Good Luck

03-10-2009 19:53 3052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mhh..klinkt niet lekker Cin. En dan nog je man verplicht naar huis. Ik zou er gelijk gebruik van maken

Enka, fijn dat de jeuk minder is! Leuk die training voor Q!

Suze, kolven gaat goed zeg! Heb je een electrische?

Star,leuk naar This is it. Ik heb er alleen maar positieve verhalen over gehoord!

Mal, fijn dat de prikken erin zitten. En trok hij de naald eruit? Wow.. gelukkig is het wel gelukt!

Compu fijn dat ze op de school terrecht kan! Jullie hebben daar zeker positieve vibes!

Zo hier even een nachtje kotsen gehad. Blegghh..

Maandagnacht alleen de wc maar gezien. En vandaag is het weer helemaal over. Raar!

Samen met mn zusje ben ik mn brief aan het maken. Vanavond gaat ze hem doorsturen naar een vriendin die heel veel sollicitatie's altijd doet.

En Mal, als het af is, sla ik jouw aanbod niet af!
Nee hoor, ik vind dat niet erg

Vaag virusje zeker Naatie, gelukkig zet het niet door
Ja vervelend Cin, je hebt natuurlijk ook nog 3 kinderen rondlopen! Hoe lang ben je besmettelijk dan? Of is het pas weg, als je helemaal beter bent?

Hier is Robin net van de waterpokken af. Dus ik verwonderde me al helemaal dat Tobias het niet gekregen heeft. En wat zie ik vanmorgen op zn hoofd, net onder zn haar; Een waterpok En op zn buik komen er ook al rode bultjes.

Tja, dan hebben we dat dan al maar alvast gehad!
Tot maandag ben ik zeker besmettelijk met uitloop naar woensdag (het is 2 tot 7 dagen met maximum van 10 dagen). Ik heb naar school gemaild dat ik de beslissing of ik maandag ga werken bij hen wil laten. Ik wil niemand ziek maken maar ben dan ook wel genoeg opgeknapt wrs om te kunnen werken. Maarja, als ik nog besmettelijk ben en dan met al die kinderen daar ... dat vind ik meer hun beslissing dan.
Iek! Waterpokken! Maarja, inderdaad, je kunt het maar gehad hebben. Hier hebben ze het alledrie al gehad. Cas was nog maar zes maanden en toen stond ie al helemaal onder!

Hopelijk heeft ie niet teveel last van de jeuk!
Ow, Star! Kolf zou er eigenlijk al moeten zijn! Is vrijdag aangetekend op de post gegaan, zegt mien man.
quote:Cin31 schreef op 04 november 2009 @ 15:49:

Ow, Star! Kolf zou er eigenlijk al moeten zijn! Is vrijdag aangetekend op de post gegaan, zegt mien man.Vanuit NL??? Hmmmmm, heb ganz nichts gesehen, behalve een grote doos van Lobbes
haha Lobbes... ook niet veilig hier lobbes...
Hoi,

vind het wel wat anders dan dat mijn ouders wat zeggen over de kinderen dan een schoonzusje dat je bijna nooit ziet.

Verder te moe om te reageren.

Even egovraag:

wat doe je aan kinderen die ALLEEN maar met hun vingers in de neus zitten? Gek word ik ervan!

Veel plezier Star. Ga je huilen?
Ik heb geen zin om terug te zoeken dus vertellen jullie het me eens: wat is This is it?

Star, vanuit Nederland ja. Hoogerheide to be exact. Vreemd dat het er nog niet is!

Ik wilde gaan koken maar ik bleef zowat in m'n gehoest dus ik heb het plan gestaakt. Dus nu zit ik weer op de bank.

Wil niet weten wat die aan weegschaalschade gaat opleveren. Ik eet wel bijna niks maar ik beweeg nu natuurlijk ook wel echt helemaal 0. Nouja, zal wel goedkomen als ik niet snoep enzo.

M'n maat48 broek zit nog heel los.
Oooooooooooow, duh, kwartje valt. Michael. Oja. Duh.
Wat gaan de kinderen eten Cin?

Ik sta ook maar een beetje in een pannetje te roeren hoor. Geen lol.
quote:amalia schreef op 04 november 2009 @ 17:13:

Hoi,

vind het wel wat anders dan dat mijn ouders wat zeggen over de kinderen dan een schoonzusje dat je bijna nooit ziet.

Verder te moe om te reageren.

Even egovraag:

wat doe je aan kinderen die ALLEEN maar met hun vingers in de neus zitten? Gek word ik ervan!

Veel plezier Star. Ga je huilen?

Vinger in de Tabasco

Huilen, vast wel
Ha ha tabasco. Wat wreed...
Veel plezier Star!

Cin: Beterschap!!

Snap wel dat ze voorzorgsmaatregelen nemen bij E zijn werk.

maar of het zin heeft....
O, was bij mij niet duidelijk dat het ging om een schoonzusje wat je bijna nooit ziet Kokos. Dan kan ik het me iets beter voorstellen. Dat soort (schoon) zusjes heb ik niet.

Neuspeuteren gebeurt hier ook, gelukkig niet de hele dag, helaas wel op die momenten dat er anderen bij zijn...

Ook geen zin om te koken. Heb net wel de knoflooktomaten in de oven geschoven, kook er zo nog wat Tagliatelle bij en klaar.
knoflooktomaten? Klinkt lekker.

Heb jij makkelijke eters Mamax? ik zie bij jou zo vaak lekkers voorbij schuiven.

Ik kan het ook niet van iedereen waarderen.
Is een recept van Yette. Plakjes ontbijtspek in een ovenschaal, halve tomaten erop, basilicum en peper en zout erop. En geitenkaas losgeroerd met knoflook erop. Dan een half uurtje in de oven. Eten het voor het eerst, dus nog geen idee wat de jongens (en wij) er van vinden. Jongens zijn wel vrij makkelijke eters ja. Ze eten niet altijd alles helemaal op en het een vinden ze lekkerder dan het ander, maar ik mag niet klagen. Gisteren witlof met ham en kaas uit de oven. De ham en kaas gaan goed, de aardappelpuree ook, maar de witlof niet. Ga ik dan ook geen probleem van maken.
Hoe roer je knoflook door de geitenkaas los? Wordt toch 1 massa?

Klinkt wel heel lekker. Doe je er rijst bij?
We aten smoskes. Snel gehaald.

Morgen gaat Eduard koken, die had er geen puf meer voor. Dan kookt ie even voor ie ze gaat halen en dan kunnen we gelijk aan tafel morgen.

Vanmorgen ging het wel maar nu heb ik het echt weer benauwd. Ga zo in bad, hopen dat dat een beetje helpt.

Ik ben het eigenlijk al wel weer zat, ik was heeeeeeeeeeeel erg gesteld op mijn recentelijk verworven vrijheid. Niet alleen dat ik kon gaan en staan waar ik wou weer maar ook dat mijn lijf weer precies deed wat ik wilde. Nu kan ik EN niet gaan en staan waar ik wil EN ik voel me als een 60-jarige oma die net de marathon heeft gelopen.

Bah. En ik weet ook weer waarom ik nooit nooit nooit nooit noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooit meer zwanger wil raken want dan voel ik me zo negen maanden lang (en nog wel een stuk erger ook).

(jullie zien het, ik zit weer in de chagrijnige fase)

Oja en weet je waar ik ook eenhekel aan heb? Als ik dan van collega's een mail krijg 'Ja, ik voel me ook helemaal beroerd maar met drie kinderen moet je toch door, he?'

Que?

Annoying.

Grmbl.

Mopper.

Steun.

Kreun.
Gelukkig is het maar een fase Cin

Hopelijk knap je snel weer op.
Tomaatjes waren erg lekker, voor herhaling vatbaar. Ik had een beetje knoflookpuree door zachte geitenkaas geroerd, Amaal en met tagliatelle gegeten. Mannen hebben er minimaal van gegeten, maar volgens mij zijn ze allebei niet lekker. Mini heeft koorts en Maxi huilde om alles, maar geen koorts.
quote:[message=4329446,noline]

Ik ben het eigenlijk al wel weer zat, ik was heeeeeeeeeeeel erg gesteld op mijn recentelijk verworven vrijheid. Niet alleen dat ik kon gaan en staan waar ik wou weer maar ook dat mijn lijf weer precies deed wat ik wilde. Nu kan ik EN niet gaan en staan waar ik wil EN ik voel me als een 60-jarige oma die net de marathon heeft gelopen.

Dat is volgens mij al iets beter dan het 50 jarig lijk van laatst

wat zijn smoskes? Klinkt lekker!

Mamax, ik hoop niet dat ze ziek worden. Hier ook huilerige kinderen hoor.
Smoske is een lang stokbroodje met wat-je-maar-wil en het smos-gedeelte zit 'm in de mayo, sla, tomaat, ei, augurk die ze erbij doen.
Oh okee, klinkt ook wel goed. Ik hoopte op een ander broodje; ben ooit eens jaaaaaren geleden in Karlsruhe gestrand en uitgehongerd een broodje gaan halen wat zo verdomd lekker was! Maar dat leek meer op Kebab (was het niet). Wel een soort wraprol met vlees. Echt heerlijk. Klinkt nu eigenlijk heel goor, en rol met vlees

Dacht mss dat jij met je smoske mijn rol had gevonden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven