Uitgerekend september 2010!!!
zondag 8 november 2009 om 13:11
Haha, jullie zullen wel denken... Dat kan nu toch helemaal nog niet? Nee dat kan nu inderdaad nog helemaal niet.
Maar ik wil het wel! Daarom dit topic. We doen ons best ervoor! (Eens moet het toch goedkomen?) Titel kan elke maand gewijzigd worden
Dus interresse in een kind in september 2010? Schrijf lekker mee. Anders loop ik hier zo in mezelf te ouwehoeren.
Alvast even een linkje naar het nieuwe topic:
Komt allen tezamen....
Maar ik wil het wel! Daarom dit topic. We doen ons best ervoor! (Eens moet het toch goedkomen?) Titel kan elke maand gewijzigd worden
Dus interresse in een kind in september 2010? Schrijf lekker mee. Anders loop ik hier zo in mezelf te ouwehoeren.
Alvast even een linkje naar het nieuwe topic:
Komt allen tezamen....
maandag 9 november 2009 om 15:27
quote:Riz schreef op 09 november 2009 @ 15:23:
Zo....was ik ook weer ff. Iedereen aan de vreet hier, ik heb net een Arzizona Grande van de Mac op....heerlijk! En dan wel lopen zeiken over sperma kilootjes...ach.
En allemaal zeurende kinderen....kijk, wat dat betreft hebben wij t dan wel weer goed gedaan....ze is al ruim een jaar en heeft nog geen woord gezegd...staat gewoon lekker rustig in een potje op de kast! T liefste kind van de hele wereld hoor!
Ik zit te wachten op de kraamverzorg doos....die zal zo wel komen voor de intake.
Oooooooh Riz dit is echt de ergste galgenhumor die er is.
Ik praat ook altijd zo over mijn vader. Gewoon omdat ik weet dat hij dat ook over mij zou doen als ik er niet meer zou zijn!
Zo....was ik ook weer ff. Iedereen aan de vreet hier, ik heb net een Arzizona Grande van de Mac op....heerlijk! En dan wel lopen zeiken over sperma kilootjes...ach.
En allemaal zeurende kinderen....kijk, wat dat betreft hebben wij t dan wel weer goed gedaan....ze is al ruim een jaar en heeft nog geen woord gezegd...staat gewoon lekker rustig in een potje op de kast! T liefste kind van de hele wereld hoor!
Ik zit te wachten op de kraamverzorg doos....die zal zo wel komen voor de intake.
Oooooooh Riz dit is echt de ergste galgenhumor die er is.
Ik praat ook altijd zo over mijn vader. Gewoon omdat ik weet dat hij dat ook over mij zou doen als ik er niet meer zou zijn!
maandag 9 november 2009 om 15:53
quote:Riz schreef op 09 november 2009 @ 15:23:
gek wijf dat je er bent!
Zeg jullie moeten hier niet zoveel kletsen hoor, god dat wordt nog wat straks zo rond juli-aug als iedereen verlof heeft. Laptop in de tuin en maar auwehoeren.
Ga ff shoppen op t net!
gek wijf dat je er bent!
Zeg jullie moeten hier niet zoveel kletsen hoor, god dat wordt nog wat straks zo rond juli-aug als iedereen verlof heeft. Laptop in de tuin en maar auwehoeren.
Ga ff shoppen op t net!
maandag 9 november 2009 om 16:02
maandag 9 november 2009 om 16:09
Ja meiden jullie moeten me helpen, als mijn wonderkinderen nu in September worden geboren wat moet ik dan kopen een zomer of winterjasje mt 56/62..........helluuup ik ziet nu al niet meer de babybomen door het afgrijselijke babybos
anoniem_20278 wijzigde dit bericht op 09-11-2009 16:09
Reden: die klotehormonen beginnen nu al
Reden: die klotehormonen beginnen nu al
% gewijzigd
maandag 9 november 2009 om 16:09