40 dagen zonder forum
zaterdag 26 september 2009 om 09:42
*schraapt keel*
Ik ben MissMara en ik ben *kuch* forumverslaafd.
Ik forum te vaak en te lang. En toen ik het een tijd rustig had was dat alleen maar gezellig. Maar naast mijn gezin en fulltime baan is er nu eigenlijk geen tijd meer voor het forum. Tot nu toe wist ik het hier rondhangen, slap ouwehoeren en stevig discussieren te legitimeren door te zeggen dat ik het nou eenmaal leuk vond, dat het ontspanning was. Maar met dat gezeik van de afgelopen dagen heeft dat argument zijn waarde verloren.
Voor altijd stoppen, zoals gisteren aan aantal forummers aankondigden, dat wil ik niet (en kan ik misschien ook niet). Maar ik wil mezelf de uitdaging stellen om iig een tijdlang niet te forummen. In navolging van Arie Boomsma's programma 40 dagen zonder seks heb ik voor de termijn van 40 dagen gekozen. Vanaf vanmiddag 12:00 tot eh... do 3 november als ik goed tel, ga ik hier niet schrijven maar ook niet lezen.
Wat denken jullie, gaat het mij lukken?
Zou het jou lukken?
Ik ben MissMara en ik ben *kuch* forumverslaafd.
Ik forum te vaak en te lang. En toen ik het een tijd rustig had was dat alleen maar gezellig. Maar naast mijn gezin en fulltime baan is er nu eigenlijk geen tijd meer voor het forum. Tot nu toe wist ik het hier rondhangen, slap ouwehoeren en stevig discussieren te legitimeren door te zeggen dat ik het nou eenmaal leuk vond, dat het ontspanning was. Maar met dat gezeik van de afgelopen dagen heeft dat argument zijn waarde verloren.
Voor altijd stoppen, zoals gisteren aan aantal forummers aankondigden, dat wil ik niet (en kan ik misschien ook niet). Maar ik wil mezelf de uitdaging stellen om iig een tijdlang niet te forummen. In navolging van Arie Boomsma's programma 40 dagen zonder seks heb ik voor de termijn van 40 dagen gekozen. Vanaf vanmiddag 12:00 tot eh... do 3 november als ik goed tel, ga ik hier niet schrijven maar ook niet lezen.
Wat denken jullie, gaat het mij lukken?
Zou het jou lukken?
dinsdag 3 november 2009 om 16:20

dinsdag 3 november 2009 om 23:50
quote:La Vie en Rose schreef op 03 november 2009 @ 10:46:
Er is weer een nieuw topic en het heet SAAI
Maar ik heb de laatste tijd niets meegeschreven, heel saai dus.
Ja ontzettend saai! Maar ik zie het wel door de vingers hoor. Omdat het toch ontopic is
Mara fijn dat je weer forummen mag. (van jezelf)
Er is weer een nieuw topic en het heet SAAI
Maar ik heb de laatste tijd niets meegeschreven, heel saai dus.
Ja ontzettend saai! Maar ik zie het wel door de vingers hoor. Omdat het toch ontopic is
Mara fijn dat je weer forummen mag. (van jezelf)
woensdag 4 november 2009 om 13:06
quote:vivafreak1 schreef op 03 november 2009 @ 12:30:
Hallo MM.. daar is u weer
40 dagen zonder forum... en die loopfiets staats nog steeds in mijn schuur haha, Vivafreak, ik voelde me zo schuldig dat ik hoogzwanger het ruilen niet meer aankon dat ik er nooit meer op teruggekomen ben. Maar wat wilde jij ook al weer graag hebben? Misschien kan het alsnog doorgaan, want ik wil nog steeds graag een loopfietsje!
Hallo MM.. daar is u weer
40 dagen zonder forum... en die loopfiets staats nog steeds in mijn schuur haha, Vivafreak, ik voelde me zo schuldig dat ik hoogzwanger het ruilen niet meer aankon dat ik er nooit meer op teruggekomen ben. Maar wat wilde jij ook al weer graag hebben? Misschien kan het alsnog doorgaan, want ik wil nog steeds graag een loopfietsje!
donderdag 5 november 2009 om 18:54
quote:MissMara schreef op 04 november 2009 @ 13:06:
[...]
haha, Vivafreak, ik voelde me zo schuldig dat ik hoogzwanger het ruilen niet meer aankon dat ik er nooit meer op teruggekomen ben. Maar wat wilde jij ook al weer graag hebben? Misschien kan het alsnog doorgaan, want ik wil nog steeds graag een loopfietsje!
Hihi hij staat er nog hoor vreseluk in de weg te staan
We zouden ruilen voor boeken toch????
[...]
haha, Vivafreak, ik voelde me zo schuldig dat ik hoogzwanger het ruilen niet meer aankon dat ik er nooit meer op teruggekomen ben. Maar wat wilde jij ook al weer graag hebben? Misschien kan het alsnog doorgaan, want ik wil nog steeds graag een loopfietsje!
Hihi hij staat er nog hoor vreseluk in de weg te staan
We zouden ruilen voor boeken toch????
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
vrijdag 6 november 2009 om 08:38
zondag 6 december 2009 om 12:42
Pffff... vannacht heb ik voor het eerst over het ViVa Forum gedroomd. (Zie topic wat heb jij vannacht gedroomd?).
Dit zie ik toch wel als een signaal om weer even in de meelees-modus, danwel ingore-modus te gaan
MissMara ik gebruik even jouw topic als een soort controlesysteeem voor mezelf .
Ik ga even beginnen met een volle week Forum-Ignoren.
Mijn tijd wil MOET ik even aan andere dingen besteden.
Enige uitzondering:
*Kan iemand mij een pm sturen wanneer Melhor weer komt rellen*
Dit zie ik toch wel als een signaal om weer even in de meelees-modus, danwel ingore-modus te gaan
MissMara ik gebruik even jouw topic als een soort controlesysteeem voor mezelf .
Ik ga even beginnen met een volle week Forum-Ignoren.
Mijn tijd wil MOET ik even aan andere dingen besteden.
Enige uitzondering:
*Kan iemand mij een pm sturen wanneer Melhor weer komt rellen*