3000+ Deel 7 alweer
vrijdag 6 november 2009 om 13:11
Succes choco!!!!!!!!!!!!!!
Hier moet ik iemand aan de bak..maar gluurt toch weer hier
Pffff was zit wel al in de masjien
Lekker kroketje op brood gemaakt als lunch.
Kranten gelezen.. en geen advertentie/vacature gevonden GRRRRRRRRRR
Nu peukie roken en soppen/stoffen zuigen..uurtje.. dan is het hier wel weer toonbaar hoor.. ik hou het altijd goed bij!
Hier moet ik iemand aan de bak..maar gluurt toch weer hier
Pffff was zit wel al in de masjien
Lekker kroketje op brood gemaakt als lunch.
Kranten gelezen.. en geen advertentie/vacature gevonden GRRRRRRRRRR
Nu peukie roken en soppen/stoffen zuigen..uurtje.. dan is het hier wel weer toonbaar hoor.. ik hou het altijd goed bij!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
vrijdag 6 november 2009 om 13:56
Hallo allemaal
Choco, ik weet niet precies waar het over gaat, maar wou je wel even succes wensen voor vanmiddag!
Grrr komt er net een zandmannetje thuis; is door zijn grote broers met zand bekogeld, arme kind zit nu in bad te weken, en kan ik toch nog gaan stofzuigen vandaag, was ik niet van plan..
eerst peuk en koffie, dan maar weer aan het werk, ieeuww overal zand..
Choco, ik weet niet precies waar het over gaat, maar wou je wel even succes wensen voor vanmiddag!
Grrr komt er net een zandmannetje thuis; is door zijn grote broers met zand bekogeld, arme kind zit nu in bad te weken, en kan ik toch nog gaan stofzuigen vandaag, was ik niet van plan..
eerst peuk en koffie, dan maar weer aan het werk, ieeuww overal zand..
vrijdag 6 november 2009 om 14:52
Hier is alles weer schoon en fris.. inclusief buitenboel voor ... het keukenraam.. de deur met kleine ruitjes ( ik haat die deur!)
Alles met sopje.. zelfs de spiegel afgenomen en kaarsvet verwijderd.. alles gestofzuigd... wc schoon.. he he he
Was zit in de droger....
Ik heb ook wel een peuk verdiend.....
morgen nog wel de bedden en de slaapkamers even onder handen nemen.. he maar dat is morgen he!
Nu nog naar balletles met mini en vriendinnetje.
In die drie kwartier stier ik even met boodschappenkar door de appie en dan WEEKEND!!!!!!!!!!!!
Alles met sopje.. zelfs de spiegel afgenomen en kaarsvet verwijderd.. alles gestofzuigd... wc schoon.. he he he
Was zit in de droger....
Ik heb ook wel een peuk verdiend.....
morgen nog wel de bedden en de slaapkamers even onder handen nemen.. he maar dat is morgen he!
Nu nog naar balletles met mini en vriendinnetje.
In die drie kwartier stier ik even met boodschappenkar door de appie en dan WEEKEND!!!!!!!!!!!!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
vrijdag 6 november 2009 om 14:54
vrijdag 6 november 2009 om 15:23