LGZW Deel V

22-10-2009 11:39 3103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gaan we in dit topic al door voor de tweede?? Caatje???

NaamLeeftijdKind

nr.PiesdagZwanger?BijzonderhedenNemovisje271Ja!

22 aug14 januari echoPeanutje331Ja!

23 januariHartje!

Pienienimie moet

alleen nog even

draaien, kom op kleintje!Bengal311Ja!

12 februariHartje!

Lekkere spekbaby op komst Elev292Ja!

25 februariHartje!

Elevmeis is 3Sjip311Ja!

16 maartHartje!

Alles goed en nu al eigenwijs Chi caatje28116 april Minicaat

geboren! Sproet31121 mei Sproetekind

geboren! Dufty32210 juli Duftyboy

geboren!

Duftygirl is 3South29114 juli Southmini

geboren! Mardjen29126 juli Mardmeisje

geboren! Lalie2713 aug Laalbaby

geboren! Luaska3114 aug Luusbaby

geboren! Minie2313 sep Miniemeisje

geboren! Chica29114 sep Chiekmeisje

geboren! DoubleDutch31114 okt Kimberley

geboren!
Luus daarom zei ik ook dat wij het zo lang mogelijk proberen te rekken. Ik hou ook niet perse de 6 maanden grens aan hoor, als het twee weken eerder is, dan is dat ook niet zo erg m.i.
quote:Lalie schreef op 11 november 2009 @ 18:42:

[...]

Ehm even denken hoor...vanochtend 20 ml en de keren daarna minder...ik denk 45 ml * is trots* Maar ik moet vanavond nog een keer kolven...

Toch weer een boel antistofjes. Maar ik win

Is alleen niet eerlijk. Gisteren Domperidon geslikt.
Hehe Pien.... Kom je volgend jaar hierheen!

*doet deur even open*

Zo, weer twee clubjes achter elkaar. Het verbaast me hoeveel kids nog een mandarijntje pakken "euhhh ff kijken....*tuurt in bak*.... ik pak een mandarijntje".

*luusman doet deur weer open*
Nou ja dan hoef je voor volgend jaar in ieder geval geen snoep in te slaan want dat heb ik dan nog wel. Blijft wel goed toch?!

Enne Laal, ja dat kan ik heel goed. Wordt ook echt een grote speeltuin dit huis volgens mij. Pienman en ik zijn net zo erg daarin.
Laal, ik leg luusbaby niet direct na de voeding op zijn buik, want ondanks zijn nutriton zal hij dan ook gaan spugen.

Ik laat hem eerst 15 min rechtop zitten, dan 15min op zijn rug en dan 20 min rug-buik afgewisseld, dan weer 20 min cooling down (soms ook nog heel eventjes op zijn buik).
Ok nog een klein beetje kinderlijk ongeduld:

Kijk op de groep, kijk op de groep, kijk op de groep. Het is zo leuk!!!

Ze bellen trouwens wel iedere keer aan (kon de bel niet demonteren)...maar luusbaby slaapt gewoon lekker door.

Mijn mand is al half leeg... (hadden 2 netjes mandarijnen, *doet deur open*, 1 zakje minisnickers, 1 zakje mini-twix, 1 zak mini-nuts en 1 zak mini-marsjes).

Mandarijnen zijn btw allemaal op. Iedereen pakt een mandarijn als eerste! Alleen dat ene meisje van vijf jaar niet....
GAAAAAAAFFFFFF PIEN!!!

*is vet jaloers!!!*
Hihi leuk he!! Ik ben een superblije eikel!!!
Terecht!

Jij dat, ik de kindjes aan de deur
Gaat ook meer oefenen met buik-rugligging...merk wel dat Laalbaby ook aan het oefenen is. Dus ik moet hem dan wel stimuleren.

Gaat nu snel naar groep!
quote:Luaska schreef op 11 november 2009 @ 19:04:

Terecht!

Jij dat, ik de kindjes aan de deurMmmmmm even over nadenken. Tja.... Ehm.... Ik win!!!!
quote:Aruba schreef op 11 november 2009 @ 18:47:

[...]

Maar ik win
Ik ga snel naar de groep! Hier geen kindjes aan de deur. Een groep grote kinderen ging gillend door de straat en ik heb lekker de deur niet open gedaan. Tsk grote lummels met zaklampen en niet eens zingen. Die krijgen dus mooi niks.
Ooh Pien, ik ben jaloers. Wat geweldig!
Pien, wat tof!!!

Ik ben lekker uit eten geweest met mijn studiegenootjes, het was geweldig! We hebben ons kapot gelachen, vooral omdat ik sneaky mijn halve sparerib in een zakje in mijn tas stopte omdat ik het aan Minieman wilde laten proeven. En iedereen kroop onder tafel van schaamte/slappe lach, daardoor moest ik ook weer lachen, nou ja. Het was echt heel leuk en heel fijn om weer even gewoon met hen te kletsen.

En nog een opbeurend nieuwtje: mijn ontzettend pijnlijke rechterborst (eigenlijk rechtertepel) is nu gestuwd. Maar!! Ik heb Miniemeis al meer dan 24 uur niet aan die kant laten drinken. Dus het lijkt erop dat die borst de hoop heeft opgegeven en gewoon lekker de productie terug schroeft. Moet ik eerlijkheidshalve wel zeggen dat ik hem 2x met de hand wat leeggemaakt heb. Beetje de ergste druk eraf. Maar dat is max. 10cc, daarna stop ik.
Pien, wat ontzettend gaaf!

Sproetman spotte vanavond 2 kindjes met lampionne in de straat, maar ze hebben niet aangebld. Alhoewel ik ze dus misschien ook best blij had kunnen maken met een mandarijntje

Buikliggen. Dat is zo'n beetje de nationale sprort geworden sinds we het bij het CB over zijn afgeplatte hoofdje hebben gehad. Na het verschonen gaat Sproetekind 5 minuutjes op z'n buik op een matje op de grond (maak ik intussen zijn flesje klaar) en dan na het flesje een beetje hetzelfde als bij Luus: eerst rechtop, dan op z'n rug in de box en daarna nog op z'n buik. Het is nu echt een gewoonte geworden, maar toen Sproetekind zo klein was als Chocomeisje deden we het ook maar één keer op een dag. Wist niet wel moment ik er voor moet kiezen, hij was toen maar zo kort wakker.
Gezllige avond Mien! Was dit nu je eerste avondje uit sinds de geboorte van Miniemeis?
Goedemorgen! Ik zit hier klaarwakker te zijn op de bank. Huisdieren zijn spontaan helemaal ontregeld. Kon niet meer slapen dus ben er maar uit gegaan.

Je avondje uit klinkt gezellig Mien! Heb ook wel zin om uit eten te gaan, maar zou niet weten waar of wat. Ik eet nl. graag een goede carpaccio en/of biefstuk en dat mag nu niet. Bovendien drink ik graag een lekker wijntje bij het eten als we uit eten gaan en ook dat mag nu niet. Vis etc. is niet aan mij besteed, wild houd ik niet van, dus dan blijft er deze tijd van het jaar niet veel over. Zat ook al te kijken naar de verschillende kerstmenu's van restaurants in de buurt, maar ook dat kan me niet bekoren. Misschien toch maar een hotelletje boeken voor de kerstdagen....

Straks naar het zhuis in Mienstad voor Bengman.
Goedemorgen!

Beng, jij zat er ook weer vroeg bij zeg... Zo zit je in je zwangerschap veel op 's nachts....en een aantal weken/maanden later wil je je bed écht écht niet uit als je weer eens eruit gepusht wordt door je kleine....

Man, ik wilde mijn bed echt niet uit vannacht. Luusbaby was aan het doorslapen, voordat we de griep kregen, maar daar is weinig van over nu. Toen we ziek waren, kwam hij gewoon weer om 03.00 uur ongeveer...en nu is het weer 04.30-05.00 uur. Van mij mag hij snel weer naar 06.00 of 07.00 uur. Kan niet wachten!!
Beng, inderdaad, wat een tijd om wakker te zijn, bah. En het duurt nu ook zo lang vordat het licht wordt.

Jammer hè, dat uit eten gaan toch minder leuk is als je zwanger bent. Ik vond het ook vervelend dat ik niet alles kon eten waar ik zin in had. Ik ben dol op lamsvlees, maar dat is rosé toch het lekkerste. En dat wijntje erbij miste ik ook wel hoor. Nog een paar maanden en dan kun je weer helemaal los gaan! (ok, als je bv geeft, niet met de wijn, maar een glaasje kan dan wel weer).

Luus, wat jammer dat Luusbaby niet meer doorslaapt. Wel flauw van hem dat hij er mee stopte toen jullie ziek waren. Kleine pestkop.

Ik weet nog toen Sproetekind last had van krampjes en veel huilde dat Elev schreef "op het moment dat je denkt 'dit trek ik niet meer' zal het stoppen". En dat klopte en ook nu had ik het helemaal gehad met die nachtvoedingen en nu slaapt hij dus door! Dus misschien moet je het nog nét even wat vervelender vinden en dan slaapt Luusbaby ook door.

Wat is het vies waterkoud buiten. Brrr. Ben er net nog wel even uit geweest om de krant te halen. Ik heb m'n abonnement al opgezegd, maar mis hem af en toe wel. Dus nu heerlijk met een kopje thee en de krant voor m'n neus genieten van de cv.
Ik trek het niet meer, ik trek het niet meer, IK TREK HET NIET MEER!!!

Zo.... ben benieuwd wat ie vanavond gaat doen.
Hahaha luus!

Mijn vader stelde net voor om met mijn verjaardag uit eten te gaan. Toen ik hem vroeg hoe we dat dan moesten doen met meisje zei hij: "nou die kan toch gewoon mee, dan went ze daar vast aan"

Ben ik een moederkloek, of zouden jullie dat ook niet zien zitten met een baby van 8 weken?

(en bovendien kan het niet, ze krijgt bv om 21.00 maar dat terzijde)
Chiek, voordat ik een kind had, had ik gedacht dat ik dat wel gewoon zou doen. Helaas ben ik niet gezegd met een kindje dat gewoon overal en altijd slaapt (wel gezegend met een heel lief en vrolijk jongetje, maar dat terzijde) dus nu weet ik zeker dat ik het niet zou doen. Maar ik had het heerlijk gevonden als het wel gewoon had gekund.

Doe wat voor jullie goed voelt. Als je ook geen bv wilt geven in een restaurant (waar ik me ook wel iets bij voor kan stellen), dan kunnen jullie misschien wel een oppas regelen (ze krijgt toch ook af en toe afgekolfde melk uit een flesje?). Of durf je dat ook nog niet zo goed aan of gaan alle 'oppassen' mee uit eten?

Ik weet trouwens nog dat je vader vorig jaar een groot feest gaf en dat jij net weer een mk had gehad. En nu hebben jullie gewoon jullie kleine meisje!
Het gaat me niet zozeer om het "weg zijn van haar" , maar om het feit dat ik de regelmaat erin wil houden (het gaat net zo goed!) ; ze moet dus om 21.00 een voeding krijgen en dan naar bed. Voeden in een restaurant doe ik absoluut niet, ook geen fles, want wie maak ik daar blij mee? Het eetgezelschap niet, meisje niet, mezelf niet... en de rest van het restaurant ook niet. Waar ga ik haar laten, maxicosi op een stoel? Nee ik zie dat echt niet zitten hoor...

Oppas zou best kunnen maar nogmaals, ik wil die laatste voeding nog zelf doen, dus dan moeten we voor 21.00 thuis zijn, is ook erg krap. Blijkt nu dus wel dat bv je aan je kind bindt, maar eigenlijk vind ik dat niet eens erg. Sommige dingen kunnen nu dus nog even niet, jammer dan.

Mijn vader vind me dus echt een doos, wederom: jammer dan

Ja, mk nummer 3 was vorig jaar 31-10, afgelopen 31-10 heb ik ook al een hele gekke dag beleefd (lees: heel veel huilen )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven