3000+ Deel 7 alweer

05-11-2009 10:02 3017 berichten
Alle reacties Link kopieren

Aan mij de eer.

Komen jullie gezellig mee babbelen?

Dit is deel 7

Iedereen is welkom, alles kan en mag mits met respect naar elkaar toe, om onze Thee te quoten

En denk er aan dames, de nummer 8 openen is voor ons Appeltje!!
Stratje, die hond is inmiddels weer weg, ik ben naar buiten gerend toen er zo'n kalf van een beest dat huis werd ingesleept, en heb netjes gevraagd of het toch echt wel een logee was, mevrouw vond het niet leuk, toen kwam er ook nog een Buurvrouw aan en die maakte ruzie en met de woorden 'ach lul niet uit je nek' heeft ze een eind gemaakt aan het- vriendelijk-omgaan-met-je-buren-idee wat er hier leeft..

Fuck de buren..
Pfffffffffffff
O, dat is vreselijk, helemaal in je uppie op je werkplek zitten, dat heb ik ook wel eens meegemaakt. Zo niet gezellig!
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Ik weet ook niet wat we er van moeten denken Strateeg!
erger, ik heb wel eens een baantje gehad dat er helemaal niemand was en ik wel aanwezig moest zijn,...wat een hel...maar gelukkig was er wel internet en het viva-forum, hihihi
Heb je de ondergrondse inmiddels gevonden?
quote:stratego schreef op 06 november 2009 @ 10:18:

erger, ik heb wel eens een baantje gehad dat er helemaal niemand was en ik wel aanwezig moest zijn,...wat een hel...maar gelukkig was er wel internet en het viva-forum, hihihi
quote:stratego schreef op 06 november 2009 @ 10:18:

erger, ik heb wel eens een baantje gehad dat er helemaal niemand was en ik wel aanwezig moest zijn,...wat een hel...maar gelukkig was er wel internet en het viva-forum, hihihiJa, dat heb ik nu ook een beetje. Moet ik aanwezig zijn onder het motto: contact met collega's: zijn al die collega's er niet!
quote:Zwieber schreef op 06 november 2009 @ 10:16:

Pfffffffffffff
quote:Mariah75 schreef op 06 november 2009 @ 10:16:

Stratje, die hond is inmiddels weer weg, ik ben naar buiten gerend toen er zo'n kalf van een beest dat huis werd ingesleept, en heb netjes gevraagd of het toch echt wel een logee was, mevrouw vond het niet leuk, toen kwam er ook nog een Buurvrouw aan en die maakte ruzie en met de woorden 'ach lul niet uit je nek' heeft ze een eind gemaakt aan het- vriendelijk-omgaan-met-je-buren-idee wat er hier leeft..

Fuck de buren..

Hellup, wat is er toch gebeurd in dat vredige straatje van je/

Welke buurvrouw zei zulke vieze aanstootgevende woorden?

Die hond,..is dat een Mastiff?
anoniem_95418 wijzigde dit bericht op 06-11-2009 10:20
Reden: aanstotende, hahahaha
% gewijzigd
hahaha, Zwieb. Nou ik kan het je sterker vertellen: ik was hostess, hahaha, maar er kwam niemand. Plan mislukt

Appeltje, jaha, ik heb de ondergrondse gevonden, thanks to lieve Bubbles.

Mariah, heeft er een buurvrouw er een einde aangemaakt?

Wanneer komt dat huis vrij?
Er is hier en daar wat vijandelijke gevoelens in de buurt, heb ik niet veel mee te maken hoor , die buurvrouw ken jij wel, ik kom er wel eens.. Heel aardig mens, maar pas op als je herrie maakt..

die hond was groot en bruin, ik dacht daar gaat mijn plofkip..
Ik ga weer de preview van goede tijden kijken.
Ik ben nu wel heel nieuwsgierig naar die boze buurvrouw,,,,uitte zij deze woorden met betrekking tot jouw vraag aan de misschien net meerderjarige buurvrouw, zie ook als vriendin van buurjongen met grote gevaarlijke logeerhond.

Ik zal die plofkip maar binnenhouden, om meer slachtoffers te voorkomen.
I.v.m. met die grote hond kom ik ook maar niet meer op bezoek met "Diabolo"
Boze Buurvrouw schrok van haar eigen woorden, hond is weer pleite, kip trouwens ook (bleek haan te zijn, nog meer gezeur dus)

Je kan gerust komen met Bolo
En Bibi natuurlijk, Vinden mijn kleuters ook leuk..
Bibi en Diabolo, hahaha
Zo te horen heb ik leuke buren, gelukkig
Ik ook Zus. Gelukkig maar!
Mariah, hoe gaat het overigens met "Kwik, kwek, en kwak"?

Sorry, voor die laatste naam
Heey Straatje, hoe is het vandaag meid?

En iedereen natuurlijk goeiemorgen!
ff een beetje bijlezen
En ik dus een pup, die nog weleens piept en een kdv aan huis dus, soms ben ik erg blij met mijn buren, dat ze gewoon zo lief zijn en mij ook gewoon komen helpen ed, indien nodig.

En ik daartegenover breng weer een lekkere maaltijd hun kant op, aangezien mijn Turkse kookkunsten erg gewaardeerd worden.
quote:zusenzo schreef op 06 november 2009 @ 10:47:

En ik dus een pup, die nog weleens piept en een kdv aan huis dus, soms ben ik erg blij met mijn buren, dat ze gewoon zo lief zijn en mij ook gewoon komen helpen ed, indien nodig.

En ik daartegenover breng weer een lekkere maaltijd hun kant op, aangezien mijn Turkse kookkunsten erg gewaardeerd worden.

Mmmh, lekker!

Daar zou ik ook heel veel voor tolereren :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven