Mode & Beauty alle pijlers

Zwaluwhoeve

07-10-2009 20:23 82 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Hoi,

Ik kwam via marktplaats op een site en toen kwam ik een site tegen waarmee je gratis naar de zwaluwhoeve kan.

Kan dit gratis zijn?

www.kortinge.nl/actie_pagina/zwaluwhoeve.html
bij naar de sauna gaan hoort gewoon bloot, ga anders naar geklede thermaalbaden o.i.d. Sauna's die een badkleding dag invoeren om meer 'klanten' te trekken
quote:Kim05 schreef op 04 november 2009 @ 20:08:

oh oke. Maar toch... er is dan niets wat het beschermt, een broekje ofzo.Op welke manier denk jij dat badstof beschermt?
I only get one shot at life - so I shoot to kill
quote:Kim05 schreef op 12 november 2009 @ 20:11:

[...]

Jeetje wat onaardig! Wat een afgunst! Jij gunt dus mensen die moeite met bloot hebben geen sauna. Ik vind bloot gewoon goor (ook om te 'zien'), punt. Laat mij in mijn waarde aub.Dus jij vindt iedereen in zn blootje goor (incluis jezelf), maar wij moeten jou in je waarde laten. Ik wil niet weten hoe goor jij bent, maar ik vind mezelf in mn nakie best schoon als ik net de douche uitkom.
Tóch weer een poging Zwaluwhoeve gedaan...telefonisch contact gehad met een medewerkster en gevraagd of het druk zou zijn...ze zei nee. Maar daar aangekomen was het gigantisch druk! Stond ongeveer 50 man bij de receptie te wachten in de rij...laat staan hoe het binnen was geweest. We zijn in de auto gestapt en doorgereden naar de Veluwse Bron...een verademing, heerlijk rustig. En dat je iets meer betaald, ongeveer 30 euro p.p. heb ik er zeker wel voor over!
Toevallig vorige week iemand gesproken die bij De Zwaluwhoeve gewerkt heeft maar er van ellende weg is gegaan. Veel te massaal en dus onpersoonlijk. Ik ben er zelf 1x geweest voor een beautydag en vond het absoluut niet voor herhaling vatbaar.
That's it: mijn bon gaat op Marktplaats! Ik verheug me nu al zo op weer eens een dagje naar de sauna, dat ik die eerste gang niet laat verpesten door zo'n tent als de Zwaluwhoeve.

Bij de loten van Jantje Beton krijg je nu ook 25% korting op je entree op Elysium, en ook dáár zie je me nooit meer...

Kim05: er is echt geen sprake van afgunst oid, maar klinisch gesproken is een sauna doen in je zwemkleding echt veel viezer dan in je blootje zoals het bedoeld is. Ik vond bloot eerst ook best eng, maar ik zie nu echt niet meer in waarom 20 cm2 textiel het verschil maakt. Liever gewoon naakt ivm hygiëne. En de meeste saunagangers (een enkeling als Franck nagelaten...) komen er voor hun rust en welness, niet om te geilen oid. Echt!
Voor mij nooit meer Zwaluwhoeve, was gewoon te druk!!

Maar het eten is er fantastisch.

Sauna Bussloo is favoriet.

Wil ook nog wel een keer naar Veluwese Bron.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven