Digi's smoezengenerator

12-11-2009 21:58 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Smoes nodig? Situatie waar je je niet meer zo makkelijk uit weet te lullen? Behoefte aan een little white lie?

Vraag het Digitalis!
I only get one shot at life - so I shoot to kill
quote:Dushi74 schreef op 12 november 2009 @ 22:58:

Deze is geheim/ net nieuw. Dus dat had je dr nog niet vertelt.

Net nieuw maar al wel de door hem verlangde neukteugels gekweekt, nee, dat klopt niet in de tijdslijn!

Misschien: je vermoedt het armageddon bij de komende jaarwisseling dus je bouwt wat reserves op om de nucleaire winter te doorstaan die uit zal breken.
I only get one shot at life - so I shoot to kill
quote:Spijker schreef op 12 november 2009 @ 22:13:

Klopt, alleen is de kat een hond en de plant geheel dood.

Een plant kan ook niet tegen bier.... Dan gaat ie dood!

Verklaard trouwens ook mijn 2 dode planten, hahaha!
Ooooh ja! Ze voorspellen een zeer strenge winter. En aangezien ik geen geld heb voor een nieuwe jas, zorg ik voor een eigen laag isolatie. Want ik wil tenslotte niet doodvriezen.

Is dat wat?
Spijk you got me. Die smoes werkt idd niet.

Winter iso laagje Fieniel?! Ik vind hem kunnen.
Mooi! Isolaagje it is!
Hamsteren kan helaas niet he Fieniel, kikkers hamsteren niet

Je zou kunnen zeggen dat jij eens die reiger opgegeten heeft ipv hij jou. Maar dan moet je je avatar verraden. En da's nie handig.
betrapt haar afvalmaisjes genadeloos hier.

Hebben jullie daar al een smoes voor?
quote:Mevrouwdekees schreef op 12 november 2009 @ 23:46:

betrapt haar afvalmaisjes genadeloos hier.

Hebben jullie daar al een smoes voor?

Eh... nou ja, Erwt en ik moeten dit topic natuurlijk uitproberen. Je kunt je medeforummers niet laten zitten met een leeg topic, toch?

Dus hebben we situaties geschetst die gezien ons schrijven in het afvaltopic realistisch zouden kunnen zijn.

Goed he?
Ik heb van mijn dochters st maarten snoep gegeten, wat zeg ik haar morgen?
Dat sinterklaas zaterdag aankomt, maar niet genoeg snoep bij zich heeft op de boot, voor alle kinderen. En dus heeft hij een snoeppiet vooruit gestuurd om op zoek te gaan naar snoep.

(briefje erin doen namens een piet?)
Oh mirakel der smoesjes help mij!

Hoe kom ik onderuit een verjaardag zaterdag die op zich best aardig zou zijn, als het niet een uur fietsen was in combinatie met vrienden die ik vorig weekend ook al op een verjaardag zag en de twee komende weekenden ook? Bovendien wil mijn vriend wel gaan.
Op de middelbare school had ik veel succes met schminkspijbelmethode. Doe iets creatiefs met grijze oogschaduw op de wallen onder je ogen, en wees kwistig met de groene concealerstift en 4 tinten te bleke foundation. Even met de lippenstift of blusherkwast over het puntje van je neus voor een druipneuseffect (subtiel, het is niet de bedoeling dat je op Pipo gaat lijken).

Skype of stuur een sms-je met foto naar je vrienden. Ze zullen je smeken om lekker thuis te blijven met je virussen en bacteriën.
mahna mahna tuduuuudududu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven