LGZW Deel V

22-10-2009 11:39 3103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gaan we in dit topic al door voor de tweede?? Caatje???

NaamLeeftijdKind

nr.PiesdagZwanger?BijzonderhedenNemovisje271Ja!

22 aug14 januari echoPeanutje331Ja!

23 januariHartje!

Pienienimie moet

alleen nog even

draaien, kom op kleintje!Bengal311Ja!

12 februariHartje!

Lekkere spekbaby op komst Elev292Ja!

25 februariHartje!

Elevmeis is 3Sjip311Ja!

16 maartHartje!

Alles goed en nu al eigenwijs Chi caatje28116 april Minicaat

geboren! Sproet31121 mei Sproetekind

geboren! Dufty32210 juli Duftyboy

geboren!

Duftygirl is 3South29114 juli Southmini

geboren! Mardjen29126 juli Mardmeisje

geboren! Lalie2713 aug Laalbaby

geboren! Luaska3114 aug Luusbaby

geboren! Minie2313 sep Miniemeisje

geboren! Chica29114 sep Chiekmeisje

geboren! DoubleDutch31114 okt Kimberley

geboren!
Misschien ben je vanaf nu wel ieder jaar emotioneel op 31-10 (omdat je dan terug denkt aan de voorgaande jaren).

Ik snap het heel goed hoor, dat je jullie ritme niet wilt verstoren. Het is soms zo'n dun draadje waarop je balanceert (tenminste zo voelt het voor mij wel eens), dat je de kleinste verandering al niet ziet zitten. Kun je je vader en je zusje enzo niet bij jullie thuis uitnodigen voor z'n verjaardag? Eet hij ook lekker buiten de deur.
Topic over van Duft over de Mexicaanse griep gelezen.

Sproetekind gaat vóór onze verhuizing nog 3 keer naar het KDV, maar ik begin nu wel te twijfelen of ik hem nog moet laten gaan. Stel dat hij toch nog besmet wordt op één van die dagen?

(en waar is die nuchtere houding van mij gebleven?)
Volgens mij is het voor Chiek haar verjaardag, niet die van haar vader. Die is al geweest. Dat weet ik, omdat het tegelijk met de verjaardag van mijn vader is
Oja, ik las 'zijn' ipv 'mijn'. Maar dan kan Chiek haar vader dus lekker bij hem thuis voor iedereen koken
Maar wanneer Chiek jarig is dat weet ik dus niet Is 't al geweest???

Pff ben helemaal gesloopt, ruim 2 uur in de auto gezeten totaal heen en terug. Pijn in mijn donder. Gelukkig is de hondenuitlaatservice (schoonvader) geweest en kunnen we zo lekker plat. Zit nu 4 boterhammen naar binnen te proppen, had gierende trek.
Precies beng, voor mijn eigen verjaardag idd

Ik ga ze hier uitnodigen, restaurant komt wel weer een keer hoor (het is bepaald niet dat hij nooit uit eten gaat )

Heb het topic ook gelezen, eng idee hoor, dat je zelf probeert op te letten, en dat anderen dan laks zijn
Chiek, ik zou je meisje ook niet meenemen hoor. Gister ging ik dan met mijn vrienden uit eten, maar Minieman kent hen ook en gaat ook mee naar verjaardagen enzo. En vroegen ze dus of hij ook mee ging, maar ik wilde Miniemeis niet meenemen naar het restaurant.

Het was inderdaad mijn eerste uitje zonder man en kind sinds de bevalling! Was al wel met man en meis naar een bruiloft geweest, en naar de kermis, en naar een verjaardag, en naar een familiefeest, en en en en.... Maar nog nergens zonder die twee.

Morgen gaat Miniemeis uit logeren bij haar opa en oma! En Minieman en ik gaan dan naar een tapasbar en misschien naar de film en we gaan hopelijk heerlijk uitslapen.
Welk topic? Ik mis iets geloof ik....of ik heb gisteren/vanmorgen vroeg iets gemist.
Duft heeft een topic over de MG op het KDV geopend.

Mien, wat spannend en leuk! Doen jullie snel al zeg, uit logeren brengen. Wordt vast een heel fijne avond met z'n tweetjes!

Beng, moet je morgen je sollicitant interviewen?
Mini, hoe doe je dat dan met de bv? Ga je dan kolven?

Lijkt me heerlijk om weer eens iets samen te doen (uit eten/film/goed gesprek/sex ) maar dan moet wel ik wel echt kolven anders klap ik
Jullie zullen het niet geloven, maar ik verveel me

Sproetekind is bij m'n moeder en ik kan hier in huis eigenlijk niets doen, want alles moet op het laatst (zoals kasten uit elkaar halen, kleding inpakken etc etc)

Eigenlijk zou ik even iets leuks voor mezelf moeten doen. Het is mooi weer, maar zo ontzettend koud dat ik eigenlijk de deur niet uit wil. Nou ja, misschien ga ik dan gewoon lekker comfortabel met de tram de stad in (alhoewel ik even klaar ben met dingen kopen, geld vliegt hier de deur uit). Stom hè?
Ik ben nu zo drastisch aan het afbouwen dat het wel 12-24 uur duurt voor ik te vol zit. Miniemeis wordt om half 6 opgehaald door haar oma, dan voed ik haar nog zelf, en om 12 uur de volgende dag brengen ze haar weer terug. Ook dan voed ik haar zelf. Als het gaat zoals het de afgelopen dagen ging moet ik dat wel redden. En anders kan ik altijd nog het overtollige met de hand afkolven.

Dus Sproet, zo bijzonder is het niet, want het grootste deel van de tijd dat ze weg is, slaap ik. Minieman vond dat Miniemeis de volgende dag om half 6 terug gebracht moest worden, maar dat was me te lang.
Oh en helemaal niet stom dat je je verveelt! Ik heb dat ook vaak, maar dan nog erger want dan zou ik eigenlijk moeten leren/schoonmaken/opruimen/noem maar op.
Jeetje sproet, wat een luxe!

Als ik jou was zou ik een lekkere wandeling gaan maken, zou koud is het niet hoor! Even lekker een frisse neus halen, misschien foto's maken van jullie straat, jullie wijk, voor later?

En daarna lekker thuis op de bank, met een pot thee.

Is sproetman thuis, of niet? Anders kunnen jullie elkaar alle hoeken van het huis nog een keer laten zien
quote:chica1978 schreef op 12 november 2009 @ 12:56:

Is sproetman thuis, of niet? Anders kunnen jullie elkaar alle hoeken van het huis nog een keer laten zien
Maar wil je helemaal gaan stoppen dan mien?

Ik voed nu nog om 06.30, 13.15 (moet dus ff opschieten nu maar geen zin ) en 21.00 en dan om 09.00 en om 17.00 fles.

Maar voel nu dus wel dat ik "vol" zit hoor! Wil denk ik volgende week die tussen de middag voeding vervangen voor fles, dan kan ik lekker een dag weg, winkelen! En die ochtend en avond hou ik er voorlopig lekker in tot ik het zat ben.
Of tot ze op kamers gaat!
Ja, ik ga echt helemaal stoppen helaas. Mijn tepels genezen niet eens nu ze 3 voedingen fles tussendoor krijgt (het is nu 22 fles-4 borst-8 fles-12 borst-15 fles-18 borst) dus ik zie geen andere mogelijkheid. Heb vandaag uit pure pijn en ellende de voeding van 12 (om 11 uur gegeven, ze kwam vanochtend al om 6:30) ook maar een fles gedaan. Tot nu toe geen volle borst(en) hier.
Tjee, Chiek, moet jij niet gewoon weer eens lekker seksen?
Ik heb ook wel zin om te seksen, maar mijn lief is er niet en we hebben ruzie...

Ik heb een topic geopend, ben er nog steeds boos over. Een meisje van de creche hebben ze ondanks de koorts en ondanks het feit dat haar vader sowieso de MG toch naar de creche gestuurd! Snap je toch niet? Inmiddels is ze opgehaald, maar ze is wel ruim 2 uur in contact geweest met andere kindjes. Waarvan 1 astma heeft. En waarvan 1 een zwangere moeder heeft... Ik snap dat dus niet hoor. Mini is nu thuis, weet nu niet of ik haar morgen thuis hou, denk het wel. Ik ga geen risico nemen als het niet hoeft...
Ja luus, daar is het inderdaad weer de hóógste tijd voor

Duft, ik las je topic net al, vind het behoorlijk laks van die ouders! Zou als het even kan mini thuishouden, tenzij dat meisje er nu niet meer is (omdat ze ziek thuis is) Hoe denken andere ouders en de leiding erover? Misschien kun je eens polsen wat zij hiervan vinden en nu gaan doen...

Balen mini dat je nu toch echt wilt gaan stoppen, maar ik vind wel echt dat je heel erg goed je hebt hebt gedaan. Dat je nu toch gaat stoppen is gewoon domme domme pech, en ligt zeker niet aan jullie

Heb je die lactatiekundige nog gebeld eigenlijk? En zo ja, wat zei ze?

Ik betrap meisje er de laatste dagen op dat ze haar speen uit haar mond kukelt.... en op haar duimpje ligt te sabbelen Weet dat dit niet goed is voor haar gebit later, maar hoe voorkom ik het?
Duft ik vind het ook schandalig en superlaks!

(Als ik niet zwanger was geweest had ik me ook zeker laten inenten)

Ga zo even lekker op de fiets naar de winkel, heb schoonouders uitgenodigd om te komen eten. Moet ik wel iets op tafel toveren natuurlijk!

Sollicitant komt vlgde week ipv morgen. Ik heb de afspraak gecancelled. Had geen zin om het gesprek in mijn eentje te moeten doen, er moet iemand van PZ bij zijn vind ik. Kreeg net nog een voorstel voor een vervanger op de mail. Denk dat ik die ook laat komen.

Minie, balen dat je moet gaan stoppen. Maar kan me je keuze/beslissing goed indenken. Er zijn grenzen.
Hmmm.. ja, dat is wel raar Duft, dat die ouders dan niet de link leggen tussen het feit dat vaders zelf de mex. griep heeft gehad en dat hun kindje dus eigenlijk wat koorts had. Ik zou ook eens polsen bij andere ouders wat zij doen. Of de huisarts eens vragen hoe groot het risico is dat Mini nog besmet word.

Chiek: Kan je niet overdag uit eten met je vader? Wij zijn echt vaak uit lunchen gegaan en dus kon Minicaat gewoon mee in de wandelwagen. Toen paste hij nog in de bak. Voornamelijk heerlijk sushi wezen eten. Dat kan heel goed overdag namelijk. Dan is het helemaal niet druk, maar je kan toch lekker uit eten en chocomeisje kan lekker slapen in de wagenbak of een flesje krijgen. Krijgt ze al kunstvoeding? Dan kan je gewoon een thermosfles heet water en een flesje koud water meenemen. Kan je de dat mixen tot de juiste temperatuur, poeder erbij en klaar!
dubbel
Hmmm..lees net je topic even verder Duft, maar dat kindje was al 4 dagen ziek?? Ok, dan vind ik het ook belachelijk!

Eerlijk gezegd begon ik me al heel schuldig te voelen dat ik Minicaat dinsdag wel naar het kdv heb gebracht ook al had hij een klein beetje verhoging. :$ Maar goed, dat was dus direct uit bed en dacht dus ook dat de temp. niet helemaal correct was zeker omdat hij gewoon zijn fles leegdronk en supervrolijk was.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven