Gewoon, lekker relativeren! (III)
dinsdag 29 september 2009 om 17:17
woensdag 4 november 2009 om 15:34
quote:frizzy schreef op 04 november 2009 @ 15:30:
Eeuuh... Sum, het kan eraan liggen dat de alcohol en het slaaptekort mijn hersens hebben aangetast, maarrrrr ik snap niet precies waar je op doelt.
Welk nieuws vond je heftig en je bent benieuwd naar hoe ik wáárover denk?
Dat DM een ongeluk heeft gegad natuurlijk...
Of ben ik nou zo druk aan het werk dat ik het hele verhaal verkeerd begrijp????
Eeuuh... Sum, het kan eraan liggen dat de alcohol en het slaaptekort mijn hersens hebben aangetast, maarrrrr ik snap niet precies waar je op doelt.
Welk nieuws vond je heftig en je bent benieuwd naar hoe ik wáárover denk?
Dat DM een ongeluk heeft gegad natuurlijk...
Of ben ik nou zo druk aan het werk dat ik het hele verhaal verkeerd begrijp????
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 4 november 2009 om 15:53
Oh dát!
Ik dacht even dat je doelde op het feit dat ik weer afglijd richting MX!
Tja dat dat gebeurd is...
Hij reed hier al weg als een malloot, en dat vond ik dom.
Hou daar niet zo van.
MX kan trouwens ook behoorlijk heftig rijden, maar die heeft er ook de auto voor en weet wat ie doet.
DM heeft gewoon gevaarlijk gereden en moest daar nu de prijs voor betalen.
Ik schrok wel toen ik het hoorde, maar goed... vind alleen je arm breken best meevallen.
Het zou anders zijn als ie echt ernstig gewond zou zijn natuurlijk.
Ik dacht even dat je doelde op het feit dat ik weer afglijd richting MX!
Tja dat dat gebeurd is...
Hij reed hier al weg als een malloot, en dat vond ik dom.
Hou daar niet zo van.
MX kan trouwens ook behoorlijk heftig rijden, maar die heeft er ook de auto voor en weet wat ie doet.
DM heeft gewoon gevaarlijk gereden en moest daar nu de prijs voor betalen.
Ik schrok wel toen ik het hoorde, maar goed... vind alleen je arm breken best meevallen.
Het zou anders zijn als ie echt ernstig gewond zou zijn natuurlijk.
woensdag 4 november 2009 om 20:51
Sneeze het gaat ontzettend goed met mijn hoofd!
Ik weet eigenlijk niet of anderen dat ook zo ervaren, maar bij mij is het zo dat als ik het heul druk heb in combinatie met weinig slaap, ik op een gegeven moment een soort van overprikkeld raak.
Uiteindelijk lijkt het alsof ik een soort constante ruis (alsof ik mijn eigen bloed hoor stromen ofzo) in mijn hoofd heb, en een heel gejaagd gevoel in mijn lijf.
Maar mijn actieplan (alles afzeggen en RUST) heeft direct al geholpen.
Zit weer helemaal lekker in mijn velletje!
Hoe is het met jou Sneezeltje?
Heb je al nieuws?
En heb je die man nou al afgezegd?
Ik weet eigenlijk niet of anderen dat ook zo ervaren, maar bij mij is het zo dat als ik het heul druk heb in combinatie met weinig slaap, ik op een gegeven moment een soort van overprikkeld raak.
Uiteindelijk lijkt het alsof ik een soort constante ruis (alsof ik mijn eigen bloed hoor stromen ofzo) in mijn hoofd heb, en een heel gejaagd gevoel in mijn lijf.
Maar mijn actieplan (alles afzeggen en RUST) heeft direct al geholpen.
Zit weer helemaal lekker in mijn velletje!
Hoe is het met jou Sneezeltje?
Heb je al nieuws?
En heb je die man nou al afgezegd?
woensdag 4 november 2009 om 21:04
Met mij gaat het goed, ik heb vandaag heel veel nuttige dingen gedaan op mijn werk. Had echt een berg papieren die ik moest opruimen. Mijn kantoor is altijd een enorme chaos en daardoor krijg ik dan weer chaos in mijn hoofd. Maar bijna de hele papierwinkel heb ik kunnen verwerken, dus dat is heerlijk. Heb nog wel tig andere dingen op mijn to do list, maar dit zorgt alweer voor ruimte. Morgen bijna de hele dag vergaderen en dan heb ik alweer zo goed als weekend. Ik realiseerde me vandaag wel even heel goed dat ik een hele toffe baan heb. De werkdruk ervaar ik als hoog, maar het werk op zich is wel ontzettend leuk. Ontzettend afwisselend, soms ben ik psycholoog, dan weer regelneef, dan weer pedagoog, even later zit ik in een bouwvergadering en doe ik alsof ik verstand heb van verbouwingen... nee saai is het nooit!
Ik heb HPM afgebeld en dat voelt goed.
Ik heb nog geen nieuws, vorige week foto's laten maken. De uitslag zou deze week binnen komen. Als ik niets hoor, is alles goed en sturen ze de spullen door. Ik ga er vanuit dat alles goed is, en dus is het nu gewoon even afwachten. Ik verwacht over een aantal weken meer te weten! Ik zie er wel ontzettend tegen op om mijn nichtjes te vertellen over mijn nieuwtje.... ik weet nu al dat dat groot verdriet gaat opleveren.
Ik heb HPM afgebeld en dat voelt goed.
Ik heb nog geen nieuws, vorige week foto's laten maken. De uitslag zou deze week binnen komen. Als ik niets hoor, is alles goed en sturen ze de spullen door. Ik ga er vanuit dat alles goed is, en dus is het nu gewoon even afwachten. Ik verwacht over een aantal weken meer te weten! Ik zie er wel ontzettend tegen op om mijn nichtjes te vertellen over mijn nieuwtje.... ik weet nu al dat dat groot verdriet gaat opleveren.
woensdag 4 november 2009 om 21:08
Wat omschrijf je je werk enthousiast zeg!
Zou zo in een advertentie kunnen.
Kan me wel voorstellen dat dat ontzettend leuk is hoor!
Oei ja dat is natuurlijk rot voor de achterblijvers.
Toen ik 2,5 mnd wegging zorgde dat al voor een hoop tranen.
Er waren zelfs mensen die het me een beetje kwalijk namen (tot mijn grote schrik)...
Daaaaaaaaaaaaaaag Hangende Pootjes Meneer!
*zwaait nog even flink*
Zou zo in een advertentie kunnen.
Kan me wel voorstellen dat dat ontzettend leuk is hoor!
Oei ja dat is natuurlijk rot voor de achterblijvers.
Toen ik 2,5 mnd wegging zorgde dat al voor een hoop tranen.
Er waren zelfs mensen die het me een beetje kwalijk namen (tot mijn grote schrik)...
Daaaaaaaaaaaaaaag Hangende Pootjes Meneer!
*zwaait nog even flink*
woensdag 4 november 2009 om 21:32
Hey ..
Ja precies wanneer gaan we naar de tempel....
Stroll hier wil nog steeds graag mee ook...
Verder fijn te lezen dat het iedereen goed gaat ...ik ben nog steeds even een beetje blegh.. dus weinig nuttigs te melden .. en ik kan ook even door al het snot in mn hoofd( klinkt ook lekker voor jullie haha) niet helder nadenken...Sorry dus voor het zinloze posten van mijn kant...
Wil nog wel even zeggen dat ik gevoelsmatig me echt helemaal heerlijk en super en tja goed voel.... en dat geeft me zoveel rust en een gevoel van tjah... hoe leg ik dat nou uit,,,?
niet uit te leggen ik ben gewoon verliefd and loving it.....
Ja precies wanneer gaan we naar de tempel....
Stroll hier wil nog steeds graag mee ook...
Verder fijn te lezen dat het iedereen goed gaat ...ik ben nog steeds even een beetje blegh.. dus weinig nuttigs te melden .. en ik kan ook even door al het snot in mn hoofd( klinkt ook lekker voor jullie haha) niet helder nadenken...Sorry dus voor het zinloze posten van mijn kant...
Wil nog wel even zeggen dat ik gevoelsmatig me echt helemaal heerlijk en super en tja goed voel.... en dat geeft me zoveel rust en een gevoel van tjah... hoe leg ik dat nou uit,,,?
niet uit te leggen ik ben gewoon verliefd and loving it.....
woensdag 4 november 2009 om 21:57
November lief snottekind!
Meiskes ik moet morgen al om 8.25 uur een client ergens oppikken voor een belangrijke afspraak.
Jullie weten dat dat heul vroeg is voor mij.
En aangezien ik vannacht maar een paar uurtjes mijn ogen dicht heb gehad en veels te veel had gedronken ben ik nu al kapot DUS ik ga verstandig zijn en mijn bedje vast opzoeken.
*gooit wat kushandjes de lucht in*
Meiskes ik moet morgen al om 8.25 uur een client ergens oppikken voor een belangrijke afspraak.
Jullie weten dat dat heul vroeg is voor mij.
En aangezien ik vannacht maar een paar uurtjes mijn ogen dicht heb gehad en veels te veel had gedronken ben ik nu al kapot DUS ik ga verstandig zijn en mijn bedje vast opzoeken.
*gooit wat kushandjes de lucht in*
donderdag 5 november 2009 om 07:40
Ik ben de eerste!
Wat een vroege vogel ben ik vandaag he?
Heb er niet eens moeite mee, zo vroeg lag ik al in bed!
Nu nog hopen dat mijn afspraak ook uit haar bed komt, ik moet haar zo bellen om te wekken.
Ik heb een missie vandaag (naast al mijn werkafspraken): mijn coach bellen.
Geen smoesjes meer.
Verder vind ik Pom, dat het prima is als je overdag niet wil forummen hoor...
Maar dat moet je natuurlijk WEL in de avond komen!
Of zit je weer stiekem een leven te hebben ofzo?
En hoe zit dat met de rest?
Ligt het nou aan mij of hebben we Bella al even niet gezien?
Wat een vroege vogel ben ik vandaag he?
Heb er niet eens moeite mee, zo vroeg lag ik al in bed!
Nu nog hopen dat mijn afspraak ook uit haar bed komt, ik moet haar zo bellen om te wekken.
Ik heb een missie vandaag (naast al mijn werkafspraken): mijn coach bellen.
Geen smoesjes meer.
Verder vind ik Pom, dat het prima is als je overdag niet wil forummen hoor...
Maar dat moet je natuurlijk WEL in de avond komen!
Of zit je weer stiekem een leven te hebben ofzo?
En hoe zit dat met de rest?
Ligt het nou aan mij of hebben we Bella al even niet gezien?
donderdag 5 november 2009 om 08:00
Goedenmorgen...
Ik lag er dus ook vroeg in , maar ja ik kan wel zondag de 15e
lijkt me leuk ....
Ik zit op mn werk maar ik denk dat ik weg ga hoor straks .. begrijp ook niet zo goed waarom ik in eerste instantie gegaan ben..Pff ik heb nooit griep ofzo echt niet al jaaaaaaaaaaaren niet...
En nu ?? Denk dat ik toch iets heb want dit is niets voor mij,me zo ellendig te voelen vreselijk....
Frizz meid wat ben je vroeg haha,werkze vandaag
Ik lag er dus ook vroeg in , maar ja ik kan wel zondag de 15e
lijkt me leuk ....
Ik zit op mn werk maar ik denk dat ik weg ga hoor straks .. begrijp ook niet zo goed waarom ik in eerste instantie gegaan ben..Pff ik heb nooit griep ofzo echt niet al jaaaaaaaaaaaren niet...
En nu ?? Denk dat ik toch iets heb want dit is niets voor mij,me zo ellendig te voelen vreselijk....
Frizz meid wat ben je vroeg haha,werkze vandaag
donderdag 5 november 2009 om 08:09
Dag liefjes,
Ik ben er ook weer even.
Maar ik ben een beetje forummoe lijkt het...
Ben een beetje bezig met mezelf nu (oei wat klinkt dat egoistisch) en merk dat ik de energie niet heb om echt op jullie in te gaan.
VWM en ik komen langzaam tot de conclusie dat wij als stel geen match zijn, we vinden het alleen alletwee nog een beetje lastig om dat ook daadwerkelijk toe te geven
Hij verzint steeds weer een nieuw briljant plann waardoor het wellicht toch gaat werken.
En als hij zo'n plan niet verzint....doe ik het wel.
Maar zijn beide overtuigd dat er uiteindelijk een oplossing komt.
Vrienden zullen we nu denk ik wel blijven, het is een mooi mens.
Verder...echt lieverds, ik vergeet jullie niet.
Dikke zoen, Sum
Ik ben er ook weer even.
Maar ik ben een beetje forummoe lijkt het...
Ben een beetje bezig met mezelf nu (oei wat klinkt dat egoistisch) en merk dat ik de energie niet heb om echt op jullie in te gaan.
VWM en ik komen langzaam tot de conclusie dat wij als stel geen match zijn, we vinden het alleen alletwee nog een beetje lastig om dat ook daadwerkelijk toe te geven
Hij verzint steeds weer een nieuw briljant plann waardoor het wellicht toch gaat werken.
En als hij zo'n plan niet verzint....doe ik het wel.
Maar zijn beide overtuigd dat er uiteindelijk een oplossing komt.
Vrienden zullen we nu denk ik wel blijven, het is een mooi mens.
Verder...echt lieverds, ik vergeet jullie niet.
Dikke zoen, Sum
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

donderdag 5 november 2009 om 08:59
Goedemorgen, nog even snel voordat het 9.00 uur is. Was gisteravond aan het klussen en heb van mijn kasten op pootjes, hangkasten gemaakt!!! Ziet er zo stoer en mooi uit. Maar gister wel een lastig muurtje moeten doorstaan, megaschroeven die dol waren gedraaid en een schroef die niet paste, dus ik heb een smallere schroef moeten gebruiken, ben erg benieuwd of die kast het gaat houden. Nou liefjes snel weer aan het werk, moet zo naar de tandarts! Dagdag!