Singles in the city - Deel III

27-09-2009 11:37 3048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kletstopic voor singles van alle gezindten.

--------------------------------------------------------------------------------

Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!

Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Hmm heb een smsje terug van Rp meneer

Ik had in mijn smsje gevraagd hoe t ging en dat ik t druk had gehad en nu lekker aan t relaxen ben..

Hi jstuurde terug : Same to me , Nu net klaar ! Verder lekker X

tsjah moet je er mee he
hmmm vaag......
Miran is echt dronken haha .. weet niet eens wat ROFL is
nu weet ik he weer
nee joh, nie dronken nie

wel hyper

en ook moe

tegelijk
Uh Vleer....hij geeft gewoon aan wat hij het doen is net als jij. Sms hem of ie zin heeft in een drankje...of samen te chillen? Jij bent ook niet echt duidelijk in wat je wilt of van hem wilt?
quote:Erykah schreef op 05 november 2009 @ 21:45:

Uh Vleer....hij geeft gewoon aan wat hij het doen is net als jij. Sms hem of ie zin heeft in een drankje...of samen te chillen? Jij bent ook niet echt duidelijk in wat je wilt of van hem wilt?

Ja das eigenlijk best waar.

Xen: gelijk in. Is 4 jaar ook een lange relatie .
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Ery: daar heb ej gelijk in .. Ga hem voorstellen om morgenavond hierheen te komen , er is kroegentocht
Nou Miran, je bent lekker druk voordat je weg kan...

En Vleer, bedankt voor je lijstje voor Miran, kan ik ook gebruiken nu....

Vind je het niet jammer dat je je minder makkelijk overgeeft en kritischer bent voordat je je weer 100% over kan geven aan een verliefd gevoel? Ik heb dat namelijk wel.... zou dat toch komen door die lange relatie/samenwonen en erachter komen dat dat niet goed is afgelopen??

Zo ga nu mijn nagels weer lakken, na net de vorige lak eraf gehaald te hebben.... Moet natuurlijk wel een beetje kleur op de nagels zitten dit weekend. Ga trouwens naar Antwerpen en Sneeze als je het nog leest, met Ortho ja.
quote:Zespri79 schreef op 05 november 2009 @ 21:49:

Ery: daar heb ej gelijk in .. Ga hem voorstellen om morgenavond hierheen te komen , er is kroegentocht Goed zo!!!
oh shit, mijn nagels zien er ook niet uit......

nou ga nu echt wat doen.......kus !
Gezellig Vleer, kroegentocht !
Is het niet dat we gewoon een beetje bang zijn geworden voor het verliefde gevoel ? Omdat het de vorige keer/keren *fout* ging met de relatie.. En dat we ons nu niet zo goed meer durven over te geven aan dat gevoel ?
Knuffies voor mijn co-angels Erykah en Xen met hun niet-niet mannen...........waar is charlie gebleven?
Succes Miran!

Jola: sneeze?

Morgen dagje vrij: tandarts voor controle en mee aan de winkel van zus van mr Piano klussen < zin in!

's avonds naar het slotconcert van Rowwen Heze heeukken!
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
*ziet nu voor zich dat Miranda haar nagels aan het lakken is en alles lakt behalve de nagels*
Gewoon doen Vleer, ben je iig duidelijk....

Ingel, ik vind 4 jaar best een lange tijd hoor....

Erykah, tuurlijk is de passie in jezelf niet weg, zou toch wel erg zijn. En fijn dat ZB je heeft geholpen om weer iemand volledig te vertrouwen...
Ook met je eens Erykah, ik probeer nog steeds de gezonde middenweg te vinden tussen hoofd en hart, lastig voor zon gevoelsmens.

Ik vind het echt heel heel jammer voor je, maar toch is het ook weer een mooi gevoel om van alles te voelen toch? Dat heeft R ook wel bij mij losgemaakt en daar kan ik dan ook wel weer dankbaar voor zijn.

Weet je al of, hoe en wanneer je t met ZB bespreekbaar gaat maken?

Mirannn, rolling over the floor laughing out loud :-)
Mss is het dat wel Vleer, bang voor het gevoel omdat je geen garanties krijgt vooraf of het deze keer wel goed zal gaan...

Ingel, was ff een reactie op het berichtje van Sneezeweasel die hier zomaar inbrak in het topic (Sneeze = vriendinnetje)
ohw wilde eigenlijk ook nog naar de zonnebank.........gaat hem nie meer worden nie
Miran... hahahahaha nee lijkt mij geen goed idee met je drank bolletje onder de zonnebank te gaan..
quote:Jola schreef op 05 november 2009 @ 21:57:

Mss is het dat wel Vleer, bang voor het gevoel omdat je geen garanties krijgt vooraf of het deze keer wel goed zal gaan...

Maar garanties heb je nooit.....en krijg je nooit.

Dus daarop wachten heeft geen zin toch?
kan V+ ook afzeggen morgenochtend en dan naar zonnebank

of is dat raar ?
wat een kippehok hier zeg, geweldigggggggg.

vleer: die man wil niet...maar je kunt nog 1 poging wagen natuurlijk (maar dan hou je echt op hoor)

Ingel: 4 jaar is ook lang natuurlijk! maar het is anders als je op je 25e vrijgezel bent dan op je 37e, dat bedoelde ik met levensfase.
quote:Erykah schreef op 05 november 2009 @ 19:53:

MissT....ja hij is lekker he die Maxwell!! En je bent lief dat je traantjes krijgt van mijn verhaal :-) En allesoverheersende liefde en maatjesvoorhetleven is wel wat ik wil....ik wil niet voor minder gaan eigenlijk. Ik kan en wil dat gewoon niet, om dan maar met iemand te zijn en met minder genoegen te nemen. Ik had dat gevoel met mijn ex...ik was zoooo gek op hem, hield ontzettend veel van hem. Dat gevoel moet je denk ik wel hebben, zeker als de verliefdheidsperiode voorbij is en je komt in de rustige fase...dan moet dat gevoel er zijn om erop terug te vallen, ook in moeilijke tijden met elkaar.Dat snap ik ook, Eer, en voor minder moet je het ook zeker niet doen, ik wilde alleen maar zeggen dat je niet je hele leven moet ophangen aan het vinden van die allesomvattende liefde, dat je het ook leuk kan hebben met je leven zoals dat nu is. Eigenlijk wil ik dus gewoon mijn motto maar weer eens in de ether smijten: Kijk naar wat je wel hebt, niet naar wat je niet hebt.
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven