Bezemtopic deel 4

05-10-2009 12:43 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren

Voor iedereen die een stok achter de deur wil, zijn lijstje niet af krijgt, beter in zijn vel of huis wil zitten....

Eerste bezemtopic

Het oude topic
Trillen van angst of van wat er gebeurde in je lijf?

Het is overigens wel de moeite om je in te lezen in het proces van weeen. Ik heb dit niet gedaan bij de eerste en ben tijdens de bevalling in de paniek geschoten omdat ik niet wist hoe lang het nog zou duren.

Ben zelf een mietje dus wel eens 's nachts bij het ziekenhuis gestaan omdat mijn baby niet bewoog. Ze (of hij) sliep.
Mamz, sterkte!

MissM, ik zou bij elk pijntje bij de dokter zitten, dan maar een paniekerige zwangere. Het gaat toch om je kindje?
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Nee, het was echt trillen vanuit mijn lijf, zoals bij hoge koorts. Ik had het ook vreselijk koud.

Ik heb ook al wel eea gelezen, maar ik dacht dat voorweeen alleen maar een soort menstruatie-achtige pijn gaven. Niet dus
Goedemorgen!!

Wat gaan jullie toch snel..! Ik ben heel druk en veel van huis, en ben dus enorm aan het falen om hier goed te zijn. Ik probeer wel zo veel mogelijk bij te lezen, maar op iedereen reageren wordt dan alweer een stuk lastiger.

HappyMe, welkom! Gezellig hoor!

Pips, een dikke knuffel voor jou! Het lijkt me zó moeilijk om een zus te missen, en dan zeker nu met al die gebeurtenissen bij jullie! Ik denk ook dat jij een suiker-oma zal zijn voor het kleinkind van je zus!

MissM, wat zul je geschrokken zijn gister! Fijn dat je nu voorbereid bent, dan weet je dat het goed is.

Mamz, veel sterkte met je ex!!

Coebergh, hoe is het nu met jou?

Ik las een stukkie terug dat jullie niks met kerst hebben, nou, pffff, ik wel hoor!!! Ik heb de eerste versiering van dit jaar alweer gekocht! (Maar dat was een winkeltje dat ermee ophoudt, en het dus nu al verkocht)

Vroeger heb ik nog wel eens een brief naar Sinterklaas geschreven dat ik het zo oneerlijk vond dat de winkels al vol lagen met Kerst, voordat het 5 december was geweest. Nu doe ik daar dus zelf net zo hard aan mee! (Hoewel ik met versieren wel wacht tot na 5 dec)

Vandaag weer veel rennen en vliegen, maar tussendoor:

- Afwassen

- Was draaien

- Wc boenen

- Mails sturen

- Naar de stad (Hema en Ikea)

- Eten bij vriendin en relaxen!

Fijne dag allemaal!!
Hizzel dan ben je er en dan gelijk zo'n lap tekst.

Miss M. Voorweeën lijken veel op echte weeën hoor.

Bij de 1e had ik het inderdaad in mindere mate. Maar omdat je bij de 2e weet wat weeën zijn, denk je dat ze echt zijn. Ik weet dat de Gyn zei, dat ik meteen moest komen als ik wat voelde. Nu dat heeft ie geweten. Ik heb bij de 2e denk ik wel een keer of 6 aan de monitor gelegen met voorweeën. Bij de derde was ik al wat gemakkelijker en bij de vierde helemaal.

Ach het went.
Ex is weer weg. In totale paniekmodus, met geld, onderweg naar een andere verblijfsplek, of naar een kroeg.

Dit is dus zo'n moment waarop ik me onveilig voel :(
MissM, dit hoort niet bij voorweeen, mijns inziens. Maar het blijft verder ook te vaag om er iets mee te doen. Jezelf goed in de gaten houden dus, en als je iets meemaakt wat niet fijn voelt gewoon bellen, dan maar paniekmodus, tot je zelf gerustgesteld bent.
Mamz toch. Waarom geef je hem dan steeds geld. Dan blijft ie toch terug komen. Ik weet wel dat het de vader is van je kinderen, maar toch. Zeker als je er een onveilig gevoel bij krijgt.

Ik denk dan ook wel dat ik makkelijk kan praten, omdat ik het nog nooit mee heb gemaakt. Het lijkt me alleen zo vruchteloos op deze manier. Bah zeg. Niet gemakkelijk voor je.

Het leed is geleden en kies is eruit, kind heeft gegild en gekrijst van de pijn maar de mond bleef open e ben dus ook supertrots op hem.

Hij heeft nu een heel groot zwart en diep gat zitten en das ook cool
Hè Mamz, ik kan me goed voorstellen dat je niet lekker zit
quote:HoiPippiLangkous schreef op 04 november 2009 @ 10:23:

Nouja, ik merk gewoon dat ik Zus ontzettend mis. En er is de afgelopen periode zoveel gebeurd waar zij eigenlijk bij had moeten zijn, het nieuws van die zwangerschap is de druppel.

Tel daarbij de familieshit op et voila.

HPL, ik lees net dit en ineens viel er een kwartje bij me, was dat zus waar je aan moest denken toen je mij zag?

Vond het al mooi om te horen wat je tegen me zei, maar dit lezende ben ik even stil!

Sorrie overigens voor mijn inbraak hier, maar lees zo af en toe hier mee.

Vind jullie leuke bezemerTs, diegene die ik dan gezien heb hé!
Wauw zus. Laat hem maar trots zijn op het zware gat.

Blij voor jou dat het achter de rug is. 't Is altijd zo crime om met die ukkies naar de tandarts te gaan als er iets getrokken moet worden.

Mijn zoon van 23 durfde niet eens alleen. En die is bijna 2 meter en kaal geschoren en tattoos. Zo'n ruige vent dus. En echt geen ukkie meer. Hij was wel 10 jaar niet geweest. Dat dan weer wel. Maar die moest ik er bijna heen sleuren, zo bang was ie. En ik moest mee. Ben wel in de wachtkamer blijven zitten hoor. En daarna vond ie het meevallen en was de angst voor de tandarts ook weg.
Oh Gayl jij was dus diegene met die papieren zak over je hoofd.

(Niet op de meet hoor, maar als avatar)
yep, was ik, had hem net zo goed die dag ook op m'n hoofd kunnen doen was ik wat meer herkenbaar geweest.
Yep Gayl, dat was die zus En ook al was zij rood en jij blond, jij deed me zo aan haar denken, dat vond ik zo fijn
Vind dat mooi om te horen HPL, krijg er kippe(n)vel van, apart hé?
Hoi Gayl. Leuk je hier bij de Bezemerts te zien!

Ook weer plannen om er bij de maart-meeting bij te zijn?

Hizzel, ik heb wel degelijk iets met kerst hoor! Alleen niet met verplichte nummertjes...

Fieuw.

Was hangt te drogen op het rekje.

Wasmachine draait alweer.

Afspraak schoonh.spec. gemaakt.

Benedenverdieping is gestofzuigd.

Troela heeft gekozen chocoladecake te bakken... (waar ik echt maar een heeeel ietsiepietsie klein plakje van ga proeven! )

Vammiddag:

Bespreking met regiseur van zomertoneel over een gezellig get-together van alle spelers (wat waar wanneer).

Pakketje met kleding retour doen, dus langs het postkantoor

Diëtiste afbellen.

Koken. (maar wat...?)
Is nog wel heel ver weg hé, maar ik denk er wel over.De afgelopen meeting zou ik helemaal niet gaan en in die week ervoor kwam Jonna nog op de koffie, even erover gehad en toch maar besloten wel te gaan.

Heb in de nacht ervoor het kontakt met Minny pas gelegd.

Maar dan mag ik me wel wat vaker her en der in andere topics laten zien, dan kent men me misschien ook nog van andere dingen als m'n zak over m'n hoofd!
Hier nog ernstig in de lappenmand van het insluipergedoe en behoorlijk getraumatiseerd. Ik ben het inmiddels wel beu.
Hé Lievje
Gayl, kom dan lekker hier mee bezemen
Dat snap ik Boek

Lul hier maar gewoon ff te angsten en je twijfels van je af hoor!
Het geld is niet van mij, Zoebie, ex had zonder eerst mijn toestemming te vragen zijn eerste ex gevraagd om geld op mijn rekening te storten. En dan gewoon houden, dat doe ik dus niet.

De ergste paniek is er bij mij een beetje af, ik sluit mezelf en de kinderen wel op als we binnen zijn, maar de deur op slot doen als ze buiten spelen is ook zo wat. En binnen de komende uuuuren heb ik niets te vrezen.

Liev

Gayl, ik 'weet' je in elk geval van je mooie forumnaam

Zus, fijn dat de kies eruit is. En nu op naar het herstel van dat levensgrote gat.
quote:mamzelle schreef op 04 november 2009 @ 11:02:

Ik vind het wel grappig dat HM al tijden meeleest. Niet zo'n typisch vrouwenonderwerp dus, dat bezemen.

Dat meelezen is niet zo moeilijk als Jonna naast mij op de bank zit met haar laptop

En bezemen een vrouwenonderwerp?? Zoals bekend is Jonna haar baan kwijt en heeft dus noodgedwongen wat tijd over, maar toen zij nog werkte was ik de bezemert hier in huis. Niet dat zij dat echt leuk vond, maar de zaterdagen waren mijn witte-tornado dagen.

Tegenwoordig kom ik thuis in een opgeruimd huis, staan mijn pantoffels/biertje/krantje klaar en staat het eten al op.....en eerlijk gezegd vind ik er geen bal aan want ik word niet zo graag verzorgd of heb minstens graag een aandeel in wat er thuis gedaan word. Als Jonna straks weer druk is kom ik hier ook mijn lijstje wel deponeren
Meiden, dit is bij deze officieel een kutdag. Eerst een kutberichtje in de plee, zie bezemhyves, daarna kutberichten op t werk. Ik zou ofwel een project helemaal overnemen ofwel helemaal afdragen, en hierover zou morgen worden overlegd. Maar zonder mijn instemming is die afspraak verplaatst, en moet ik dus nu nóg een week op onduidelijke gronden samenwerken met een muts. Ik had niet voor niks aangegeven dat het allemaal urgent was. Daarna heb ik nog een beker thee over me heen gekregen, waarbij ook mijn broodje garnalensalade is verzopen, en ben ik gewoon ikn het algemeen in een kutbui inmiddels. Gelukkig kan ik zo mijn brit ophalen van het vliegveld

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven