Moderator Overig

15-04-2009 22:41 1802 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve forummers,

hierbij een nieuw modtopic voor jullie. Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de overigpijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com

Wil je dingen melden of vragen over het beleid, of over genomen beslissingen, dan kun je ze hier kwijt.

Gebruik dit topic aub niet voor offtopic-discussies, want er zullen sancties op staan!

Veel plezier met forummen!

Groeten, Angel 5
Done, Noanne!
Dankjewel 5
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
VocallyZen maakt reclame voor haar zangopleiding op het topic Kan iedereen leren zingen?
Thanx Robo, is verwijderd!
Hoop dat ik het in het goede topic vraag. Ik post niet zo heel veel op het forum, en krijg nu ineens een vriendjes verzoek van iemand waar ik nog niet eerder in een topic mee ingesprek ben geweest -en hij (mannennaam) is pas 1 dag lid.

Dat ga ik natuurlijk gewoon fijn negeren, maar ik vroeg me af of dat soort dingen aan angels moet worden doorgegeven?

of ik stel me aan, dat kan natuurlijk ook :D
Je stelt je niet aan! Op zulke dingen kan een permaban staan wegens het misbruik maken van de vriendjes functie. Zeker als hij het naar meerdere stuurt.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Wat IBI zegt! Je mag me de naam even mailen (of hier melden) bij 0 posts en wel vriendjesuitnodigingen doen we eigenlijk altijd een permaban.
het gaat om : Raymond2be
Thanx Pem!
Vievke, wil je het saai topic met meer dan 3000 postings even sluiten voor ons? Er is een nieuwe geopend. Gaan we daar weer saai verder posten. Thanks!
Een saai slotje dan maar voor Mevroi?
hoi hoi ik heb een vrienden uitnodiging gekregen , en nieuwscierig aagje als ik ben heb ik m bevestigd.

nu kreeg ik volgende mail:

Inhoud: Goedenavond Yamuna, Mag ik me even voorstellen:Mijn naam is Anna Ik ben 51 jaar. Waarom ik je heb benaderd als vriendin, heeft te maken met dezelfde interesse die wij hebben. Lotions en ik moet zeggen biodermal is perfect, mijn dochter gebruikte de dermagel bij zonneallergie. Prima spul! Ik ben ook dol op het merk Australian Gold! Zo dol op het merk, dat ik het niet alleen zelf gebruik, maar ook tegen een leuke prijs aan mensen zoals jijverkoop. Het gaat uitsluitend om nieuwe gesealde producten! Als je geen interesse hebt, laat het me dan weten. Ik val je er dan niet meer mee lastig! Heb je wel interesse en wil je geheel vrijblijvend iets uitproberendan kun je een mail sturen naar:blah blahablah@ziggo.nl Laat s.v.p. niks merken op het forum, want Tropisch Bruin en ik zijn niet bepaald vrienden! Je mag me ook bellen: 0123-45678 met vriendelijke groet,Anna P.S. Zit je op hyves?Dan nodig ik je uit om op mijn hyvessite een kijkje te nemen:http:XXXXXXX.hyves.nl/ Fijne avond toegewenst!

ik heb niets maar dan ook niets met lotions, smeersels, makeup of iets wat er maar op lijkt.

en sinds waarneer gaan de angels undercover als "tropisch bruin"?

hyves mail en tel nr heb ik aangepast ivm praaivussie
quote:Viva Angel5 schreef op 22 oktober 2009 @ 22:25:

Een saai slotje dan maar voor Mevroi? Wel een heel saaie hoor Viev, anders is het weer offtopic En saai bedankt he
Yam heb je die dame gemaild dat ze dr lotion kan smeren daar waar de zon niet schijnt?! En waarom krijg ik dit soort uitnodigingen nu niet, kan ik saai even pittig terugmailen!
Hai Yamuna,

dit is dezelfde dame die al gemeld werd op het beleidtopic, ze is inmiddels gepermabanned wegens misbruik van de vriendenfunctie.
Juudjepuudje schrijft op meerdere pijlers een oproep. Heb al gezegd dat ze op t prikbord moet zijn maar t mens luistert niet.
Ze heeft geloof ik zo'n beetje het hele forum vol gespamd.

Maar er is volgens mij ook al een opruimploeg bezig .
Ah ja it was me! Heb haar oproepen verwijderd!
Ook die op het Prikbord dus, zag ik .

Jammer, ik had haar wel willen vragen waarom ze als coach-in-opleiding toch al een vergoeding vraagt, zij het een kleine...
Ja, ik twijfelde, maar door die vergoeding vond ik het toch te commercieel heb die toch ook maar verwijderd.
Lieve vief5, mag er een slotje op 3000+ deel3?

We hebben er alweer een volgelultgekletst!

Thanks namens ons allen.
Lieve vief5, wil je de laatste 300 berichten uit 3000+ deel 3 verwijderen en deel 4 even vergrendelen tot deel 3 weer vol is, maar dan met MIJ erbij!

De heksen hebben oud en nieuw gevierd zonder mij! Lijkt nergens op!

Alvast bedankt!
Huilie
Slotje done!
Ik ben een beetje dom geweest. Ik heb een nieuw mailadres al een tijdje en ik heb de gegevens van Viva niet meegenomen. Ik dacht dat ik die niet meer nodig had, maar nu heb ik een vriendenuitnodiging gehad en ik kan er dus niet bij. Is hier een oplossing voor?
Ook als je naast me ligt, je gezicht opnieuw het mooiste blijkt te zijn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven