Moderator - Eten
dinsdag 11 september 2007 om 20:31
Beste forummers,
Ook in deze nieuwe pijler een Moderatortopic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie.
Gebruik dit topic dan ook niet voor off-topic berichten en discussies, deze zullen worden verwijderd.
Hier kun je de (huis)regels nalezen om bijvoorbeeld te kijken wat er op het forum thuishoort en wat op het prikbord en wat wel en niet is toegestaan op het forum.
Op het vivaforum zijn LEDENSTOPS BINNEN TOPICS NIET TOEGESTAAN. Dit is een openbaar forum waar iedereen op ieder topic mag reageren en meeschrijven. Topics die toch een ledenstop hebben worden gesloten. Je kan dan een nieuw topic zonder ledenstop openen.
Wil je iets liever niet hier op het forum vragen/regelen, dan kun je dit natuurlijk mailen naar angel 4: vivaangel4@gmail.com
Vriendelijke groet, Viva Angel 4
Ook in deze nieuwe pijler een Moderatortopic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie.
Gebruik dit topic dan ook niet voor off-topic berichten en discussies, deze zullen worden verwijderd.
Hier kun je de (huis)regels nalezen om bijvoorbeeld te kijken wat er op het forum thuishoort en wat op het prikbord en wat wel en niet is toegestaan op het forum.
Op het vivaforum zijn LEDENSTOPS BINNEN TOPICS NIET TOEGESTAAN. Dit is een openbaar forum waar iedereen op ieder topic mag reageren en meeschrijven. Topics die toch een ledenstop hebben worden gesloten. Je kan dan een nieuw topic zonder ledenstop openen.
Wil je iets liever niet hier op het forum vragen/regelen, dan kun je dit natuurlijk mailen naar angel 4: vivaangel4@gmail.com
Vriendelijke groet, Viva Angel 4
e-mail | redactievivaforum@gmail.com
vrijdag 10 juli 2009 om 09:44
quote:IrisH schreef op 09 juli 2009 @ 13:18:
In topic: Mac Donalds, lekker...?
Spam voor Food4you.nl door Food4you.
Blz 16
Bedankt voor het melden.
Er is iets aan gedaan.
In topic: Mac Donalds, lekker...?
Spam voor Food4you.nl door Food4you.
Blz 16
Bedankt voor het melden.
Er is iets aan gedaan.
vrijdag 10 juli 2009 om 10:47
quote:Christiane04 schreef op 10 juli 2009 @ 09:50:
[...]
Maar er staat nog wel een link omdat een forummer zo slim was het bericht te quoten.Ik heb het weggehaald.
[...]
Maar er staat nog wel een link omdat een forummer zo slim was het bericht te quoten.Ik heb het weggehaald.
vrijdag 17 juli 2009 om 08:45
quote:siep1234 schreef op 16 juli 2009 @ 19:51:
Zouden jullie mijn topic "Risotto" willen verwijderen? Keek niet verder dan mijn neus lang was, er zijn al recepten op een ander topic!
Thx!Done!
Zouden jullie mijn topic "Risotto" willen verwijderen? Keek niet verder dan mijn neus lang was, er zijn al recepten op een ander topic!
Thx!Done!
maandag 20 juli 2009 om 17:40
quote:mylenevalerie schreef op 20 juli 2009 @ 14:12:
Angel, doet de meldknop het niet op deze pijler?
Jawel, maar ik vergeet het bestaan altijd (sterker nog, tot voor kort wist ik niet dat het bestond)
Ik ga voor je kijken.
Angel, doet de meldknop het niet op deze pijler?
Jawel, maar ik vergeet het bestaan altijd (sterker nog, tot voor kort wist ik niet dat het bestond)
Ik ga voor je kijken.
maandag 20 juli 2009 om 17:44
Zijn thuisopleidingen slecht? is verplaatst naar Werk en studie.
donderdag 23 juli 2009 om 08:28
quote:mylenevalerie schreef op 22 juli 2009 @ 21:25:
reclameBedankt!
reclameBedankt!
dinsdag 28 juli 2009 om 09:26
Eet ik te weinig? is verhuisd naar lijf & lijn.
vrijdag 31 juli 2009 om 08:10
Benefiet diner Nijmegen is verplaatst naar het prikbord.
vrijdag 31 juli 2009 om 08:10
quote:misschicken schreef op 30 juli 2009 @ 20:43:
Benefiet diner Nijmegen = oproepAh, je was me voor.
Benefiet diner Nijmegen = oproepAh, je was me voor.
dinsdag 4 augustus 2009 om 20:56
quote:Yamuna schreef op 04 augustus 2009 @ 12:51:
cheryl100 komt reclame maken voor haar salsa dans avond en dat op de eten pijlert ... een hele domme spammert !
Dankjewel!
Ik ga er wat aan doen.
cheryl100 komt reclame maken voor haar salsa dans avond en dat op de eten pijlert ... een hele domme spammert !
Dankjewel!
Ik ga er wat aan doen.
vrijdag 7 augustus 2009 om 12:01
VEGETARISCH KOOKCLUBJE IN ARNHEM !!!! is verplaatst naar het prikbord.
vrijdag 7 augustus 2009 om 13:19
Ook VEGETARISCH KOOKCLUBJE IN ARNHEM !!!! is verplaatst naar het prikbord.
Nieuwe oproepjes voor vegetarische kookclubjes in Arnhem worden verwijderd.
Nieuwe oproepjes voor vegetarische kookclubjes in Arnhem worden verwijderd.
vrijdag 7 augustus 2009 om 23:34
Angel, ik had een topic over het vervangen van bokbier in een terrine. Nu hoor ik dat Rosanna ook een terrine gaat maken (en leuk met foto) en ik als het goed is volgende week ook een groente terrine.
Is het leuk de titel te veranderen? Hebben we een topic alvast voor kerst, voor buffetten. Leuk om naar te verwijzen, , geintje. Pas ik de OP een beetje aan!?
Of niet?
Is het leuk de titel te veranderen? Hebben we een topic alvast voor kerst, voor buffetten. Leuk om naar te verwijzen, , geintje. Pas ik de OP een beetje aan!?
Of niet?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zaterdag 8 augustus 2009 om 07:26
quote:mylenevalerie schreef op 07 augustus 2009 @ 23:34:
Angel, ik had een topic over het vervangen van bokbier in een terrine. Nu hoor ik dat Rosanna ook een terrine gaat maken (en leuk met foto) en ik als het goed is volgende week ook een groente terrine.
Of niet?Zoiets? Maak een terrine!
Of niet?Zoiets? Maak een terrine!
maandag 10 augustus 2009 om 17:32
Wat zou het een zegen zijn als de zoekfunctie op deze pijler zou werken. en dan nog het liefst zo dat ie de index door zou zoeken voordat een nieuw topic kan ontstaan zodat we niet meer tig topics van hetzelfde hebben, hetgeen het zoeken in de index niet makkelijker maakt.
Is het een haalbare optie door een goede zoekfunctie hier op de etenpijler te introduceren/testen??
Is het een haalbare optie door een goede zoekfunctie hier op de etenpijler te introduceren/testen??
dinsdag 11 augustus 2009 om 08:01
quote:thee schreef op 10 augustus 2009 @ 17:32:
Wat zou het een zegen zijn als de zoekfunctie op deze pijler zou werken. en dan nog het liefst zo dat ie de index door zou zoeken voordat een nieuw topic kan ontstaan zodat we niet meer tig topics van hetzelfde hebben, hetgeen het zoeken in de index niet makkelijker maakt.
Is het een haalbare optie door een goede zoekfunctie hier op de etenpijler te introduceren/testen??Je kan met Google binnen de Viva-site zoeken. Dat gaat meestal beter.
Is het een haalbare optie door een goede zoekfunctie hier op de etenpijler te introduceren/testen??Je kan met Google binnen de Viva-site zoeken. Dat gaat meestal beter.