Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Summer have fun!
Cum non tum age
Noa, dat wat jij zegt is dus wat ik min of meer heb gedaan. Dat van die kans staat er niet in, als hij nog een kans wil zal hij moeten reageren en toch wel iets uit mogen leggen. Bedankt voor je reactie!

Summer, veel plezier, je bent al weg, maar alsnog!

En hoe staat het leven bij Cardhu, Mir, Janneke?
Shape : goed zo .. de keuze voor jezelf gemaakt dus ipv dat hij de keuze maakt

Ik heb een dilemma.. heb vanmorgen weer soll. gehad en ben bij beide aangenomen..

1e baan is geen vast contract - 1jr contract 20-28uur

2e baan is geen vast contract -1jr contract 28-32 (en dan alleen maar nachtdiensten) (misshcien nooit oog op vast contract tis immers thuiszorg en is vraag aanbod kwestie)

3e baan is huidige baan is half jaar contract 20uur en de rest oproep - ook voorlopig geen uitzicht op een vast contract

1e baan is voor mijn gevoel afgeschreven , tis te ver rijden

2e baan is iets wat ik heel graag wil nl terminale thuiszorg , maar begin te twijfelen over t alleen maar nachtdiensten werken. Gaat dat niet ten koste van mijn bv sociale leventje ??

3e baan is leuk en gezellig , maar ik heb t gevoel dat ik daar niet verder in kan.

Bovendien wil ik graag op mijzelf wonen , weer eigenhuisje t liefst kopen.. Maar ja met een tijdelijk contract gaat dat niet zo makkelijk (huren gaat lastig via woningbouw , moet daar nog zeker 1 a 2jrop wachten)

Particulier huren zou een optie kunnen zijn maar meestal erg duur

Heb een heel weekend wel om er over na te denken , morgen zou ik anders naar t 2e gesprek gaan bij baan nr 1 , maar ga die denk ik morgen ochtend of straks nog afbellen.

Wie kan mij helpen beetje meer duidelijkheid te schaffen hoe ik de juiste keuze maak ?
Des, ik zou bij baan 3 blijven. Baan 1 vind je te ver. Baan 2 is wel wat je wil, maar ik denk dat altijd nachtdiensten je gaan opbreken. En dan is die baan zo leuk niet meer. Ik zou als ik jou was blijven bij je huidige werkgever en verder zoeken. Bij twijfel niet inhalen zal ik maar zeggen, er komt vast iets nog beters op je pad.
Cum non tum age
Des, ik ben het met Noa eens.
Des, ik ben het met Janneke en Noa eens. Misschien komt er nog wat beters op je pad terwijl je deze baan hebt. En het is goed geweest voor je zelfvertrouwen bij het solliciteren dat je deze banen hebt gekregen!
Nou dat heb ik weer.. niets meer gehoord van Saaimans (vermoed nu dat hij getrouwd is of zoiets, wat wel betekent dat hij behoorlijk heeft gelogen), maar wel opeens van G. Remember, die met die villa, die mij een beetje zat te testen of ik in een villa wilde wonen.. waarop ik toen kennelijk het goede antwoord heb gegeven

G. die rustig aan wou doen, en "we zien wel wanneer we aan een date toe zijn" heeft aan het begin van de avond opeens een bericht op msn achtergelaten dat hij onverwacht vanavond thuis is (gewoonlijk zit hij in de Randstad ergens, omdat hij daar nu interimmanager is) in de plaats waar Des ook woont .. en hij vraagt of ik hem wil bellen om een afspraak te maken of zelfs nog vanavond hem wil zien... !! Hij geeft zijn telefoonnummer erbij en is daarna offline gegaan. Wel wat veel opeens in 1 keer.

Gaat me te snel, ben moe van het werk en zou voor een date met hem naar de kapper willen enzo...

De ene wil naar me toekomen maar is daarna onbereikbaar; de andere wil me vanavond opeens zien na eerst de boot te hebben afgehouden... en Cman blijft smsjes sturen haha
Hoe is het met iedereen hier?

Summer, leuke dag gehad?

Cardhu, Mir?

Des, al iets besloten over je baan met onze goede adviezen?

Oh.. hij is nu online.. G.

Hoi, thanks voor asking... hier gaat het goed....zin in dit weekend, zie ik AM weer (we hebben een reunie van onze reis) en hij blijft gezellig slapen...

We tellen de dagen hihi.....

Voor de rest geen andere mannen in beeld momenteel.... helaas

Shape, heb je toch NU een date?

knuffel voor allemaal !
Dagje weg was weer erg lekker, wel bijna de hele dag regen gehad.. Echt super balen!
Ha die Mir, leuk dat je AM weer gaat zien en jullie er zin in hebben!

Summer.. ik hoop dat het deze keer doorgaat, maar daarna zou er dan wel weer eens een stilte kunnen vallen..., als je daar dan op voorbereid bent..

Des, ik hoor altijd van mensen met nachtdiensten dat ze geen afspraken kunnen maken met vrienden, geen contacten kunnen leggen etc.. dus ik ben wel met Summer eens dat het wel KAN.. maar heb wel mijn bedenkingen.

En nee, Mir, vanavond geen date, want ik heb gelukkig ook nog inspraak, en ik kom niet opdraven als meneer G, de interimmanager dat opeens zo belieft .. maar het is voorlopig volgende week zaterdag geworden, hier in mijn woonplaats..

En Saaimans is van saai tot mysterie geworden.. en Cman is wat saaimans geworden: meer van hetzelfde.

Summer, jammer van de regen, hier regende het alleen af en toe.. Volgend haar hier maar naar Plopsaland komen \\:-)//
*breekt even in*

Des, ik heb járen in de thuiszorg gewerkt en ik weet dat er voldoende vraag is naar gediplomeerde ZV-ers (V.I.G-ers) Óók in het noorden. Richt je pijlen op de thuiszorg, probeer een studie/cursus te doen (applicatiecursus) het is zúlk mooi en dankbaar werk! Helaas gaat het door mijn gezondheid niet meer om in de gezondheidszorg te werken, maar kon het, dan deed ik het! (heb trouwens nu dé ideale baan en wil niet meer terug.... onregelmatigheid brak me ook op..... hoezo tegenstrijdig?) Je hebt een machtig mooie beroep, doe er iets mee!

*sluipt weer weg*
Heey Girls

Heb nog niets besloten over mijn banen .. Heb die 1e netjes afgebeld dat ik de baan niet neem

Dus 2 en 3 blijven over..

Ga er t weekend over nadenken.. tevens gesprekje met mijn vader gehad.. Welke keuze ik ook maak , hij wil evt garant staan mocht dat nodig zijn wil ik een huisje gaan kopen. Dat is errug fijn !!!

Shape waar werkt ie groot bedrijf klein bedrijf ? hehe ga ik ff bij m op de koffie ..

(echt in Hoogeveen ?? )
quote:_Jonna_ schreef op 09 augustus 2007 @ 23:15:

*breekt even in*

Des, ik heb járen in de thuiszorg gewerkt en ik weet dat er voldoende vraag is naar gediplomeerde ZV-ers (V.I.G-ers) Óók in het noorden. Richt je pijlen op de thuiszorg, probeer een studie/cursus te doen (applicatiecursus) het is zúlk mooi en dankbaar werk! Helaas gaat het door mijn gezondheid niet meer om in de gezondheidszorg te werken, maar kon het, dan deed ik het! (heb trouwens nu dé ideale baan en wil niet meer terug.... onregelmatigheid brak me ook op..... hoezo tegenstrijdig?) Je hebt een machtig mooie beroep, doe er iets mee!

*sluipt weer weg*

Ik snap je .. maar in de thuiszorg geven ze niet snel vaste contracten weg omdat de vraag aanbod kwestie heel erg kan verschillen..

Maar ik ga er zekers over nadenken
Shape hilarisch dit.. die villa .. daar kom ik morgen langs..

zal ff kijken of t wel leuk is en mooi enzoww ;)
en of t er uberhaup staat
Goedemorgen allemaal eh tis al middag..

Blijf t een vreemd forum vinden en vind t lastig om t bij te houden..

Hebben jullie daar ook last van ?

Shape, mijn vader rijd ff langs de villa vandaag.. Ik wil zo weer mijn bed in duiken ga immers de nachtdienst in vanavond.. 3 nachtjes ...Lekkerrr

Ik had Knorrman als laatste bericht de volgende tekst gestuurd :

Iets opbouwen heel snel , heel intens, heel open.

En....

weer verdwenen,

Alsof je elkaar nooit gekend hebt.

Kreeg ik mail terug dat hij niet vind dat t zomaar voorbij moet zijn.. En vraagt ie in wat ik ga doen t weekend.

Ik heb zooooo'n zin om terug te mailen dat hij toch wel weet wat ik doe in mijn vrije tijd .. Hij heet immers in 1 van zijn mailtje geschreven :ik zie gewoon graag dat iemand druk is met z'n leven en ik kreeg een beetje het gevoel dat jij in je vrije tijd niet erg veel deed.. Heb dus zoo sterk de neiging om terug te schrijven : Ik doe niks dit weekend , heb geen bezigheden dat weet je toch..

Maar ik houd mij in en stuur voorlopig maar ff lekker niks ..
wat is het rustig hierrrrrrrrr
Des, Knorrman blijft echt een rare kerel, laat hem lekker in zn eigen sop gaar koken...
oohwww.. ik krijg een TRILEI met afstandsbediening en 10 standen thuis gestuurd

whoehaaa kijk dat is nou nog eens leuk en weet ik mij vast wel mee te vermaken.. Af en toe 1 van 37 graden en de rest lekker met mijn eitje spelen
quote:summerxx schreef op 10 augustus 2007 @ 17:08:

Des, Knorrman blijft echt een rare kerel, laat hem lekker in zn eigen sop gaar koken... tja tis wel een rare kwibus..
misschien nu wel ?
wrom werken die kleurtjes niet bij mij grrr
Lrp man die uit de buurt is vrij een paar dagen en is dus weinig online.. tis wel kalig in mijn mailbox .. hehe

Ben leuk boek aan t lezen naja mee begonnen vanmorgen , een stuk gaat over waarom mannen niet bellen ..Shape als ik eruit ben waarom ze niet bellen dan geef ik je dat ff door..

Shape: mijn vader heeft t huisje nog niet kunnen traceren tis mogelijk dat t verscholen staat in een stukje bos.. Maaar hij neemt de hond mee en gaat wandelen daar in de buurt .. dan valt het minder op haha
Ja Des waarom bellen ze niet??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven