Good Luck

03-10-2009 19:53 3052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ooooo geen DS? Tssssssssk, dat vind ik ECHT sneu

Ik denk dat je het alleen nog maar goed kan maken met een mini-Falabella

*hoopt dat Mare het plaatje niet ziet*

Maar het ergste is Eetje. Mijn moeder vroeg om een lijstje, ook iets voor Eetje. Denk, denk, denk. Euhm....geeeeeeen idee.
quote:mamax schreef op 05 november 2009 @ 13:00:

Ik vind 2 keer in de week eigenlijk wel genoeg. En dan op woensdag wat te snoepen en op zaterdag wat leuks. Wanneer komt Sint eigenlijk weer? Dit weekend of volgend?

Houten winkel is ook erg leuk! Vriendin heeft deze:

[afbeelding]

Die is heel leuk, misschien als we een nieuw huis hebben...

die is zeker leuk, weet je ook van welk merk.

och elke dag zetten wil niet zeggen altijd wat krijgen.

Ik vind beetje raar om vaste dagen schoen te zetten.

Hoe weet ik nou wanneer die klaas binnen komt vallen
Ja hij is per slot van rekening al oud enzo, je weet het nooit wanneer hij aanwipt
Voor Jeetje ?

Ik ben gek op kleurloos, heb m'n nieuwe keuken voor het nieuwe huis (wat ik nog niet heb ) al ontworpen. Wordt allemaal een beetje low-budget, willen perse meteen de aanbouw eraan en een houten vloer, dus de rest wat goedkoper. Bij Ikea ontworpen, aan een muur komt de koelkast/vriezer, daarnaast de vaatwasser, daarnaast de Boretti, daarnaast een lage apothekerskast. Er tegenover een eiland met 5 laden kasten en de gootsteen (2 aan de ene kant met gootsteen in het midden, 3 er met de rug tegenaan). vler wordt zwart natuursteen, blad wordt zwart natuursteen en frontjes wit.
quote:Star schreef op 05 november 2009 @ 13:23:

Ooooo geen DS? Tssssssssk, dat vind ik ECHT sneu

Ik denk dat je het alleen nog maar goed kan maken met een mini-Falabella

*hoopt dat Mare het plaatje niet ziet*

[afbeelding]

Aaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhh!!!!

You evil woman....
quote:Star schreef op 05 november 2009 @ 13:18:

[...]

Ik vind die Ikea keuken ontzettend kleurloos. Ik zou 'm niet in het groot in mijn keuken willen, laat staan in het klein

het zou ook niet direct mijn keuze zijn voor een kind, maar vind hem niet lelijk. Zeker niet voor beneden, dan kan ik wel snappen dat mensen hiervoor kiezen, anderzijds weet je dat met kinderen uiteraard, die zijn vaak wel van de kleurtjes. Ik was ook niet geheel duidelijk, hahaha.

Ik vind dat het voor kinderen wel kleurig mag zijn. maar die van karwei vindt ik te. hahaha
Sorry Hel

Ooooo dat poppenhuis is gaaf Mamax, ik ben gek op paars!
quote:Star schreef op 05 november 2009 @ 13:24:

Maar het ergste is Eetje. Mijn moeder vroeg om een lijstje, ook iets voor Eetje. Denk, denk, denk. Euhm....geeeeeeen idee.

Gelukkig is hier de mobiel voor box gesneuveld

En dat paardje wat schattttttiiiiiiiggggg!
quote:Star schreef op 05 november 2009 @ 13:27:

Ja hij is per slot van rekening al oud enzo, je weet het nooit wanneer hij aanwipt

Hier gaat dat heel handig volgens een schema, juist omdat die oude baas anders het overzicht kwijt raakt.

*hoe dat straks moet als de mannen op school zitten en de kinderen daar andere dagen hebben maak ik me nog maar niet druk over*

Bam, via www.speelgoedconcurrent.nl Geen idee welk merk, misschien kun je ze mailen (en dan het merk bellen dat je er een voor de Giraf wil )
Oh dat poppenhuis! Mamax, waar haal ik dat???
Mijn Roze Villa is ook heel gaaf...

Leuke dingen komen hier voorbij (afgezien van dat paardje dan, even de mod mailen dat dat eruit moet voor Mare het ziet ). Mmm, en de Sintstress slaat meteen toe want ik weet niks en ik heb geen tijd en geen geld. :(

Intoch is in A'dam en alle dorpen en gehuchten hier in de buurt de 15e, rest van het land vast ook.
ze hebben bij de leverancier prachtige keukens, oh oh.. jammer dat Juul er al een heeft.........och doen we er 1 voor beneden en 1 voor boven ;)

Het is overigens wel het enigste ding waar Juul echt heel veel mee speelt.
Ik heb destijds voor Sam zo'n badding (om in te zitten) gevraagd. Andere badspeeltjes nog, of heb je geen bad?
al gevonden Mamax
quote:bambino schreef op 05 november 2009 @ 13:32:

ze hebben bij de leverancier prachtige keukens, oh oh.. jammer dat Juul er al een heeft.........och doen we er 1 voor beneden en 1 voor boven ;)

Het is overigens wel het enigste ding waar Juul echt heel veel mee speelt.Ceetje heeft er echt 1 boven ook Plastic geval, maar goed.
Veel Amalia? ik vind het wel meevallen hoor. wordt wel allemaal apart gevierd.

Ik vind 3 kadootjes juist erg weinig.
quote:Suze2 schreef op 05 november 2009 @ 13:31:

Oh dat poppenhuis! Mamax, waar haal ik dat???Bij mij in de buurt, kan je meteen een bakkie halen . Maar ze bezorgen ook, www.speelgoedconcurrent.nl
quote:bambino schreef op 05 november 2009 @ 13:33:

[afbeelding]Deze is ook gaaaaaaaf Bam!
quote:mamax schreef op 05 november 2009 @ 13:34:

[...]

Bij mij in de buurt, kan je meteen een bakkie halen . Maar ze bezorgen ook, www.speelgoedconcurrent.nlHebben ze een IRL winkel dus? Hmmm misschien eens kijken.
quote:mamax schreef op 05 november 2009 @ 13:32:

Ik heb destijds voor Sam zo'n badding (om in te zitten) gevraagd. Andere badspeeltjes nog, of heb je geen bad?

Reeds in huis.....

Keep trying!
Dat poppenhuis van Bam is leuk!

Maxi krijgt van ons:

- ridderpak met zwaard en schild

-spelletje voor de V-tech

Mini:

houten loopfiets of houten garage.

En dan nog van schoonouder en schoonoma. Met kerst nog iets van ons en van ouders, zusje en opa/oma/tante (de mijne that is)
Genoeg badspullen ook hier

Mobiel voor box hebben we nog wel, maar bedenk me net dat Ceetje dat activity-ding gesloopt heeft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven