E=MeetC2 (we meet again!)

01-11-2009 23:07 3071 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat de vorige meet zo goed was bevallen en vele forummers aangaven weer/deze keer wel te willen komen, doen we het nog een keer! En, aangezien Einstein op 20 maart zijn relativiteitstheorie publiceerde: E=MeetC2!

Tijd: 16:00

Plaats: Utrecht

Zwieber heeft een geweldige lokatie gevonden en een fijn menu samen laten stellen! Jeeh voor Zwieber!!

Wie de link van de hyves wil hebben kan mij mailen op proostchat@live.nl (mag dit Fniel?).

Extra mededelingen:

Er is een voedselpoll op de Hyves, graag allemaal invullen ivm de inkoop! Alle gerechten worden geserveerd, maar hoeveel er beschikbaar is hangt van de poll af.

Op 10-03-2009 heb ik iedereen een mail gestuurd naar hun Hyves mailbox, graag replyen!

Aan iedereen het verzoek een eigen naamkaartje mee te nemen, en dat mag zo creatief als men zelf wil

Kom je deze keer (weer)?

Totaal aantal stemmen: 160

Neen, ik pieker er niet over (26%)
Ja echt wel! (34%)
Misschien (31%)
Ik kan (weer) niet... (10%)
Ik kom dit keer ook, Pimp.
quote:boogje schreef op 02 november 2009 @ 22:03:

ledenlijst?.. welke ledenlijst?.. ik stond toch al op een ledenlijst??..

enige een van de weinigen met een lid hier staat niet op de ledenlijst... tsk tsk..

Vergeet Donkey niet
c_estelle wijzigde dit bericht op 02-11-2009 22:06
Reden: ff wat vergeten
% gewijzigd
Ik ben in maart zeker weten van de partij!

Hopelijk kan ik met iemand (Ratteke? ) samen reizen, dat scheelt al een heleboel.
Er is een nieuwe hyves Boogje, ff mailen naar mij en dan krijg je de link.
Leaf, misschien kunnen wij ook wel samen reizen...?
Fuck, zijn jullie hier al 31 pagina's over aan het lullen en ik zie het nu pas!

Ik heb 'misschien' gestemd. Ik vind het jammer dat ik de vorige meet tot op het allerlaatste moment niet eens heb overwogen, vooral na de enthousiaste verhalen.

Nu heb ik nog bijna een half jaar om aan het idee te wennen (en aan te pappen zodat jullie mij ook willen meeten)
Ik kan met HPL treinen. Tenminste...als ze dat wil
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
quote:jessy schreef op 02 november 2009 @ 22:09:

Leaf, misschien kunnen wij ook wel samen reizen...?Kom je ook uit regio Rotterdam? Daar kom ik vandaan namelijk Zo ja, dan kunnen we dat zeker doen, gezellig!
Min, ik heb mijn normale hyves-account wat berichten geplaatst, kun je die verwijderen? Of is dat niet mogelijk?
quote:Bambi schreef op 02 november 2009 @ 22:04:

Ik kom dit keer ook, Pimp.

Da's mooi, dan komt dat stappen wel goed

Maareh... heb je ons nou misbrúíkt om voor jou de kat uit de boom te kijken? Lafaard!
quote:Leaf schreef op 02 november 2009 @ 22:17:

[...]

Kom je ook uit regio Rotterdam? Daar kom ik vandaan namelijk Zo ja, dan kunnen we dat zeker doen, gezellig!Huh? Jij komt toch uit A? En ik dacht Ratteke ook? Of nee, jij kent iemand die ik ken die in A woont. Zo was het. Maar dacht dat Ratteke ook in A woonde...? Ik snap er niks meer van
quote:jessy schreef op 02 november 2009 @ 22:20:

[...]

Huh? Jij komt toch uit A? En ik dacht Ratteke ook? Of nee, jij kent iemand die ik ken die in A woont. Zo was het. Maar dacht dat Ratteke ook in A woonde...? Ik snap er niks meer van Ik weet het niet. Misschien ben je in de war met iemand anders?
quote:jessy schreef op 02 november 2009 @ 22:18:

Min, ik heb mijn normale hyves-account wat berichten geplaatst, kun je die verwijderen? Of is dat niet mogelijk?Kun je zelf weggooien zie prullebakje aan de rechterkant bij elk berichtje
Of wil je helemaal dat account niet meer gebruiken op die hyves Jessy?! Dan moet je of je lidmaatschap opheffen of Min kan dat doen ja.
quote:boogje schreef op 02 november 2009 @ 22:03:

ledenlijst?.. welke ledenlijst?.. ik stond toch al op een ledenlijst??..

enige een van de weinigen met een lid hier staat niet op de ledenlijst... tsk tsk..Nieuwe hyves opnieuw aanmelden dus.....anders kun je met je balkje op een totaal verkeerde plek terecht komen
quote:Dushi74 schreef op 02 november 2009 @ 22:25:

[...]

Kun je zelf weggooien zie prullebakje aan de rechterkant bij elk berichtje Nee dat kan juist niet, omdat mijn normale account verwijderd is, behalve die berichten dan
quote:Leaf schreef op 02 november 2009 @ 22:22:

[...]

Ik weet het niet. Misschien ben je in de war met iemand anders? Maar ik heb jouw normale hyves account toch ook?
quote:jessy schreef op 02 november 2009 @ 22:18:

Min, ik heb mijn normale hyves-account wat berichten geplaatst, kun je die verwijderen? Of is dat niet mogelijk?Doe ik!
Ik heb even gekeken, Leaf. Jij kent een vroegere klasgenoot van mij, ik weet het alweer
quote:minny schreef op 02 november 2009 @ 22:34:

[...]

Doe ik! Senks
quote:nostradame schreef op 02 november 2009 @ 22:11:

Fuck, zijn jullie hier al 31 pagina's over aan het lullen en ik zie het nu pas!Ja, we hebben heel wat te lullen! En dit is nog maar het begin!
World of Warcraft: Legion
Echter de discussie die jij gestart hebt zal ik dan ook in zijn geheel moeten verwijderen.
quote:jessy schreef op 02 november 2009 @ 22:09:

Leaf, misschien kunnen wij ook wel samen reizen...?waar kom je vandaan?
quote:boogje schreef op 02 november 2009 @ 22:40:

[...]

waar kom je vandaan?Uit A in F
quote:hans66 schreef op 02 november 2009 @ 22:39:

[...]

Ja, we hebben heel wat te lullen! En dit is nog maar het begin!Dan kan ik dus nog inhaken en inhalen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven