3000+ Deel 7 alweer

05-11-2009 10:02 3017 berichten
Alle reacties Link kopieren

Aan mij de eer.

Komen jullie gezellig mee babbelen?

Dit is deel 7

Iedereen is welkom, alles kan en mag mits met respect naar elkaar toe, om onze Thee te quoten

En denk er aan dames, de nummer 8 openen is voor ons Appeltje!!
Ik wil er geen topic over openen, maar ik heb al 3 dagen stevige trammelant met een Mexicaanse paarse krokodil en ik wilde het toch ff kwijt.

Ik ben freelancer in de zorg en op afdelingen waar ik werk vallen ze momenteel bij bosjes.

Nu ben ik absoluut geen voorstander van vaccineren, maar ik wilde niet flauw doen en me niet aan mijn verantwoordelijkheid onttrekken richting mijn gezin, cliënten en collega's. Hoe je het wendt of keert, ik ben toch een grote bacil-leverancier.

Dus ik bel de huisarts met het verzoek tot vaccinatie.

' Sorry, u valt niet binnen de doelgroep.'

' Jawel hoor, dat heeft minister Klink zelf gezegd. Ik werk in de zorg.'

'Oh, dan moet u bij uw werkgever zijn.'

'Die heb ik niet, want ik ben zzp-er.'

'Oh, tja... wij kunnen niks voor u doen bel de grieplijn maar!'
Wow, Floor!

Je bent echt van het kastje naar de muur gestuurd, ongelooflijk in deze tijd waar iedereen zo paniekerig doet over die pandemie.

Dat wordt spannend zo......X-D

Goed gedaan Floor!
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Houdt het nieuws in de gaten....!

Als ze me niet serieus nemen ga ik naar P&W!
Doen Floor!

Ga je daar dan wel zitten met een peuk en een zelfgemaakte asbak, het liefst van klei
Tuurlijk! Ik ben er helemaal klaar voor. Ik zet de hele boel op stelten.
Zal ik mailen naar P&W?
Ja Floor, ik zeg DOEN!

Ik ga maar eens slapen,

Weltrusten,

Floor?
Goeiemorgen allemaal!

Eventjes een sigaretje en forum kijken en dan ben ik weg
Goeiemorgen
Voordeel dat het hier niet meer zo druk is is dat ik zo klaar ben met bijlezen

Roos, wat is er loos met je moeder??

Straatje.. gave avatar!

Choco succes vandaag meid je klinkt in elk geval weer goed vastberaden en sterk!

Enneh... komt Floor op tv met een zelfgemaakte asbak en een peuk?? Neem je dan ook een zeepje mee Floor, met giga-groot reclamebord op je nek?? Ah toe??
he Bianca!

Ik moet eigenlijk gaan maar heb geen zin en ben nog zo moe van gister hoe is het met jou?

Floor, laat ook eventjes ontvallen dat een topic 30000 vriendin op zoek is naar een rijke man, millionair mag, omdat ze nogal krap zit, bij P&W
Ja gaat goed Strateegje... mn moeder komt straks een bakkie doen, ze is nu bij de dokter en belde vanochtend op dat dr auto niet startte! Mr Bianco was al lang en breed de deur uit en niet meer in de buurt. Dus ik heb haar overbuurman (is een vriend van ons) gebeld en die heeft haar gelukkig weer op weg geholpen. Wat een mens is het ook! Dr auto (busje) reed een stukje naar achteren toen ze wilde starten en toen wilde ze hem naar voren gaan duwen!!! Ze denkt echt dat ze de wereld aankan, maar ze is gewoon nog 1 hoopie ellende eigenlijk.

Waar moet je naar toe dan Straat??
Fijn dat het weer goed gaat met je moeder

Ik moet naar de winkels,...kan eigenlijk ook vanmiddag, maar dan ga ik balen dat ik dan weer moet haasten want vrijdag is ook zwemles-dag...

Ik ben zo lui, en ik moet met mijn vingers van de pc en dit forum afblijven
Schiet op Straatje.. nu eerst naar de winkels en straks met een lekker voldaan gevoel weer achter je pc-tje SCHOP!!

Ik wil hier iedere keer langskomen maar er komt telkens iets tussen. Maar de meneer van de Nuon heeft net afgebeld dus ik heb de hele middag voor mezelf. Huis is al aan kant, vlees staat al in de marinade en moeders heeft het rijk alleen.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
Goede middag dames, ik heb koffie!
Hallo allemaal

Tis hier veel te rustig meiden.. wat moet ik doen ik heb over een paar uurtjes het hele weekend voor mezelf!

Oh en wat lief strateeg dat je aan floor vraagt om een miljonair voor me te regelen

En Floor you go girl. .. op naar Pauw en Witteman...heel goed.. gooi die knuppel maar in het hoenderhok

Nu naar ballet en appie.. en dan ben ik klaar.. huis is beneden al helemaal aan kant.. morgen alleen nog badkamer en kamer van mini... mmmmm rust!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Helllooooooo Appeltje !!

Haaaiiii Tut, gezellig!

Zus.. lekker, doe mij maar zwart met een heule grote tompoes met slagroom
Zwaai zwaai
Sgaap.. hoe is het?
Mijn echte leven slokt mee even ernstig op.
Haaai!
Met fijne of minder fijne dingen Sgaapie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven