Mode & Beauty alle pijlers

tattoo,s

10-11-2009 17:13 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo ik ben nieuw hier sins gisteren

mijn vraag was wat vinden mensen van tattooo,s

en wat vind jij mooi en heb je ook tattoo,s

ik heb er zelf 3

groetjes PGril
hallo ik heb dyslexie. dus ik heb schijffouten . helaas kan ik daar niks aan doen ik hoop dat jullie daar begrip voor hebben
Tatoes sijn niet egt mijn pies of keek
Piercings zijn toch allemaal het zelfde hoe kan het dan niet stijlvol zijn?

Heb zelf een tongpiercing en kinpiercing draai er elke week een ander knopje op gewoon fun :-D
quote:pgril schreef op 10 november 2009 @ 17:27:

hallo zo dat gaat snel hier hahah

ja ik heb er zelf ook 3 een op me enkel een roosje in treibel form een tussen mijn schouderbladeren een teken van de hindoe geluk hoop en liefde

en een op me pols rooze krans achteg iets met de letter pIk vind dit taalgebruik meer verminking dan een tattoo..... OMG
oh, mosterd, zie nu pas al eerdere taalopmerkingen....
Ik ben er al jaren over na aan het denken maar ik wil er nog steeds een. Of twee.
quote:spoekle schreef op 10 november 2009 @ 18:19:

Piercings zijn toch allemaal het zelfde hoe kan het dan niet stijlvol zijn?

De piercing zelf is misschien wel hetzelfde, maar 't is maar net hoe je het combineert hé....

IK vind het zonde van je lichaam.
kijk altijd wat je hebt en niet wat je niet hebt...
Ik wil ook één: "ai luf mij modder" in een hartje op mijn rechterbil.
quote:esra schreef op 10 november 2009 @ 19:24:

IK vind het zonde van je lichaam.Waarom is het zonde?
quote:xxx schreef op 10 november 2009 @ 19:30:

[...]

Waarom is het zonde?Omdat je het nu mooi vindt en je niet weet of je na jaaaaaaaaaaren nog mooi vindt....maar dat vind ik..
kijk altijd wat je hebt en niet wat je niet hebt...
Hey hey meis

Je tattoo's zijn mooi.

Heb er zelf ook 3 maar dat weet je wel.

En mensen ze heeft echt dyslexie.

Ze heeft er al heel veel aan gedaan maar ze kan het gewoon niet.Dus laten we het een beetje leuk houden.
Heb zelf ook tattoo"s

Maar heb wel mijn eerste gezet op de dag dat ik 40 werdt!
ja mijn op mijn linkerarm een sleeve en een vlinder op mijn onderrug en op mijn linker schouder sterren, en zodra mijn sleeve klaar is gaan we op naar de volgende. Alles in kleur en nooit ook maar één seconde spijt van gehad. Ik vind mijzelf er mooier door, en mijn man vindt het ook super mooi.

doe lekker waar je zelf zin in hebt, is indeze mijn motto!
ik vind tattoos wel mooi bij een vrouw vind ik een paar mooi niet teveel en leuke vroleijke tattoo,s en piercings vind ik ook supper heb er zel 2 wenbrouw en tong
hallo ik heb dyslexie. dus ik heb schijffouten . helaas kan ik daar niks aan doen ik hoop dat jullie daar begrip voor hebben
Tattoos, i love them. Heb er veel, ben bezig met een bodysuit en ben op de helft.

Piercings, idem. Heb er veel gehad, heb er nu nog wel wat. O.a. venoms (2 tongpiercings naast elkaar), navel, dubbele tepelpiercings, verticale labret piercing, 16 mm stretches in mijn oren en 6 mm stretches in mijn oren. En nog wat kraakbeenpiercings.
Ik heb twee tattoos: een op mijn schouderblad en een op mijn been. Die op mijn been heb ik kortgeleden nog laten aanpassen en hij is nu veel mooier. Ik weet wel zeker dat ik die op mijn tachtigste nog altijd mooi zal vinden!
Laat het los, heb vertrouwen, het komt goed.....
Zie avatar, die zit op mijn rechterschouderblad
Ik heb er twee, een op mn pols en een op mn onderrug. Ze hebben beide een betekenis, ik heb ze ook samen met mn zusje (de ene) en met 2 vriendinnen, de andere. Ik zou nooit zomaar een mooi plaatje kiezen, dan gaat het ooit vervelen, al is het na 10 jaar. Ik ben gek op tattoo's maar vanwege mijn werk kan ik er niet al te veel in het zicht hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven