Digi's smoezengenerator

12-11-2009 21:58 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Smoes nodig? Situatie waar je je niet meer zo makkelijk uit weet te lullen? Behoefte aan een little white lie?

Vraag het Digitalis!
I only get one shot at life - so I shoot to kill
huh?
Digi doet geweldige smoezen op aanvraag tijgermeisje. Ik kan er bijvoorbeeld wel een gebruiken: aangezien ik fanatiek meedoe aan een dieettopic, wat doen dan die nootjes en dat biertje naast mn laptop?
Digi, die van het ondergekotste bed was een goeie!

Kun jij voor mij ook een smoes voor mijn afvaltopic-groepje bedenken over waar al mijn sintmaartensnoep gebleven is (er belden namelijk geen kinderen aan, maar ik had wel een bak vol snoep)?
Peas on earth!
quote:Spijker schreef op 12 november 2009 @ 22:01:

Digi doet geweldige smoezen op aanvraag tijgermeisje. Ik kan er bijvoorbeeld wel een gebruiken: aangezien ik fanatiek meedoe aan een dieettopic, wat doen dan die nootjes en dat biertje naast mn laptop?Die staan er om je wilskracht te tonen natuurlijk, je neemt er niks van het staat er gewoon.
ik ben vreemd gegaan en heb het beddengoed daarbij doorweekt,

nu vond mijn vriend een smsje waarin stond dat het lekker was en het bed weer schoon..... wat nu?
Ooops....ik heet geen Digi
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 12 november 2009 @ 22:02:

Kun jij voor mij ook een smoes voor mijn afvaltopic-groepje bedenken over waar al mijn sintmaartensnoep gebleven is (er belden namelijk geen kinderen aan, maar ik had wel een bak vol snoep)? Dat heb je opgestuurd naar een arm land toch?
quote:mamalief schreef op 12 november 2009 @ 22:03:

[...]

Dat heb je opgestuurd naar een arm land toch?Ach, nou je 't zegt, inderdaad! Zouden die arme kindertjes in de Derde Wereld wel van die chemische mierzoete Maoam-snoepjes houden?!
Peas on earth!
ik zou n metershoge stapel schone was opruimen maar ik ben moe en mn vriend komt over 4 uur thuis, wat nu?

Kun jij voor mij ook een smoes voor mijn afvaltopic-groepje bedenken over waar al mijn sintmaartensnoep gebleven is (er belden namelijk geen kinderen aan, maar ik had wel een bak vol snoep)?

Ja, dat kan ik je vertellen. Er is een grote schemerige oorlog gaande tussen snoepfabrikanten, tandpastafabrikanten en een schimmige terrostische organisatie die zich 'Vrijheid voor Tanden' noemt. Vrijheid voor Tanden slaat toe als mensen, geleid door de reclame in de supermarkt (altijd bij de kassa, in het volle licht, leuk muziekje) dat heerlijke snoep kopen. Tandpastaspotjes beloven dat je tanden toch wel beschermd worden. Dit is het complot. Vrijheid voor Tanden strijdt om dit tegen te gaan. Je kreeg een telefoontje, nam op en intussen greep een in het zwart geklede terrorist het snoep mee. Je rook buiten een vuur. Dat waren de buurtkindertjes niet maar dat was Vrijheid voor Tanden die het snoep ritueel verbrandde.

Overigens mogen anderen ook smoezen bedenken, daar kan ik nog wat van leren. Mensen met een goed idee van telecom mogen bedenken hoe de smoezengenerator (1,50 euro per sms) eruit komt te zien.
quote:mamalief schreef op 12 november 2009 @ 22:02:

[...]

Die staan er om je wilskracht te tonen natuurlijk, je neemt er niks van het staat er gewoon.Hoe verklaar ik dan het slinken der hoeveelheid van nootjes respectievelijk bier?
quote:liselore schreef op 12 november 2009 @ 22:03:

ik ben vreemd gegaan en heb het beddengoed daarbij doorweekt,

nu vond mijn vriend een smsje waarin stond dat het lekker was en het bed weer schoon..... wat nu?Je wilde hem verrassen met een lekker strak kutje. Heimelijk deed je allerlei bekkenbodemspieroefeningen, elke keer als hij er niet was. Op Viva las je dat je net moet doen alsof je je plas ophoudt. "Wat beter dan echt mijn plas ophouden?" dacht je. Helaas, je overschatte jezelf. Het was wel een heerlijke opluchting om na drie dagen te plassen maar het bed was wel doorweekt.
Dankjewel, mocht iemand me boos aankijken in het afvaltopic, zal ik melden wat er dus daadwérkelijk gebeurd is
Peas on earth!
quote:Spijker schreef op 12 november 2009 @ 22:09:

[...]

Hoe verklaar ik dan het slinken der hoeveelheid van nootjes respectievelijk bier?Dat moet je Dieg vragen, t is haar generator
quote:tijgermeisje schreef op 12 november 2009 @ 22:05:

ik zou n metershoge stapel schone was opruimen maar ik ben moe en mn vriend komt over 4 uur thuis, wat nu?Hij was eerst 6 meter hoog. De laatste meter heb je bewaard voor hem. Gewoon om elkaars belevingswereld beter te leren begrijpen. Dat je 4 uur op hem wacht zegt genoeg. Je bent namelijk toch niet echt zo lui? Inderdaad.
quote:Spijker schreef op 12 november 2009 @ 22:09:

[...]

Hoe verklaar ik dan het slinken der hoeveelheid van nootjes respectievelijk bier?Je kat vindt borrelnootjes het ideale speeltje en het bier heb je net bij een bijna dode plant gemikt.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
quote:tijgermeisje schreef op 12 november 2009 @ 22:05:

ik zou n metershoge stapel schone was opruimen maar ik ben moe en mn vriend komt over 4 uur thuis, wat nu?Gewoon. Even oraal tegemoetkomen
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Klopt, alleen is de kat een hond en de plant geheel dood.
VC verzorgt de oplossingen
quote:Very Cherry schreef op 12 november 2009 @ 22:12:

[...]

Gewoon. Even oraal tegemoetkomen Da's geen smoes, dat is een oplossing!
quote:Digitalis schreef op 12 november 2009 @ 22:13:

VC verzorgt de oplossingen zelfde gedachte!
't Is wel een van de beste oplossingen. Het best is om vrijwel nooit te pijpen. Dan komt het goed binnen!

Kun jij voor mij ook een smoes voor mijn afvaltopic-groepje bedenken over waar al mijn sintmaartensnoep gebleven is (er belden namelijk geen kinderen aan, maar ik had wel een bak vol snoep)? Bak is nu kats leeg....een beetje Erwt, een beetje Xan
quote:Spijker schreef op 12 november 2009 @ 22:13:

[...]Da's geen smoes, dat is een oplossing!Ja ik dacht, als je toch je mond open doet voor zo'n hele ingewikkelde lange reeks woorden, .... dat kan makkelijker!
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven