Thuis

26-10-2009 16:33 3677 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dus Nemo heeft het nummer van Obama? Stoer man!

Jammer dat je geen vivapost had, Inad. Dit is gewoon de tweede keer binnen 3 maanden ofzo dat ik wat win door domweg even te klikken of emailtje te sturen. Leuk!

Leuk he, al die Sintoverpeizingen al!

Wij doen alleen cadeautjes voor de kinderen, dus toen Tony vroeg of ik ook een verlanglijstje ging maken, zei ik dat Sinterklaas speciaal voor de kinderen naar Nederland komt en dat ik dacht dat er dus alleen cadeautjes voor hem en Vito zouden zijn. Maar ook dat ik dat niet erg vond, want Don en ik geven elkaar met kerstmis een cadeautje. Het bleef even stil en toen: "Maar als er iets is wat je écht graag wilt hebben, moet je het even zeggen, dan zet ik wel op mijn lijstje erbij."
Loretta is De Mol. Punt.
mijn schoonzoon!!!

Ik bestel het ornament alvast Kess!!

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Tony

Wat hebben jullie allemaal lieve en leuke kinderen eigenlijk

*is vanaf nu een geduchte concurrente voor Kess, want gaat op allllle acties reageren *
Peas on earth!
Aaaaaaaah Tony, wat is dat ventje toch gek op zijn mama zo te lezen

Hij weet wel hoe hij je moet paaien hoor, wat krijgt hij nu voor de Sint na zulke opmerkingen?
quote:Vishnu schreef op 12 november 2009 @ 18:47:

mijn schoonzoon!!!

Ik bestel het ornament alvast Kess!!

[afbeelding]Geweldig, dan regel ik de bedankjes!

Loretta is De Mol. Punt.
Wat een raar topic zeg, van die Kaatje/Wolletje. Kind loopt met een luchtbuks door het huis en zij is beledigd dat iemand (hóe dan ook) het AMK heeft ingeschakeld
Peas on earth!
Ik had haar meteen herkend, dom wijf
Ja ik ook. Daarom snap ik echt niet waarom ze het nog een keer opent en zo raar reageert.
Peas on earth!
Ze is inderdaad weer net zo agressief. Nogal wiedes dat instanties er dan iets van denken.
Ja, als ze in't echt ook zo reageert lijkt me dat wel zorgelijk....
Peas on earth!
Ik denk ook dat in veel gevallen zo'n melding ook niet zomaar is? Ik lees allerlei mensen die posten dat het melden uit wraak veel voorkomt, maar daar ziet Jeugdzorg toch wel doorheen? Of gaan die echt bij de eerste de beste melding van Truus uit Kutkrabbeveen over haar buurvrouw die wel eens schreeuwt naar haar kind kijken?
Neehoor, AMK kan prima dat onderscheid maken. Ze baseren een onderzoek/oordeel niet alleen op een melder.
Peas on earth!
Dat dacht ik al.

En als Wolletje alle hulp weigert, dan komt dat haar ook niet ten goede denk ik.
Die houding is niet bepaald meewerkend inderdaad en ik kan me voorstellen dat dat de vraag doet rijzen in hoeverre zij zou meewerken aan hulpverlening als ze het even niet eens is bijvoorbeeld....
Peas on earth!
Wil je mijn naam en plaatsnaam even verwijderen uit je post van 20.00
En ik dus serieus terugkijken, al denkend: had Star dan jouw naam+adres opgeschreven?!

Peas on earth!
Whahahahahahaha ik ook
You make me cry
Ja van het lachen
laat ik maar s brutaal doen én t domme blondje uithangen: waar is dit topic precies voor? (ben niet nieuwsgierig, wil gewoon graag alles weten)
Voor slap gelul
Is mij ook nooit duidelijk geweest. Zou tzt bekend worden gemaakt, ik wacht nog steeds.
Ik heb wat afleveringen van House gemist, wie was Kutner en waarom istie dood?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven