Mode & Beauty alle pijlers

vreetbuien

12-11-2009 12:58 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo allemaalll,,,,

sinds kort heb ik enorme last van vreet buien... ik ben niet zwanger, want heb het een hele tijd geleden al gedaan.. mijn vriendin heeft het ook weet iemand hoe dat kan??? ik ben heel bang dat ik te dik word.. ik hebnu een slank lichaam...:S

groetjes...
Huisarts? Sporten?
't kan zijn dat je niet gezond eet of niet genoeg eet. Dan krijg je snel last van vreetbuien. Ontbijt je wel?

praktisch gezien helpt het ook als je niet teveel snoep ed in huis haalt (kun je 't ook niet opeten ;))
misschien ben je bang om dik te worden? dat is vaak een goede trigger voor eetbuien
EN wat versta je onder een vreetbui? Bij de een betekent dat een heel pak hagelslag naar binnengieten, dan 6 bruine bolletjes met jam en een zak chips erachteraan. De ander noemt 3 koekjes al een vreetbui.
je kunt er het best zo vroeg mogelijk bij zijn. Niet gaan compenseren, niet op je gewicht focussen, maar vast blijven houden aan n normaal eet- en beweegpatroon.

En samen met vriendin vreetbuien zien te voorkomen/minderen (je kan elkaar nl. makkelijk onbedoeld negatief beinvloeden)
vooral niet op dieet gaan, en wat meds zegt. Van jojo-en word je op de lange termijn vaak dikker dan als je n normaal eetpatroon aanhoudt. Plus dat t ongezond is om steeds mager spierweefsel eraf te dieten en er later weer vet aan te eten.

Voorkomen is beter dan genezen
Hoe oud ben je?

Niet negatief bedoeld hoor, maar je komt nog wat jong op mij over, zit je nog in de pubertijd?

Dan zou het heel goed kunnen dat je een groeispurt hebt, dan eet je gewoon wat meer.

Ik had het ook altijd vlak voordat ik ongesteld werd.
quote:juniper8 schreef op 12 november 2009 @ 13:18:

EN wat versta je onder een vreetbui? Bij de een betekent dat een heel pak hagelslag naar binnengieten, dan 6 bruine bolletjes met jam en een zak chips erachteraan. En vergeet niet de pot Nutella leeg te lepelen De ander noemt 3 koekjes al een vreetbui.
quote:meds schreef op 12 november 2009 @ 13:17:

misschien ben je bang om dik te worden? dat is vaak een goede trigger voor eetbuienDie vat ik niet.
quote:TheNurse schreef op 12 november 2009 @ 13:44:

[...]

En To, heb je er wat aan?
quote:juniper8 schreef op 12 november 2009 @ 14:20:

[...]

En To, heb je er wat aan?

Waaraan? Aan de tips die we hebben gegeven wat ze zoal in 1 keer kan gaan eten?

Haha, volg nu de cursus: Een eetbui doe je zó...

Maar ff serieus als To nou antwoord geeft op onze vragen kunnen we iets meer dan in het luchtledige wat gissen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven