vrijdag de 13e
vrijdag 13 november 2009 om 08:33
vrijdag 13 november 2009 om 08:39

vrijdag 13 november 2009 om 09:01
Mijn eerste relatie (woonde ook samen), ging uit op vrijdag de 13e. Daarna geloof ik nooit meer iets heel vervelends mee gemaakt op een vrijdag de 13e. Iig niets wat ik me nog kan herinneren.
Trappen loop ik sowieso niet graag onder. Meer uit het idee dat iemand op de trap water of iets anders per ongeluk laat vallen.
Ik vind zwarte katten leuk dus zie ik ook niets "gevaarlijks" in.
Trappen loop ik sowieso niet graag onder. Meer uit het idee dat iemand op de trap water of iets anders per ongeluk laat vallen.
Ik vind zwarte katten leuk dus zie ik ook niets "gevaarlijks" in.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
vrijdag 13 november 2009 om 09:03
quote:stratego schreef op 13 november 2009 @ 08:59:
[...]
Yeah right, ik heb je ook al op een ander topic gezien hahahahaDat komt omdat ik nu nog in bed lig en te vroeg wakker was... Gisteren tot 22u doorgewerkt, en 's ochtends begin ik rond 10u. De rest van de dag zul je me hier dus niet meer zien!
[...]
Yeah right, ik heb je ook al op een ander topic gezien hahahahaDat komt omdat ik nu nog in bed lig en te vroeg wakker was... Gisteren tot 22u doorgewerkt, en 's ochtends begin ik rond 10u. De rest van de dag zul je me hier dus niet meer zien!
vrijdag 13 november 2009 om 09:07
Ik heb van dag op vrijdag de 13e om 13.00 uur een sollicitatiegesprek. Dus hopelijk brengt deze dag mijn geen ongeluk. Moet eerlijk zeggen dat ik er nooit bewust bij stil gestaan heb op andere vrijdag de 13den en ze zijn allemaal weer voorbij gegaan.
Misschien kan ik na vandaag wel zeggen dat vrijdag de 13e een geluksdag is!
Misschien kan ik na vandaag wel zeggen dat vrijdag de 13e een geluksdag is!

vrijdag 13 november 2009 om 09:14
Is het de 13e vandaag? Hmmm oke, nog niet bij stil gestaan, het blijft altijd wel in m'n achterhoofd en onbewust toch iets voorzichtiger. Maar ben sowieso een enorme kluns, dus zal me niks verbazen dat ik vandaag (wederom) over m'n eigen voeten struikel, over de katten (gene zwarte) of over speelgoed van meisjes.