Good Luck

06-11-2009 09:30 2980 berichten
Alle reacties Link kopieren
proest
quote:Suze2 schreef op 06 november 2009 @ 14:29:

Hoe kreeg ik dat voor elkaar: nou door op mijn tacones (hakken) over ons door mollen aan alle kanten verzakte tuinpad naar de auto lopen was voldoende.... Ben overeind gebleven maar daar is ook alles mee gezegd.

Amalia, friet is een goed idee . Heb nog tomaten voor sla dus gezonde deel ook ok. De gezellige risotto met garnalen bewaar ik wel tot morgen, ghe ghe ghe.

Excuussla

Rottig tuinpad, foei
quote:Suze2 schreef op 06 november 2009 @ 14:51:

Kijk daar hebben we het al..... och gossie, arme zwangere doos, doen die meisjes lelijk tegen je? Niks van aantrekken hoor! Het zijn de Viva-mutsen maar.
Ah klinkt niet heel gezellig Suze. Ik zou zeggen toch lekker op de bank met het voetje omhoog en laat de man maar hollen
Man is niet thuis vanavond dus dat is lekker onhandig. Na ja, hij zal er vandaag niet af vallen, toch?

Zeg, ik deelde hem al in verukkelijke taarten topic maar deze mevrouw maakt echt super gave taarten! www.dezoetekeuken.nl
Leuk is dat he deze taarten.

Ik vind dat deze nog niet heel goed de verhoudingen weet.

Maar blijft knap staaltje werk.

Heb die voor juul alweer in bestelling
deze
Wat doe jij op hakken? die heb ik bij kind 1 al aan de wilgen gehangen..

Onee trouwens deze zomer weer tevoorschijn getoverd. Maar niet te hoog 8cm en breed. Maar die heb ik nu niet meer aan hoor, veel te koud. Uggs.... en all stars. Lekker a sexueel
zie um niet bam
Welke Bam? Die zijn ook mooi idd! En Jak zit in Hsum? Das tenminste een beetje in de buurt...
Hakken aan de wilgen hangen? Yeah, right.... Dat gaat echt niet gebeuren: dat noemen ze bij mij thuis kapitaal vernietiging
Suze loopt altijd op hakken

Ik ook trouwens, beter voor mijn kont
Ik krijg trek van die taarten. Heb alleen nog maar een stukkie speculaas op.
Alleen maar stukje speculaas? De hele dag????

Doe eens gezond...
Ja over de hele dag, ik heb de kans nog niet gekregen, meisjes zijn bewerkelijk.
Ik krijg pijn in mijn rug van hakken als ik de kinderen til + ik ben altijd bang dat ik op de vingers/voeten van de kinderen ga staan met zo'n naald...

Maar ik hou er wel van hoor! Als ik een keer op stap ga als als als dan heb ik ze wel aan.
Oh, en het is genetisch bepaald: mijn oudste wil alleen nog maar schoenen met hakken.....
WTF????
Ik krijg pijn in mijn kuiten van te platte schoenen
quote:Suze2 schreef op 06 november 2009 @ 15:19:

WTF????Wat?
Oh, stofje op de lens zeker.. (ik kreeg ineens een hele rare pagina vol met logo's)
Dat dus Star
Jezus jij bent snel....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven