Mutsen II

24-07-2009 20:27 3397 berichten
Slof, gefeliciteerd met je tweede verjaardag!
En wat een ontzettend leuke traktaties heb je gemaakt Sokje!

Ik ben inderdaad niet aan het werk, maar dat doe ik sowieso nooit op dinsdag .

Morgen maar eens kijken of ik wat uren van gisterenavond kan compenseren voor de St Maarten optocht.

Nu eerst Maby uit bed vissen. Ik heb net risotto gemaakt, maar ik werd een beetje misselijk van de lucht. Geloof dat ik vanavond maar gewoon een beschuitje neem.
En wat lief dat Slof zo blij was met zijn paardje .
Sok, proficiat! Wat lief, een verliefd Slofje

Hoe is het met je buik, Anky? Nog alleen in de stemming voor beschuit? Klinkt niet geslaagd, de hele familie tegelijk ziek én pseudokroep. Beterschap!

Het hoost hier, en kennelijk gaat dat ook nog wel een poosje door. Dat helpt nooit echt om uitgerust en vrolijk te zijn, bij mij.

Hiephiep voor Slof!
Alle reacties Link kopieren
Van harte met Slof, Sok (ook hier) en leuk dat hij zijn peerdje zo leuk vond!

En Pam, wat ontzettend balen van je opvang Kan me voorstellen dat je daar zo droevig van wordt. En pas op met drukte op werk, je bent net ziek geweest!

Mif, ik denk er precies hetzelfde over als jij. Qua vaccinatie. Bel krijgt een prik en Liz niet. (Zie weblog, Liz was jaloers op Bel 'Ik wil ook een Mexicaanse prik', hahahaha, wat een spul is het toch!)

Hier verder o.k. Morgen mijn laatste examen, blij als het achter de rug is want ben beetje doorgedraaid. Gisteren onwijs uitgevallen tegen Paul (oké, ik vind dat ik terecht wat te klagen heb over hem, maar dat kan je natuurlijk op meerdere manier doen) waardoor heel slecht geslapen en nog boos. En krijg dan natuurlijk weer beetje paniekgevoel etc.

Nou ja, ik ga vanavond maar lekker met een wijntje voor de TV, wachten tot examen achter de rug is.

In ieder geval, ga voor nu weer aan 't werk. Tot later.
Balen Es, van examenstress en uitvallen tegen Paul, en het rotgevoel dat je er aan over houdt.

Ik zie een beetje op tegen de prikken voor panische Limoen, het zijn er nog 2 ook maar wil wel dat ze ze krijgt. Misschien aan huisarts vragen of het toch daar mag, misschien helpt het als ze ziet dat ik ze ook krijg.

Pammie, misschien rare vraag maar kun je je werkuren niet spreiden? dat je een dag meer werkt maar korter,zodat je smiddags geen BSO nodig hebt ? maar jij werkt al 4 dagen, of niet?
Es. Klinkt alsof jij er ook wel eentje kunt gebruiken. En succes met je examen morgen (alvast).

Ik zou vrijdag kunnen gaan werken mits Mannie geen vrij heeft want anders zit ik nog met een opvangprobleem. Ik heb nu bedacht dat ik op maandag tot 3 uur ga werken en Pamman op donderdag tot 3 uur. Alleen vond hij dat geen goed idee. Dat is dan weer jammer.

Ik zit hier heerlijk in alle stilte in mijn uppie. Ik heb zowaar al orde kunnen scheppen en kan nu systematisch gaan afwerken, daar hou ik zo van. Pamman zou de kinderen halen dus ik kon doorwerken zo lang als ik wilde. Is dat nou niet enorm fijn voor mij
Ik ben weer bij. En ik ga nu naar huis.

Later.
Gefeliciteerd met 2-jarig Slof!!! Wat fijn dat hij zo blij was zeg.

Dat was een latertje Pammie. Kindjes nog kunnen kussen of sliepen die al?

Rustig aan Es. Veel succes morgen!

Zieke Mini is vannacht bij mij in bed gekropen, daar nog even gezellig gespuugd (gelukkig wel in de emmer), dus ik heb niet een al te geweldige nacht achter de rug. Vanmorgen zag ze nog groen werkelijk. Ze heeft nog even geslapen, maar aan het einde van de ochtend krabbelde ze weer op. Bij lunch mee gegeten en dat bleef er in. Vanavond klaagde ze nog over buikpijn, maar verder lijkt het over. Hoop dat het in huize Anky ook zo snel gaat.

Ik lig al in bed. Moet nog even wat stukken voor werk lezen. Had het koud beneden (denk door slaapgebrek), dus naar boven gegaan. Esman is er niet, dus die kan niet klagen over ongezellig.
He, de Slof is jarig zie ik! Gefeliciteerd Sokje, met zijn 2e verjaardag!
Weltrusten dan Esmee. Fijn dat Mini weer wat opgeknapt is.

Bij Ank ook al wat minder ziekenboeg?

Es, smaakt het wijntje? Ben je weer een beetje rustiger?

Remma, stil aan jouw kant, hoe is het?

Kindjes niet meer gezien, zij sliepen al. Ik zit in een dekentje op de bank, koud en moe. Ga zo ook maar slapen denk ik.
dank voor alle felicitaties!

ga nu douchen, heb net gesport
voor Es. Uitvallen is gewoon niet leuk, hoe terecht dan ook. en vooral als je nachtrust erdoor verstoord wordt. hoop dat het wijntje je goed heeft gedaan. en succes morgen met het examen.

Arme esmini! gelukkig dat ze weer wat opgeknapt is. En arme Ankyfamilie; hoop dat niet iedereen geveld is en er geen pseudokroep-aanvallen meer volgen.

Pammie: half 8 is wel Heul Laat. riep er vandaag al iemand dat je net ziek bent geweest? anders bij deze.

hier weinig te melden verder, net gesport. en ik wil voor de vernadering eens vroeg naar bed (gaat alleen niet lukken, vrees ik)
Hahaha, Sok, zie mijn laatste tweet! Wijntje smaakt goed, met man wel weer o.k. en examen morgen moet maar goed komen.

Sterkte voor de nacht, meisjes! Ik ga na House lekker slapen.
ha en ik zag jouw tweet eerder dan deze post! loopt lekker door elkaar heen zo
Elessie, heel veel succes vandaag met je examen! En daarna lekker genieten van de rust.

Pammie, ook lekker dat je weer bij bent op het werk.

Hier is alles weer okay. Gisterenavond ben ik om 20 uur wat koortsig in bed gestort en ook direct in slaap gevallen. En nu voel ik me wel weer redelijk. Kinderen zijn weer spuugvrij. Gelukkig dus alles weer gezond.

Nu maar even duimen voor droog weer vanavond want St maarten lampionoptocht en duimen dat ik eerder weg kan op weg zodat ik kinderen van school op kan halen.

Hé, geen Miffy hier? Is het bij jou al iets beter weer Miffy? Ik weeet niet of het je helpt, maar hier heeft het gisteren ook alleen maar geregend. Blehh, ik haat regen.

Sokje weer aan het sporten: you go girl!
Goedemorgen Anky! Ik ben er "gewoon" hoor. Vandaag is het iets minder drijfnat dan gisteren, maar omdat ik het grootste deel van de dag toch binnen zit, doet dat er niet zoveel toe, zolang het dit weekend maar droog is.

Ga je ondanks koorts gewoon aan het werk?

Es, succes met het examen.
Mogge!

Ik hoop dat het vanavond droog is, kinderen verheugen zich zo op St. Maarten! Ik krijg alleen de éne sms na de ander van mensen die de griep hebben. Kinderen zouden met hele groep gaan lopen maar daar is niemand meer van over. Paul gaat nu alleen met de kinderen.

# Overweegt om de Mexicaanse griep onderhand toch maar serieus te gaan nemen.

Ik heb trouwens heerlijk geslapen en voel me een stuk beter. Ik merk dat ik ff wat gas terug moet nemen (nog niet helemaal ontspannen) maar zo'n lekker nachtje helpt enorm.
tweet? ben vast ouderwets, maar waar vind ik dat? en wat is het?

succes vandaag Es!

Was gisterenavond opgeslorpt door achterstallige administratie, de bakjes zijn weer leeg. Nu het volgende project nog, de belastingaangifte van 2008. Toen ik de jaaropgave voor toeslag kinderopvang invulde heb ik nog gebeld, of ik dan ook aangifte moest doen voor inkomstenbelasting, nee, dat hoefde niet, die gegevens hadden ze allemaal, ook zonder dat ik aangifte had gedaan. Nou, niet dus, want ik kreeg laatst alsnog het verzoek aangifte te doen.

Uitzieken is er niet bij bij jou Anky:? wel weer redelijk klinkt niet als helemaal beter.
Met terugwerkende kracht: hiep hiep hoera voor Slof, die nu eigenlijk al een echte pantoffel is

Hier alles zijn gangetje, maar druk. Ga nu steeds wat eerder naar bed dan normaal en dat is toch wel erg lekker.

Remman mailde van de week huisartsvriendin over die inenting tegen de griep en wat zij deed (ze heeft 3 kinderen, van 2,4 en 6). Mailde ze terug dat zij de kinderen niet in laat enten.............. Het hele gezin heeft nl al de griep. Inclusief beide ouders. Oeps
Dan is die hele inentingscampagne toch feitelijk veel te laat? Ik hoor hier ook steeds meer gevallen van die griep en als ik Esther zo lees, is dat niet alleen hier. Als dan pas vanaf de 23e wordt ingenent (wat nog een kleine 2 weken duurt dus) dan is het volgens mij al te laat.

Koffie anyone?

Mannie heeft net zijn griepprik gehad. Hij was not amused. We hebben hem met z'n drieën in de houdgreep moeten houden. En dat over 2 weken weer hiephoi

Hier valt het nog wel mee met de griep volgens mij. Ik ken maar een paar mensen die het hebben (gehad).

Ik ga mijn beddenverschoonriedeltje doen. Mannie speelt met zijn nieuwe playmobildingetje, ik hou hem lekker thuis vanmorgen.
Ik vind ook dat ze veel te laat starten met inenten, huisarts start ook pas over 2 weken, snap eigenlijk niet waarom ze het niet omgedraaid hebben, eerst mex. dan gewone griepprik.

Fijn Pammie, hysterische mannie.
Ik was trouwens not amused dat man vannacht de vriezer open heeft laten staan, is niet de eerste keer ook. Ik vond het zo raar dat er van die lange ijspegels aan de lades hingen, dus vroeg aan man of de stroom er soms af geweest kon zijn vannacht, euh nee, hij had het idee dat vanmorgen de deur van de vriezer openstond, drol. Denk dat we hem nu zsm leeg moeten eten, want volgens mij is ie best ver ontdooid geweest. Maar ook niet even zeggen ofzo he, gewoon deur weer dicht en doen alsof je neus bloedt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven