Saai!

22-10-2009 21:59 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En daar gaan we weer (zucht).

Snjókorn falla, á allt og alla
ze zullen zich daar wel afvragen,waarom jij zoveel pakjes krijgt
Zo wat zijn jullie allemaal saai zeg

Gek genoeg ben ik niet saai ook al doe ik dezelfde dingen hhhhhh.
We passen wel goed bij elkaar zeg. Allemaal dezelfde saaie dingen doen.

Gaan jullie ook pakje ophalen dan??????
Ik heb een hele saaie pyjama gekregen en nog saaiere boekjes en een puzzelboekje voor als ik wat saais wil doen. Moeders weet precies hoe saai ik ben.
Ik ben saai aan het multi tasken: de wasmachine staat aan, de broodmachine ook en ik ben vast eten aan het koken.
Wat een lieve saaie moeder heb je Snjookje. En je bent ook nog aan het multitasken! Je hebt het er maar saai druk mee. Ik krijg wel eens saaie pakjes maar die zijn dan ook echt saai.
quote:Dushi74 schreef op 05 november 2009 @ 19:10:

Wat een lieve saaie moeder heb je Snjookje. En je bent ook nog aan het multitasken! Je hebt het er maar saai druk mee. Ik krijg wel eens saaie pakjes maar die zijn dan ook echt saai.Ik ben ook erg blij met saaie moeders (ze is alleen nog niet thuis dus kan ik het haar niet zeggen).
Dat komt vast wel goed.
quote:Dushi74 schreef op 05 november 2009 @ 20:07:

Dat komt vast wel goed.

Denk ik ook wel.

Eten was trouwens zoooo saaai lekker (had lasagna gemaakt...) yummie
Maar nu moet ik wel weer saai gaan afwassen.
Yummie saai lasagne, lang niet gemaakt laat staan gegeten. Binnenkort ook maar eens even maken. Je brengt me nog op saaie ideeën.
quote:Dushi74 schreef op 05 november 2009 @ 21:11:

Yummie saai lasagne, lang niet gemaakt laat staan gegeten. Binnenkort ook maar eens even maken. Je brengt me nog op saaie ideeën.

Gelukkig dat het saaie ideeen zijn.

Heb net mams gebeld. Was heel saai.
En ik ga zometeen saai met (puzzel)boekje naar beneden...

Het brood ruikt trouwens heel lekker nu.
Ik ben weer saai aanwezig. Waar zitten jullie??

Het brood smaakt heerlijk.
kiekeboe hier ben ik.was gewoon ff saai druk,

met andere dingen he.klinkt mischien saai,maar soms ff geen internet aanzetten is ook best saai.straks mn haar verven,hier in huis rommelen en vanavond etentje met vriendencluppie.

doen we omste beurt bij elkaar thuis.echt gezellig EN lekker!!!
quote:desteny schreef op 06 november 2009 @ 10:02:

kiekeboe hier ben ik.was gewoon ff saai druk,

met andere dingen he.klinkt mischien saai,maar soms ff geen internet aanzetten is ook best saai.straks mn haar verven,hier in huis rommelen en vanavond etentje met vriendencluppie.

doen we omste beurt bij elkaar thuis.echt gezellig EN lekker!!!Gezellig en lekker is niet saai. Haarverven is ook niet saai. Ik heb morgen een saaie party van het werk met lekker saai eten enzo en een hele saaie band die gaat spelen.
Haar verven moet soms he Dez. Saai klusje maar je ziet wel resultaat. Wat gezellig dat je saai met je vriendencluppie gaat eten. Lekker bijkletsen onder het genot van heerlijk eten en een drankje. Is nooit verkeerd!

Ik ga saai beetje rommelen in huis, wat forummen en nog meer van dit soort saaie dingen.

Ooh Snjookje heeft saaie party van saai werk, met eten en een band die saai gaat spelen. Wordt een hele saaie avond morgen.
watertje word he,moet nog rijden,maar evengoed erg gezellig da weer wel.weekend ff overdag werken,ook wel eens fijn,kan ik fijn studeren tussen door.
quote:desteny schreef op 06 november 2009 @ 15:45:

watertje word he,moet nog rijden,maar evengoed erg gezellig da weer wel.weekend ff overdag werken,ook wel eens fijn,kan ik fijn studeren tussen door.

Wanneer zijn de volgende examens??

Ik ga morgen ook aan het alcoholvrije hoor. Net zo lekker en dan kan ik met m'n eigeste toet-toet naar huis.
quote:snjokorn schreef op 06 november 2009 @ 07:47:

Ik ben weer saai aanwezig. Waar zitten jullie??

Het brood smaakt heerlijk.

Ik nog wel thuis, kon niet internetten Lief is thuis. Ik ga dadelijk saai eten bij een Italiaan hier in de buurt.

tot morgen of laat in de avond.
Eet smakelijk bij de Italiaan Steph. Niet al te spannende gerechten nemen he. Vooral saai eten

Ik ben er nu, saai dat het is!

Snjookje en Dez aan het water. Heel slim ladies. Een bon heb je zo gehad van oom agent. En dat is het allemaal niet waard!
Ik ben er nu ook weer. Was even naar de sporthal gegaan maar er is een of andere saaie jongerendisco vandaag dus waren er maar heel weinig meiden.

Heb wel het ubersaaie wedstrijdplan van volgende week meegekaapt. Het plan is om op vrijdag weg te gaan en op zondag weer terug te komen. Weet niet of dat té saai voor me is.
Ik zit nu even het weerbericht te bekijken. Ik blijf denk ik maar de hele zondag op m'n bed liggen. Er wordt heeeeel veel regen verwacht (en helaas klopt dat meestal wel).
Een heel weekendje saai weg. Mmm lijkt me niets Snjook. Veelste saai dat soort dingen.

Zondag is een uitermate geschikte dag om saai in bed te blijven. Zeker met veel regen.
Ja, en dan komen die saaie boekjes goed van pas zondag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven