tattoo,s
dinsdag 10 november 2009 om 17:13
dinsdag 10 november 2009 om 18:57
quote:pgril schreef op 10 november 2009 @ 17:27:
hallo zo dat gaat snel hier hahah
ja ik heb er zelf ook 3 een op me enkel een roosje in treibel form een tussen mijn schouderbladeren een teken van de hindoe geluk hoop en liefde
en een op me pols rooze krans achteg iets met de letter pIk vind dit taalgebruik meer verminking dan een tattoo..... OMG
hallo zo dat gaat snel hier hahah
ja ik heb er zelf ook 3 een op me enkel een roosje in treibel form een tussen mijn schouderbladeren een teken van de hindoe geluk hoop en liefde
en een op me pols rooze krans achteg iets met de letter pIk vind dit taalgebruik meer verminking dan een tattoo..... OMG
dinsdag 10 november 2009 om 23:08
ja mijn op mijn linkerarm een sleeve en een vlinder op mijn onderrug en op mijn linker schouder sterren, en zodra mijn sleeve klaar is gaan we op naar de volgende. Alles in kleur en nooit ook maar één seconde spijt van gehad. Ik vind mijzelf er mooier door, en mijn man vindt het ook super mooi.
doe lekker waar je zelf zin in hebt, is indeze mijn motto!
doe lekker waar je zelf zin in hebt, is indeze mijn motto!
donderdag 12 november 2009 om 17:23
vrijdag 13 november 2009 om 10:29
Tattoos, i love them. Heb er veel, ben bezig met een bodysuit en ben op de helft.
Piercings, idem. Heb er veel gehad, heb er nu nog wel wat. O.a. venoms (2 tongpiercings naast elkaar), navel, dubbele tepelpiercings, verticale labret piercing, 16 mm stretches in mijn oren en 6 mm stretches in mijn oren. En nog wat kraakbeenpiercings.
Piercings, idem. Heb er veel gehad, heb er nu nog wel wat. O.a. venoms (2 tongpiercings naast elkaar), navel, dubbele tepelpiercings, verticale labret piercing, 16 mm stretches in mijn oren en 6 mm stretches in mijn oren. En nog wat kraakbeenpiercings.
maandag 16 november 2009 om 20:14
vrijdag 20 november 2009 om 14:29
Ik heb er twee, een op mn pols en een op mn onderrug. Ze hebben beide een betekenis, ik heb ze ook samen met mn zusje (de ene) en met 2 vriendinnen, de andere. Ik zou nooit zomaar een mooi plaatje kiezen, dan gaat het ooit vervelen, al is het na 10 jaar. Ik ben gek op tattoo's maar vanwege mijn werk kan ik er niet al te veel in het zicht hebben.