2009 @ 12:55:

[...]

Zal ik stiekem Pictionary meenemen?Hahaha! Daar ben ik altijd wel voor in, nu de anderen nog
Ik doe gewoon net of ik het verkeerd begrepen heb.
Cum non tum age
Ja, je kunt al die groepjes ook zo moeilijk uit elkaar houden.... en nu je het toch mee hebt.... een potje dan maar?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven