Bar TOO MUCH * 180 *
maandag 9 november 2009 om 14:36
Op mij na is iedereen hier weer kiplekker. Ik ben nog wat slap na een weekeindje kantelende maaginhoud. Gelukkig heb ik de fwatuur dus kon ik net wel eindelijk de weekeindboodschappen doen. Was ik ook even verlost van de herrie van de verbouwing van de buren. Helaas was het uitladen van de boodschappen nogal een onderneming dankzij die egocentrische bouwvakkers. Het was onmogelijk om de vrije parkeervakken te bereiken en op onze eigen plek lag ineens een stapel steigerpalen. Had er vanwege de opkomende misselijkheid door het heen en weer sjouwen met liefde even overheen gekotst, maar daarvoor had ik helaas net iets te weinig gegeten. Nadat ik met veel moeite achteruit weer de straat uitgereden was om ergens anders een plek te zoeken, ontdekte ik dat ze aan de andere kant in een keet zaten te eten. Ik was dus best pissig. Een beetje midden op de straat een vrachtauto neerzetten en dan gaan schaften. Eikels. En nu hebben ze vast besloten dat ik niet leuk ben. Wordt nog leuk als ze binnenkort hier in de tuin moeten zijn.
God, wat ben ik toch een gelukkig mens. Gaat weer nergens over dit
God, wat ben ik toch een gelukkig mens. Gaat weer nergens over dit
maandag 9 november 2009 om 15:09