HellllP!!
donderdag 12 november 2009 om 15:39
Iedereen plakt maar HELLLP in zijn topictitels. En dan wil ik lelijke dingen POSSSSTEN met ookkk te veel LETTErss en WiLleKeurige HoofdLetteRSSs!!
Maar dat is lelijk tegen de forummers die 'Helppp' nodig hebben. Weet ik veel, misschien is nu weten wat je over maanden aanmoet wel vreselijk dringend. Is het idee dat je zelf moet bedenken welke maat je lief draagt echt heel beangstigend en iets wat je niet zonder viva-forum aankunt.
Daarom hier een speciaal topic waar je fijn je favoriete hEEEEEElp's kwijt kunt. Ook fijne varianten op 'zou ik zwanger kunnen zijn?' van harte welkom
HelPP er gooit iemand iets in mijn brievenbus!
Maar dat is lelijk tegen de forummers die 'Helppp' nodig hebben. Weet ik veel, misschien is nu weten wat je over maanden aanmoet wel vreselijk dringend. Is het idee dat je zelf moet bedenken welke maat je lief draagt echt heel beangstigend en iets wat je niet zonder viva-forum aankunt.
Daarom hier een speciaal topic waar je fijn je favoriete hEEEEEElp's kwijt kunt. Ook fijne varianten op 'zou ik zwanger kunnen zijn?' van harte welkom
HelPP er gooit iemand iets in mijn brievenbus!
donderdag 12 november 2009 om 15:43
donderdag 12 november 2009 om 15:46
Het gekke is dat meestal de 'Help' topics eigenlijk topics van niks zijn. En dat topics waar er echt iets ergs aan de hand is een normaal geformuleerde titel hebben.
Dus: Mensen die een 'help'topic openen, hebben eigenlijk een erg makkelijk leven. En mensen die normale titels kunnen verzinnen hebben een moeilijker leven.
Pff, nou wordt ie last, (help)
Dus: Mensen die een 'help'topic openen, hebben eigenlijk een erg makkelijk leven. En mensen die normale titels kunnen verzinnen hebben een moeilijker leven.
Pff, nou wordt ie last, (help)
donderdag 12 november 2009 om 15:49
quote:juniper8 schreef op 12 november 2009 @ 15:46:
Het gekke is dat meestal de 'Help' topics eigenlijk topics van niks zijn. En dat topics waar er echt iets ergs aan de hand is een normaal geformuleerde titel hebben.
Pff, nou wordt ie last, (help)Dat is mij nou ook al meerder keren opgevallen. Die HeLLUp-opics zijn idd heel erg vaak onzintopics
Pff, nou wordt ie last, (help)Dat is mij nou ook al meerder keren opgevallen. Die HeLLUp-opics zijn idd heel erg vaak onzintopics
donderdag 12 november 2009 om 15:50
maarre even afgezien van die HeLlp vragen... waarom vinden sommige topic openers het nodig om in van die MSN taal of juist alles met hoofdletters neer te zetten en dan niet alleen openingszin maar in de hele post
Dat vind ik misschien nog wel meer irritant dan de topics waarin iemand je in de openingszin laat denken dat ie verzuipt en er niks aan de hand blijkt te zijn.
Dat vind ik misschien nog wel meer irritant dan de topics waarin iemand je in de openingszin laat denken dat ie verzuipt en er niks aan de hand blijkt te zijn.
donderdag 12 november 2009 om 15:54
donderdag 12 november 2009 om 15:56
Ik denk dat mensen niet serieus nagedacht hebben hoe groot hun probleem is ' in the great scheme of things'. Als je ze eerlijk vraagt hoe erg of dringend hun probleem is zullen ze vast in staat zijn in te zien dat dat meevalt. Maar ja, dat je dat niet kunt bedenken voor je een topic opend... dat verwonderd me keer op keer.