Uitgerekend september 2010!!!
zondag 8 november 2009 om 13:11
Haha, jullie zullen wel denken... Dat kan nu toch helemaal nog niet? Nee dat kan nu inderdaad nog helemaal niet.
Maar ik wil het wel! Daarom dit topic. We doen ons best ervoor! (Eens moet het toch goedkomen?) Titel kan elke maand gewijzigd worden
Dus interresse in een kind in september 2010? Schrijf lekker mee. Anders loop ik hier zo in mezelf te ouwehoeren.
Alvast even een linkje naar het nieuwe topic:
Komt allen tezamen....
Maar ik wil het wel! Daarom dit topic. We doen ons best ervoor! (Eens moet het toch goedkomen?) Titel kan elke maand gewijzigd worden
Dus interresse in een kind in september 2010? Schrijf lekker mee. Anders loop ik hier zo in mezelf te ouwehoeren.
Alvast even een linkje naar het nieuwe topic:
Komt allen tezamen....
zondag 8 november 2009 om 14:21
zondag 8 november 2009 om 14:24
quote:Tia Dalma schreef op 08 november 2009 @ 14:21:
Ik lul me al suf op het vervolg van het topic dat ik mede om die reden (denk ik acheraf) destijds heb geopend...
Maar moet hier ook erg om lachen! Overigens heb ik om een mij geheel onbekende reden [afbeelding] een ban op Babybrabbel dus moet helaas de calculator voor Timini2 laten schieten...Een ban op babybrabbel!!! Foei!!! Hahaha! Ik wil wel even voor je rekenen hoor hahahaha!
Ik lul me al suf op het vervolg van het topic dat ik mede om die reden (denk ik acheraf) destijds heb geopend...
Maar moet hier ook erg om lachen! Overigens heb ik om een mij geheel onbekende reden [afbeelding] een ban op Babybrabbel dus moet helaas de calculator voor Timini2 laten schieten...Een ban op babybrabbel!!! Foei!!! Hahaha! Ik wil wel even voor je rekenen hoor hahahaha!
zondag 8 november 2009 om 14:43
Hihi, ik al snel rekenen... Dacht dat kan alleen als je een olifant ofzo bent
Hier een sep-09-mama en ik wens je veel succes en vind het leuk zo'n optimistische houding!
September was wel fijne maand trouwens, niet meer te warm maar wel tijdens verlof lekker weer dus lekkere terrasjesweken gehad!
Maar dan mag je met oud-en-nieuw niets drinken hè?!
Hier een sep-09-mama en ik wens je veel succes en vind het leuk zo'n optimistische houding!
September was wel fijne maand trouwens, niet meer te warm maar wel tijdens verlof lekker weer dus lekkere terrasjesweken gehad!
Maar dan mag je met oud-en-nieuw niets drinken hè?!
zondag 8 november 2009 om 15:09
quote:choca schreef op 08 november 2009 @ 14:43:
Maar dan mag je met oud-en-nieuw niets drinken hè?!Jawel! Want dit kind wordt pas met kerst verwekt en dan weet ik nog van niks hé?!
Maar dan mag je met oud-en-nieuw niets drinken hè?!Jawel! Want dit kind wordt pas met kerst verwekt en dan weet ik nog van niks hé?!
zondag 8 november 2009 om 15:17
quote:Nammma schreef op 08 november 2009 @ 14:47:
Als ik jullie was zou ik de kinderopvang, basisschool én middelbare school vast reserveren...:)Ja bedankt voor de tip! Sjaak (zo ga ik hem noemen) wordt later vast heeeeel slim! Of hij kan heel goed voetballen. In dat geval is school onnodig. Nee mijn Sjakie wordt later advocaat. En dan begint hij samen met Lien (is dochter, die al net zo slim is) een advocatenkantoor! Oh wat een knappe kinderen heb/krijg ik toch! En wat houden ze toch veel van mamsie! Ik ben echt heel verwend met 2 van zulke schatten!
Als ik jullie was zou ik de kinderopvang, basisschool én middelbare school vast reserveren...:)Ja bedankt voor de tip! Sjaak (zo ga ik hem noemen) wordt later vast heeeeel slim! Of hij kan heel goed voetballen. In dat geval is school onnodig. Nee mijn Sjakie wordt later advocaat. En dan begint hij samen met Lien (is dochter, die al net zo slim is) een advocatenkantoor! Oh wat een knappe kinderen heb/krijg ik toch! En wat houden ze toch veel van mamsie! Ik ben echt heel verwend met 2 van zulke schatten!
zondag 8 november 2009 om 16:00
Nog een kwartier dan mag ik naar huis. Kinderverjaardag zo. Jottem! Oooh vanavond lekker de finale van Boer zoekt vrouw! Wat hou ik daar toch van! Met een wijntje lekker op de bank dom kijken! En het is patatdag! De enige dag van de week dat ik niet hoef te koken! Lien heeft vannacht bij opa en oma geslapen dus die krijgt straks eerst een lekkere dikke knuffel!
Maar zijn er nou echt niet meer meiden die een kind in september willen? Oktober is niet leuk hoor! Dan krijg je van die herfstkatten, net even te mager en altijd janken. Zitten vaak ook niet goed in de vacht! Ben zelf ook zo'n herfstkat, niks waard!
September is de maand, geloof me maar!
(Oh hemeltje ik verveel me echt...)
Maar zijn er nou echt niet meer meiden die een kind in september willen? Oktober is niet leuk hoor! Dan krijg je van die herfstkatten, net even te mager en altijd janken. Zitten vaak ook niet goed in de vacht! Ben zelf ook zo'n herfstkat, niks waard!
September is de maand, geloof me maar!
(Oh hemeltje ik verveel me echt...)
zondag 8 november 2009 om 16:13
zondag 8 november 2009 om 16:20
quote:Marielle1410 schreef op 08 november 2009 @ 16:19:
Heb medelijden met je meid! Je kan natuurlijk je eigen topic starten! Ben je ook zelf de ballotagecommissie. Kan je precies peilen wie je er wel of niet in wilt hebben!
zoals je zag, heb ik al me eiguh cluppie. mét schema
alleen nog niet helemaal vol
Heb medelijden met je meid! Je kan natuurlijk je eigen topic starten! Ben je ook zelf de ballotagecommissie. Kan je precies peilen wie je er wel of niet in wilt hebben!
zoals je zag, heb ik al me eiguh cluppie. mét schema
alleen nog niet helemaal vol
zondag 8 november 2009 om 20:09
En up!
Momo bij jullie moet het schema ook snel vol!
Patat in buik, schreeuwende, jankende Lien op bed, ben klaar voor boer zoekt vrouw!
Rose staat al op tafel, I love sundaynight!
Kom maar op met dat keuzemoment!
Nog steeds niet meer vrouwen die het in de bol hebben gekregen om in september een zieltje op de wereld te zetten?
Momo bij jullie moet het schema ook snel vol!
Patat in buik, schreeuwende, jankende Lien op bed, ben klaar voor boer zoekt vrouw!
Rose staat al op tafel, I love sundaynight!
Kom maar op met dat keuzemoment!
Nog steeds niet meer vrouwen die het in de bol hebben gekregen om in september een zieltje op de wereld te zetten?
zondag 8 november 2009 om 20:18
zondag 8 november 2009 om 21:46
Oooooooh wat was ie goed!
I love farmer seeks wife!
Jammer dat het niet echt spannend was, maar alle boeren hebben wel gevoel in hun mik! Hulde voor boer Jos! Eerlijkheid duurt het langst.
Man is het stro en hooi weer uit de hoeken van de kamer aan het halen. Was alvast begonnen met nestje bouwen. (Zo noemt hij dat altijd)
Ik begin al best een beetje pijn in mijn borsten te krijgen...
I love farmer seeks wife!
Jammer dat het niet echt spannend was, maar alle boeren hebben wel gevoel in hun mik! Hulde voor boer Jos! Eerlijkheid duurt het langst.
Man is het stro en hooi weer uit de hoeken van de kamer aan het halen. Was alvast begonnen met nestje bouwen. (Zo noemt hij dat altijd)
Ik begin al best een beetje pijn in mijn borsten te krijgen...
zondag 8 november 2009 om 22:15
zondag 8 november 2009 om 22:36
Tuurlijk Festini! Het is maar wat je zelf wil! Nepnaalden zijn ook rakkers hoor!
Oooooo naar de uuuues ofaaaaa? Ik ben jaloers! Wij hebben de westcoast hier nog steeds hoog op het verlanglijstje staan. Geniet je voor me mee?
Die mislukte zijn niks waard! Geven je hoop en klachten voor niks! Ik zeg weg ermee! Vanaf nu gaan we alleen maar voor gave exemplaartjes!
Man vind computer stom... is niet goed voor het kindjes maken....
Oooooo naar de uuuues ofaaaaa? Ik ben jaloers! Wij hebben de westcoast hier nog steeds hoog op het verlanglijstje staan. Geniet je voor me mee?
Die mislukte zijn niks waard! Geven je hoop en klachten voor niks! Ik zeg weg ermee! Vanaf nu gaan we alleen maar voor gave exemplaartjes!
Man vind computer stom... is niet goed voor het kindjes maken....
zondag 8 november 2009 om 22:39
quote:StefanieV schreef op 08 november 2009 @ 22:35:
Hé marielle, voel je al iets? Zou het nu al raak kunnen zijn, bij mij nog niet hoor. Al hoop ik wel dat het binnenkort zo zal zijn
Ik denk vanalles te voelen, maar ben net weer herstellende van de zoveelste miskraam.. kan dus niet. Bovendien is manlief nog niet zo stoer geweest om weer bovenop cq onderop me te kruipen. Lees ga van me af ik heb nog geen behoefte aan jou!
Tweede kerstdag is de magic day! Dan moet het allemaal gaan gebeuren.
Hé marielle, voel je al iets? Zou het nu al raak kunnen zijn, bij mij nog niet hoor. Al hoop ik wel dat het binnenkort zo zal zijn
Ik denk vanalles te voelen, maar ben net weer herstellende van de zoveelste miskraam.. kan dus niet. Bovendien is manlief nog niet zo stoer geweest om weer bovenop cq onderop me te kruipen. Lees ga van me af ik heb nog geen behoefte aan jou!
Tweede kerstdag is de magic day! Dan moet het allemaal gaan gebeuren.
zondag 8 november 2009 om 22:42
quote:Nala24 schreef op 08 november 2009 @ 22:15:
Hihi, je bent ook een gek wijf he Marielle.
Wel cool dat je al een sept 2010 topic hebt geopend.
September is een mooie maand hoor, om een beeb te krijgen.
Nu hopen dat je meerdere meiden zo gek krijgt om hier mee te schrijven.
Dikke kusss!Gek??? Ik ben toch hartstikke normaal?? Hihi! Nala rules ook! Na 6 jaar gewoon even een bloedmooi kindje op de wereld zetten! Of was het nog meer dan 6 jaar?
Hihi, je bent ook een gek wijf he Marielle.
Wel cool dat je al een sept 2010 topic hebt geopend.
September is een mooie maand hoor, om een beeb te krijgen.
Nu hopen dat je meerdere meiden zo gek krijgt om hier mee te schrijven.
Dikke kusss!Gek??? Ik ben toch hartstikke normaal?? Hihi! Nala rules ook! Na 6 jaar gewoon even een bloedmooi kindje op de wereld zetten! Of was het nog meer dan 6 jaar?