Mode & Beauty alle pijlers

tattoo,s

10-11-2009 17:13 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo ik ben nieuw hier sins gisteren

mijn vraag was wat vinden mensen van tattooo,s

en wat vind jij mooi en heb je ook tattoo,s

ik heb er zelf 3

groetjes PGril
hallo ik heb dyslexie. dus ik heb schijffouten . helaas kan ik daar niks aan doen ik hoop dat jullie daar begrip voor hebben
ik vind het verminking...
Ik vind ze prachtig! Heb er ook een paar en ben bezig om een nieuw project (sleeve) te ontwerpen.
If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they`ll kill you
Sommige tattoos zijn echt geweldig mooi!

Ik heb er zelf 1 op mijn onderrug

Bij sommige mensen vind ik het echt geen gezicht
Ik heb geen tattoo's omdat ik er niets aan vind. Het komt een enkele keer voor dat ik een tattoo wel leuk vind, de tattoo zelf, de plek en passend bij de persoon op wie de tattoo zit, maar meestal is dat niet het geval, meestal vind ik niks, en een enkele keer vind ik het spijglelijk.
Hoi Pgril, welkom op het forum!

Op de Mode en Beuatypijler is een topic over tattoo's en het verhaal erachter.

Zelf heb ik er 2 maar het verhaal erachter vind ik te persoonlijk (en vooral te herkenbaar) en dus ook niet op dat topic gezet.

Maar daar vind je vast meer info/gespreksstof.
Ik vind ze ook echt helemaal geweldig, alleen ik heb helemaal niks met kleuren tattoo's.

Ik heb er zelf ook 3:

Rechter middel vinger: Chinees teken van Love - deze heb ik samen met mijn moeder laten zetten zei heeft precies het zelfde in teken van onze band.

Onderrug: 3 chineese tekens: Hoop Geloof en Liefde met 3 bloemetjes deze staan voor mijn overleden oma, opa en oom.

Enkel: Tribal achtige vlinder met bloemen enz.

Alle maal in het zwart.

Wil er nog meer, maar weet nog niet wat.
@thee, kun je dat uppen? Ik heb ook al gezocht maar kan het niet vinden!...

laat maar ik heb het al gevonden
hallo zo dat gaat snel hier hahah

ja ik heb er zelf ook 3 een op me enkel een roosje in treibel form een tussen mijn schouderbladeren een teken van de hindoe geluk hoop en liefde

en een op me pols rooze krans achteg iets met de letter p
hallo ik heb dyslexie. dus ik heb schijffouten . helaas kan ik daar niks aan doen ik hoop dat jullie daar begrip voor hebben
quote:toujourssourire schreef op 10 november 2009 @ 17:14:

ik vind het verminking...Dat is het natuurlijk ook, net als piercings e.d. Je doordringt de huid ten einde er een versiering in aan te brengen. Maar dat bedoelde je vast niet? Je bedoelt dat je het lelijk vindt? Zeg dat dan.
Pgril, wat is een treibel? En een 'rooze krans achteg iets'?

Ik vind je wel minpuntjes scoren hoor, als je niet eens kunt opschrijven wat je hebt. Of ben je soms met ons aan het dollen? In dat geval: ha ha.
OMG, ik zeg niet snel iets over schrijffouten, maar hallo zeg!

Let je wel even op dat wanneer je een woord laat zetten, dat het dan goed geschreven is?
xxx

Ja, ik heb er een aantal. Het hangt af van de plek, de persoon en de afbeelding of ik het mooi vind. Lijkt me logisch. En verminking....ach, dat vind ik van Crocs. Who cares.
quote:pgril schreef op 10 november 2009 @ 17:27:

hallo zo dat gaat snel hier hahah

ja ik heb er zelf ook 3 een op me enkel een roosje in treibel form een tussen mijn schouderbladeren een teken van de hindoe geluk hoop en liefde

en een op me pols rooze krans achteg iets met de letter pIk vind tattoos leuk,heb er zelf 1, maar zoals het hierboven staat vind ik het een verminking...
Ik vind het ook nogal slecht taalgebruik, xxx, maar consequent zulke knoeperds maken, lijkt mij meer een vorm van dyslectie dan des-interesse.

Over tatoeages: Ik heb nog nooit in levende lijve iets gezien, wat ik echt de moeite van het zetten op mijn lichaam waard vond. Maar in een vorig topic waren er een aantal foto's van een Canadese tatoeeerder, nogal abstract en grafisch, die door mijn hoofd blijven gaan. Dat lijkt me wel wat. Maar dan moet ik eerst naar Canada...
hallo ja ik heb veel schijffouten daar kan ik niks aan doen ik ben delekties

dus darom heb ik veel fouten
quote:Digitalis schreef op 10 november 2009 @ 17:32:

xxx .Ik ga zo even op het loepje bij jou klikken want ik kwam de afgelopen dagen ook weer grappige opmerkingen van je tegen. We hebben regelmatig dezelfde humor .
Delekties? Je kan ook overdrijven he. Ik had je ook wel geloofd als je het correct had opgeschreven hoor.

* rent weg van dit topic want word er heel vervelend van ghe *
ik ben pas nieuw hier sins gisteren

dus veel over mij zul je niet vinden e
Ik had het tegen Digitalis, pgirl. Zie je dat ik haar gequote heb?
quote:xxx schreef op 10 november 2009 @ 17:28:

[...]

Dat is het natuurlijk ook, net als piercings e.d. Je doordringt de huid ten einde er een versiering in aan te brengen. Maar dat bedoelde je vast niet? Je bedoelt dat je het lelijk vindt? Zeg dat dan.Zoals tong-piercing en kin-piercing?
quote:Vl43inder schreef op 10 november 2009 @ 17:31:

OMG, ik zeg niet snel iets over schrijffouten, maar hallo zeg!

Let je wel even op dat wanneer je een woord laat zetten, dat het dan goed geschreven is? en
"Je doordringt het stoffelijke van de mens ten einde er een versiering in aan te brengen"

Zo beter?
quote:xxx schreef op 10 november 2009 @ 18:00:

"Je doordringt het stoffelijke van de mens ten einde er een versiering in aan te brengen"

Zo beter?

Maar vind je het nou verminking?

Of vind je het wel leuk?
Ik hou d'r van! Mits stijlvol natuurlijk, maar dat gaat voor alle uiterlijke versieringen op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven