Good Luck

03-10-2009 19:53 3052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb je het al gevraag aan haar?
Stressed is just desserts spelled backwards
Jullie lezen niet goed
Muts
quote:Maleficent schreef op 02 november 2009 @ 15:14:

Heb je het al gevraag aan haar?Nee, iemand anders.
ik zal wel de enige zijn die het niet snapt......

Met Ris was alles goed, ze zou alleen wel een andere baan willen. en Met schoonmoeder is ook alles goed.

Willen jullie nog meer weten? O ja en ze zit op naailes....
Fijn dat het goed gaat, dat wilde ik even weten
Leuk even van jou over Ris te horen, Bam!

Hoe zijn de zusjes met de baby's, dames? Mmm...beetje veel vrouwelijk geslacht in 1 zin he. Lief, jaloers, verzorgend??
Ik snap 2 dingen niet:

*Wat is er 20 maart en dat is nog heel ver weg hoor. Maar ik kan niet want ik zit op Texel

*Wat is er met die vermiste forummer? Even een beetje uitleg hier.

En dan nog een vraag: hoe hou ik het vol nog anderhalf uur? Vent is laat en ik ben echt bek en bek en bek af. Kinderen moeten nog eten, in bad mogen ze niet maar moeten ze wel en naar bed. Boehoeooee.

Compu, goed dat je donderdag gaat!
Verstand op nul, blik op oneindig en doorgaan, Amaal? Lastig hoor als je zo moe bent.

20 maart is er weer een meeting van het viva forum en Eowynn is ooit verdwenen, teruggekeerd als Thyra en nu schijnt ze weer gesignaleerd te zijn, maar ik heb haar nog niet ontdekt.
Oja, is die Eowynn dat niet welkom hier ofzo?

20 mrt een meeting van Good Luck of het hele forum?

Ik ga gewoon door idd, goeie Mamax (was ook niet echt een andere optie toch? )
Je mag ze ook hier brengen, maar dat hlpt niet echt denk ik . Alhoewel mijn kinderen morgen met de PSZ naar Ballorig gaan, kunnen die mannen van jou mooi mee.

Geen idee of ze niet welkom is, ze ging nogal raar weg.
Jemig, wat een geklets! En ik maar werken zeg (haha zat met zes mannen van mijn rondleiding in de lift vast, heel even maar hoor haha).

Naatie, wat goed dat je het hebt besproken! En nu volhouden jullie, erg fijn!

Mal, wat een bericht zeg. Brr, elf jaar... Nog steeds in de lappenmand... beterschap!

Bam, wat leuk zeg, bij Ris op bezoek. Hebben jullie nog steeds veel contact? Erg leuk! Fijn datd e Giraf zo aantrekt, dat zijn uiteraard leuke berichten!

Suus, heb je mij? Ik heb namelijk hele leuke cadeautjes opgeschreven :

Compu, wat kun je snel terecht! Wat fijn!!! Houd je ons op de hoogte? Waar vier jij allemaal sinterklaas dan? Ik ben er ook zo stikdruk mee. Ik vind het zo leuk he!

Leg eens nog meer uit over Eowynn? Ik snap er de ballen van...
Gered! Ze liggen erin en zijn nog in bad geweest ook

Knappe mama.

Jin, ieks vast in de lift. Brrr. Gelukkig maar even...

Ik heb ook echt zin in de Sint! Heb al wat schoenkado'n in huis, dus ik ben er klaar voor! Gisteren in de Zaanse Schans een té schattig kindertheeserviesje gekocht met Delfts Blauw. Molentje erop, dus B helemaal happy. Ze hebben al wel een serviesje, maar deze kón ik niet laten staan! Kostte ook maar 5 euro! Koopje.

Mamax, ik breng ze naar jou hoor, zet ze zo op de trein. Ahhh, zielig.

Nee, ze zijn hartstikke lief. Ik was alleen even zo misselijk en brakkig dat ik niet eens wist hoe ik mijn kont van de bank moest krijgen!

Maar ik geniet ook hoor meiden! Maar het klagen doe ik even hier

Volgens mij moet ik wel al wat positiebroeken uit de kast gaan trekken, want mijn gewone broeken zitten al niet echt lekker meer. Ben er psychisch nog niet aan toe, dacht eerder aan 15 weken.. slik, zit morgen pas op week 9. Moet wel zeggen dat ik steeds een erg opgeblazen buik heb.
Het zijn je darmen Amalia, dus dat kan best dat je broeken wat krap voelen.

Tjeez, wat een legendarisch dom mens weer in het 'help, bio-vader gaat naar de rechter' topic.
Leuke avator Mal!Idd mijn darmen, maar voelt wel vervelend.
Haai,

Hoe is het met iedereen?

Vandaag is de vacature uitgekomen waar ik al bijna een jaar op zit te wachten. Maar nu..arghhh een sollicitatiebrief. Mhh..dat is alweer 8 jaar geleden dat ik die geschreven heb. Daar moet ik eens hard overnadenken. Of heeft iemand ervaring met sollicitatie brieven

Even thee maken.
Ik kan hem ook nog wel mooi opmaken Naatie, zodat hij er meer uitspringt bij de andere brieven!

Tekst schrijven ben ik dan weer niet zo'n held in.
Ooh, dat zou te gek zijn Naat! Ben er ook niet goed in, maar mss kan je eea op de groep zetten en dat helpen we je allemaal wel.
Ik voel me niet goehoehoehoehoehoehoed. Ik ben ziehiehiehiehiehiek. Maar van dat ik-wil-wel-maar-ik-kan-niet-ziek. Echt, bij de gedachte aan lesgeven ga ik over mijn nek maar ik heb ook zoiets van 'straks komt de echte griep nog en dan moet ik weer thuisblijven.'

Baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! Ik voelde me zo goed, lekker sporten enzo. En nu voel ik me een 50jarig lijk.

Niks geen gekonijn hier. Zelfs daar voel ik me niet goed genoeg voor.

Uitstel van Executie is erop. Dat die Belgen daar naar willen kijken (wel met ondertiteling he? ). Stakkers. Hier komt ook niemand een nieuwe keuken plaatsen als het leven me even een paar tegenslagen uitdeelt.

U hoort het al, mijn empatische vermogens zijn even ver te zoeken.

Vandaag met de koters in een ongeveer leeg Ballorig gaan zitten zodat zij konden spelen terwijl ik nakeek (nouja, poging waagde) en ondertussen steeds een beetje meer dood ging.

En ik lig nu ook al uren in bed en ik hoest me een ongeluk DUS ik kan niet slapen.

IK VIND MEZELF ZIELIG!
Aaahh, beterschap Cin! Nog geen zin in taco's ?
Goedemorguh!

Beterschap Cin!

Er zijn er hier genoeg die je kunnen helpen Naatie. Volgens mij zijn Star & Jinny hier de experts toch?
quote:mamax schreef op 02 november 2009 @ 23:12:

Aaahh, beterschap Cin! Nog geen zin in taco's ?Wel in Antonio Banderas
Net de huiarts gebeld of mijn vader zijn Mexicaanse griepprik aan Ceetje af mag staan, moet straks terugbellen.
quote:compu schreef op 02 november 2009 @ 16:58:

Hoe zijn de zusjes met de baby's, dames? Mmm...beetje veel vrouwelijk geslacht in 1 zin he. Lief, jaloers, verzorgend??Druk, niet jaloers, wel verzorgend
Naat, ik wil de brief wel nakijken, voor de mooiigheid moet je bij Jinny zijn O en Suus, die kan dat soort dingen ook wel

En Mal maakt 'm op, kan niet mis gaan dus

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven