Digi's smoezengenerator
donderdag 12 november 2009 om 22:45
donderdag 12 november 2009 om 22:46
quote:Digitalis schreef op 12 november 2009 @ 22:44:
Je bent stervende Spijker. Het zou verdomd harteloos zijn mochten die mannen (een stuk of twintig) je laatste wil niet willen beantwoorden...
Omdat ik rook natuurlijk!
(ow, mmm, even snel beginnen met roken dan maar)
Je bent stervende Spijker. Het zou verdomd harteloos zijn mochten die mannen (een stuk of twintig) je laatste wil niet willen beantwoorden...
Omdat ik rook natuurlijk!
(ow, mmm, even snel beginnen met roken dan maar)
I only get one shot at life - so I shoot to kill
donderdag 12 november 2009 om 22:53
donderdag 12 november 2009 om 22:55
quote:Dushi74 schreef op 12 november 2009 @ 22:50:
Ik kweek neukteugels omdat mijn minaar ze graag wil.
Hmmm... minnaar? Ook dát weet ze wel dat die er niet is.
He, is nog best lastig
quote:Spijker schreef op 12 november 2009 @ 22:50:
Nee, dat was bij nader inzien een innestelingsbloeding. Die zijn altijd erger als je stamppot gegeten hebt.Dat is waar, vooral de stamppot rauwe andijvie doet het hem!
Ik kweek neukteugels omdat mijn minaar ze graag wil.
Hmmm... minnaar? Ook dát weet ze wel dat die er niet is.
He, is nog best lastig
quote:Spijker schreef op 12 november 2009 @ 22:50:
Nee, dat was bij nader inzien een innestelingsbloeding. Die zijn altijd erger als je stamppot gegeten hebt.Dat is waar, vooral de stamppot rauwe andijvie doet het hem!
donderdag 12 november 2009 om 22:58
quote:Black_A schreef op 12 november 2009 @ 22:55:
[...]
Jij zet morgen dus gewoon de hond op de weegschaal? Hahaha, veel afgevallen joh! Weeg nu nog maar een kilo of 23. Of 10. Of 32. Is maar net welke hond je wil hebben (misschien moet ik alle honden opstapelen, dat zal in de richting komen)
[...]
Jij zet morgen dus gewoon de hond op de weegschaal? Hahaha, veel afgevallen joh! Weeg nu nog maar een kilo of 23. Of 10. Of 32. Is maar net welke hond je wil hebben (misschien moet ik alle honden opstapelen, dat zal in de richting komen)
I only get one shot at life - so I shoot to kill