Thuis

26-10-2009 16:33 3677 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik hoefde trouwens niet te huilen van Dizzizzit

Verder voelt vandaag erg maandag-achtig... ben inderdaad nog best een beetje moe. Wel lekker geslapen, maar zó vast dat ik met hoofdpijn wakker werd. Bah!

Inad had inderdaad echt goed opgeruimd, maar ik heb alleen de woonkamer en de hal gezien, dus geen idee hoe de rest van haar huis eruitzag

Leuk van koekjesbakken vandaag, hoop dat Chica zich snel weer een beetje beterderder voelt

Ohjaaaaa verhuiszooi... hier zijn veel dozen op vliering beland. Heellll handig
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 09 november 2009 @ 11:17:

Verder voelt vandaag erg maandag-achtig... ben inderdaad nog best een beetje moe. Wel lekker geslapen, maar zó vast dat ik met hoofdpijn wakker werd. Bah!

Oh das naar, beterschap. Ben je wel aan t werk?

Inad had inderdaad echt goed opgeruimd, maar ik heb alleen de woonkamer en de hal gezien, dus geen idee hoe de rest van haar huis eruitzag

Ehhhhhh

Leuk van koekjesbakken vandaag, hoop dat Chica zich snel weer een beetje beterderder voelt

Ja ze is al weer helemaal opgeknapt hoor. Ze had in retrospect beter naar school gekund, maar goed. Nu kan ze even bijtanken. Ze is net in bad geweest en kijkt nu Doornroosje dvd. Ik ga even onder de douche springen. We hebben net de tompoucen gemaakt, was leuk, dank je wel nog (zo heten die dingen dus, tompouce, was dat echt helemaal postnataal kwijt ).

Ohjaaaaa verhuiszooi... hier zijn veel dozen op vliering beland. Heellll handig Wij gaan de zolder ook goed gebruiken
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Naar van de vacatures, Vish. Nepsolli goed idee. Gewoon open-sollicitatie naar alle leuke werkplekken.
Oh bah Erwt, is je hoofdpijn al weg?

Heb er net een solli uitgedaan, een echte maar via uitzendbureau, dat wordt toch niks

Ondertussen wel 5 keukenlaatjes leeggeruimd, gereedschap en schroefjes etc even goed bekeken en de helft ook weggedaan. Nu even wat losse breekbare frutsels uit hele huis verzamelen.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Uitzendbureaus zuigen grote tijd
Zuigen grote tijd en schoppen geen kont.
Inderdaad, je moet vaak zelf vacatures zoeken. Maar euuuuuhm, da's toch hun werk?
Alles waar ik op reageer is altijd al vergeven. Maar blijf vooral reageren !!
Ben ik weer die site van jou kwijt. Hoe doe ik dat toch
www.vacaturesinholland.nl
quote:Vishnu schreef op 09 november 2009 @ 13:13:

Alles waar ik op reageer is altijd al vergeven. Maar blijf vooral reageren !! Dom gedoe.
Dank u sterrenkind.
Hmmm staat ook niks op.
Nee nergens niks
Dikke ruk is het.
Je mag wel eenb sollicitatie sturen naar mij hoor! Ik zoek nog een kindermeisje, een tuinmanvrouw en een butler. En dan krijg je van mij een mooie afwijzingsbrief, met kusjes en hartjes. :idee:
Loretta is De Mol. Punt.
Halo mevrouw Kes,\

Ik ben Visnum en ik zoekt werk.

Ik ken goet met kindere omgaan ik ken ze ook noch tjuis lesgeve als u daarvoor bataalt.

Ook ken ik in de tuin werke, ik knip takke en schofel de gront waarop u loop.

Ferders ken ik goet bediene, ik bedien zeg maar eiglijk alles. Ook ken ik koke, ik kook vooral nederlanse pot zoals piza en ete uit de chineese landen.

Ik hep helas geen aanbefeling want me forrige baas die is kwaat op mij tewijl ik egt niks hat gedaan ja ik hat haar man bedient op ze wenke dat stont ook in me ketrakt en nou was mefrau innens boos weetjewel stom takkewijf maar goet nauw hep ik dus niks te doen en ken ik bij jouw kome werken goet oke dan.

Me WC stuur ik later die moet ik noch ff verzinne.
WC
En sory voor de vlekke op de brief, me fret dee ze ding precies op de brief sory.

* valt gierend van haar stoel *
Loretta is De Mol. Punt.

*laat Vish voortaan haar sollicitatiebrieven schrijven*
Peas on earth!
Whahaha, Vish

Net thuis. Even stad in geweest met Chica en Mier in draagzak want ze is ineens uit al haar sokken gegroeid lijkt het wel. dat wordt dus ook nieuwe schoenen
Winkelmedewerker, vakkenvuller, medewerker supermarkt, servicemedewerker, hulpkracht of vulploegmedewerker... Noem het wat je wilt. Je ziet meteen of iets moet worden aangevuld. Je kent de vaste klanten. Je hebt er lol in om alles op orde houden. En als er eens een pot augurken in scherven valt, dan ruim je dat zonder stressen even op. Winkelmedewerkers vormen het hart van de werkvloer en zijn het eerste aanspreekpunt voor klanten. Lijkt zo'n...

Plaats: Amsterdam

Uren: 0 - 24 uur

Opleiding: HBO

Plaatsingsdatum: 28-10-2009

Organisatie:

Samenwerkende Dirk van den Broek Bedrijven

Tjoh....
Whahahahahahaahahahaha mijn god, dan zijn wij hier met z'n allen hartstikke hoogbegaafd.
www.consulentgezocht.nl

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven