Good Luck

06-11-2009 09:30 2980 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nee precies, langzaam is in dit geval mooi.
quote:bambino schreef op 11 november 2009 @ 09:20:

ah: Mooi dat ik lobbes zag staan. Had gisteren levering gekregen, maar 2 dingen doen het niet. Krijg nieuwe toegestuurd. Goede service, en vertrouwen zeg. Hoef ze niet terug te sturen.Ja wat dat betreft is het een topbedrijf!
Ja zeg dat, ik ben tegenwoordig niet zo goed meer van vertrouwen, hahahahahaha. Al heb ik nog nooit een klacht terug gehad van een speelgoedartikel gelukkig
[quote]naatie schreef op 11 november 2009 @ 09:16:

[fgcolor=#007AB3]Tja hier zit ik ook te dubben of Tobias een nieuwe fiets moet. Maar hij moet eerst maar eens zonder zijwieltjes gaan fietsen.

Als we een nieuwe kopen, kopen we zonder zijwieltjes, haha.

maar ik denk dat het op deze ouwe fiets wel makkelijker leren is omdat het zo,n klein fietsje is.

Al denk ik dat als we eenmaal die wieltjes eraf halen, juul het vrij snel onder de knie heeft.
Mogge, zo, ik ben uitgeslapen . De larf heeft vannacht van half 11 tot kwart over 7 geslapen (toen heb ik haar maar wakker gemaakt om te kijken of alles goed was....). Dat gaat lekker zo, nietwaar? Fabel over zware kinderen en doorslapen misschien toch wel waar . Normaal slaapt ze ook al goed, van half 11 tot 5 maar dit is echt heel bijzonder.

Schattig Star, je moppies!

Juud, hoest????? (of heb ik een vakantie gemist?)

Naat, het gaat lekker. Zo doorgaan!

Shit, een nieuwe fiets? Moet dat ook nog????

Nou ik heb genoeg cadeau-ideen voor nog een verjaardag of 4.... Fiets dus, keukentje of winkeltje, poppenhuis, trein, V-tech. En daarna moet er vast weer een nwe fiets .

Oh wacht, die trein kan ik natuurlijk ook voor jongste aan Sint/Kerstman vragen. Goed idee..

ff kind aan tiet koppelen
quote:naatie schreef op 11 november 2009 @ 09:12:

Morgen moet ik weer wegen bij de sportschool. Ben erg benieuwd. Ben wel erg mn best aan het doen en ga vanavond weer spinnen.

Ben nu in 3 weken 3.3 kilo afgevallen. Best leuk.

Verder is er vanalles op mn werk aan de hand. Er gaan veel wisselingen met het personeel plaats vinden en daar wordt vandaag vanalles over besloten. Best wel spannend dus, want het gaat ook over wie er dan mijn naaste collega gaat worden.

Ik ga eens even wat nuttigs doen.

Wat goed zeg Naatie. Hoe vaak ga je sporten per week!

Ik ben deze week weer begonnen met het eten, gaat op zich wel oke.

Sporten zal hier tot januari beperkt blijven tot max1 x per week 2 uur denk ik. Ik hoop dat als Juul eenmal naar de bassischool gaat, ik wat meer tijd over houd voor mezelf.

Ik gaat ook maar eens wat nuttigs doen
Damn Suus, hoe vol had je dat kind gepropt om zo'n lange ruk te maken?
quote:Maleficent schreef op 10 november 2009 @ 09:58:

Mooie foto's Kokos! Welke had je gekregen in de lijst?Dank je! Daar maak ik nog een foto van en plaats die op de groep
Hoest met Kokosman?
Ik wou het net vragen over Kokosman.

Jeetje Suus, wat een lange ruk zeg. Je voelt je vast helemaal uitgeslapen nu.

Star, wat leuk dat de meisjes zo gezellig kletsen.
Stressed is just desserts spelled backwards
Hoest met je man Kokos?
Kokos je ziet, we zijn erg benieuwd...
Morgen...

Ik ook benieuwd Kokos!
Geen idee wat ik gedaan heb Star, ze was wel veel wakker overdag (voor haar doen dan...). Na, het was vast eenmalig maar dat is niet erg.

Oh wacht, het was die poeptroep! Ze was natuurlijk lekker leeg
Mijn dochter was 4120, maar doorslapen... verre van dat... (ja nu wel, maar het wordt ook wel eens wat hè...) Dus gewoon elke avond uitwringen die hap Suus!
Ha, ik heb mijn uggs binnen. Ik hoefde maar 27,50 te betalen aan de deur aan BTW etc. Dus ik ben in totaal 117 euro kwijt voor echte uggs. Beterrrrrr.
Stressed is just desserts spelled backwards
Mijn babies zijn ukkies, dus vandaar dat 24/7 gelurk natuurlijk

Morgen CB, ben benieuwd naar de maten.
quote:Maleficent schreef op 11 november 2009 @ 10:00:

Ha, ik heb mijn uggs binnen. Ik hoefde maar 27,50 te betalen aan de deur aan BTW etc. Dus ik ben in totaal 117 euro kwijt voor echte uggs. Beterrrrrr.Welke heb je nou besteld? De classic?
Hai,

Kokosman is weer thuis, hij had geen pijn meer zonder pijnstillers. Aanstaande maandag heeft hij een voorlichting van chirurg, diëtiste en fysiotherapeut over wat te verwachten voor en na de operatie. De galblaas wordt helemaal verwijderd, wanneer is nog niet duidelijk. Maar aangezien ze 1x in de twee weken zo'n voorlichting hebben voor een aantal patiënten waarvan de galblaas moet worden verwijderd, gaan we ervan uit dat het binnen die 2 weken gebeurd.

Hij heeft pijnstillers mee, maar het kan zomaar zijn dat hij helemaal geen pijn meer krijgt. Feit is dat die galstenen er zitten en de galblaas eruit moet.
Mooi, dan ben je daar ook maar weer vanaf.
Beter Kokos! wel lekker dat ie weer in zijn eigen bed kan.

Ik hoop voor je man dat hij tot de operatie pijnvrij blijft. is echt niet tof pijn!
Kijk, dat zijn de berichten Kokos, fijn dat tie geen pijn meer heeft!

Wat doe je met pneu-shot morgen Star?
Jouwe ben je toch ook al kwijt Bam?
quote:Suze2 schreef op 11 november 2009 @ 10:07:

Wat doe je met pneu-shot morgen Star?Niet.

Star, wat lief dat geklets/gebrabbel tussen je twee meisjes.

Suus, ze groeit goed!

Mamax, beterschap voor je man.

Bam, ha, ha, ik had helemaal niet nagedacht over de resolutie van de foto's. Zulke sukkels zijn het dus niet

Hel, lachen dat je sjans had. Is toch wel leuk!

Hoe gaat het met Mare? Nog steeds onrustige nachten?

CD, dat gaat dus goed met klussen in jullie huis.

Kokosman heeft galstenen.

Naat, sterkte met de perikelen op je werk.

Enka, hoe gaat het?

Mal, wat goed van die opdracht!

Juud, alles goed?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven