Digi's smoezengenerator
donderdag 12 november 2009 om 22:59
quote:Dushi74 schreef op 12 november 2009 @ 22:58:
Deze is geheim/ net nieuw. Dus dat had je dr nog niet vertelt.
Net nieuw maar al wel de door hem verlangde neukteugels gekweekt, nee, dat klopt niet in de tijdslijn!
Misschien: je vermoedt het armageddon bij de komende jaarwisseling dus je bouwt wat reserves op om de nucleaire winter te doorstaan die uit zal breken.
Deze is geheim/ net nieuw. Dus dat had je dr nog niet vertelt.
Net nieuw maar al wel de door hem verlangde neukteugels gekweekt, nee, dat klopt niet in de tijdslijn!
Misschien: je vermoedt het armageddon bij de komende jaarwisseling dus je bouwt wat reserves op om de nucleaire winter te doorstaan die uit zal breken.
I only get one shot at life - so I shoot to kill
donderdag 12 november 2009 om 23:49
quote:Mevrouwdekees schreef op 12 november 2009 @ 23:46:
betrapt haar afvalmaisjes genadeloos hier.
Hebben jullie daar al een smoes voor?
Eh... nou ja, Erwt en ik moeten dit topic natuurlijk uitproberen. Je kunt je medeforummers niet laten zitten met een leeg topic, toch?
Dus hebben we situaties geschetst die gezien ons schrijven in het afvaltopic realistisch zouden kunnen zijn.
Goed he?
betrapt haar afvalmaisjes genadeloos hier.
Hebben jullie daar al een smoes voor?
Eh... nou ja, Erwt en ik moeten dit topic natuurlijk uitproberen. Je kunt je medeforummers niet laten zitten met een leeg topic, toch?
Dus hebben we situaties geschetst die gezien ons schrijven in het afvaltopic realistisch zouden kunnen zijn.
Goed he?
vrijdag 13 november 2009 om 00:20
vrijdag 13 november 2009 om 12:47
Op de middelbare school had ik veel succes met schminkspijbelmethode. Doe iets creatiefs met grijze oogschaduw op de wallen onder je ogen, en wees kwistig met de groene concealerstift en 4 tinten te bleke foundation. Even met de lippenstift of blusherkwast over het puntje van je neus voor een druipneuseffect (subtiel, het is niet de bedoeling dat je op Pipo gaat lijken).
Skype of stuur een sms-je met foto naar je vrienden. Ze zullen je smeken om lekker thuis te blijven met je virussen en bacteriën.
Skype of stuur een sms-je met foto naar je vrienden. Ze zullen je smeken om lekker thuis te blijven met je virussen en bacteriën.
mahna mahna tuduuuudududu