M '06

18-03-2009 18:01 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
nieuw topic!!!!
En ik maar denken dat Emdin aan de grote kant is, nou er zijn er dus meer die nu al behoorlijk lang zijn.

Helaas, pindakaas geen prijs in de loterij. Maar als je nergens aan meedoet, heb je natuurlijk nooit kans om iets te winnen. Ik houd vol!

Sint Maarten wordt hier in Delft eigenlijk niet gevierd. Vorig jaar zaten we in Duitsland rond deze tijd en toen heb ik en Emdin het voor het eerst meegemaakt. Wel erg leuk met al die lampionnen.

Emdin's ogen zijn goedgekeurd. Volgens de dame die ons hielp, heeft hij wel een voorkeur voor zijn linkeroog, maar de meting van de ogen was goed en de oogarts zei dat hij goedgekeurd is. Ik heb nog wel een afspraak voor over een half jaar, om nog een klein testje te doen. Om de beurt kijken met die afgeplakte bril naar rondjes en dan zeggen waar de opening zit. Deze test krijgt hij trouwens ook nog de eerst komende keer bij het CB in februari, als hij bijna 4 jaar is.

Ik vind sowiezo dat ze het bij het CB (hier althans) niet slim aanpakken met de ogentest. Emdin werd pas tegen het einde van de afspraak getest en ik zou zeggen, doe het als eerste, want dan zijn de kindjes op deze leeftijd nog geïnteresseerd en zien ze het niet als "wat nu weer".

Vandaag lekker geluncht met de collega's in de stad. Echt een zalig broodje op. En de baas betaalde. Wat wil je nu nog meer. Ontzettend gezellig was het en we hebben totaal niet over het werk gepraat.

Nu heb ik lekker weekend! Net nog geklust aan de aquariumbak. De filter eruit gesloopt en de bak gelijk schoongemaakt. De 2e pomp die ik had gekocht is overleden en nu is het echt tijd voor een buitenpomp. Ik mag hem kopen van mijn moedersrekening. Een soort van een vroeg Sinterklaascadeautje.

Emdin mag zaterdag zijn schoen zetten en ik heb met veel moeite het cadeautje naar binnengesmokkeld. Hij vroeg wel wat ik in de tas had, maar ik heb gezegd dat er haarspul voor mama in zat. Naast zijn cadeau was dit ook het geval.

Hij krijgt 2 autootjes van de film Cars. Sally en Bliksem.

En Frans, ga je een nieuwe deur krijgen? Wel een giller dat je een ruitje in moet slaan om de deur open te krijgen.

Leuk die opmerking van je dochter over de boze wolf. Hoe komt ze erop?

Hoe gaat het met de 2e ronde kersverse mama's?

Zo, ga nog even een spelletje spelen, misschien nog even kijken wie er online is op de msn en daarna lekker slapen.

Welterusten allemaal
heeft iemand het adres van Merel?

kan naar mijn hyves gemaild worden of naar martyheem@casema.nl
Hi

hier een jongedame met krampjes...... Aaaa zielig.

Wij hebben vandaag de mex griep vacc. Gekregen, we moesten wel stil zijn. Over v want die was nog niet aan de beurt.

Q mijn adres staat in de ak;-)
Merel: ik kan hem niet vinden, het adres!

Tis rustig hier Ik ben lekker vrij en eigenlijk net terug van het boodschappen doen. Heb voor Emdin bijna alles voorleesboekjes van Jip en Janneke gekocht. Hij heeft al 1 deel, nr. 4 en de rest krijgt hij met de Sinterklaas. Ik vind ze zelf ook zo leuk.

Nu aan de koffie en ontbijt en strakjes voordat ik mijn tattoo laat zetten nog even de lunch naar binnen werken.

Mijn voet tattoo wordt uitgebreid en naar mijn inziens afgemaakt.

Oh, en ik ga nu nagels plakken. Ben overstag voor een setje kunstnagels.

Fijne dag allemaal!
nou nou nou, word ik nou gewoon uitgelachen om mn boodschappenkarretje???

Tis toevallig een hele blitse hoor. Zwart met rood. tsssss

Oke oke, ik mag niet zwaar tillen dus ik gebruikte altijd de buggy. maar als zoon niet mee is, dan pak ik dus de boodschappenkar. Enne, ik schaam me er absoluut niet voor. Hoevaak ik wel niet hoorde: jeetje, wat slim zeg!

Voordat Jasper er was, gebruikte ik dus ook altijd de boodschappenkar.

Pips? uitgestuiterd van de suikeroverdosis??

Ahh, dus zo koop je de populariteit!!! ghe ghe

Zit een beetje met de bso in mn maag. We hadden woensdag een kennismaking daar en het bevalt me eigenlijk niet zo. Komt er op neer dat ze heeeeel veel kleine hokjes hebben waar geen kijk op is. Ik vind dat toch een manier van vragen van pesten/andere duistere dingen doen.
koffie, zwart graag...
Ik kon adres ook niet in AK vinden. Heb zelf gezocht en denk dat ik het gevonden heb. Merel wil je het nog een keer in AK zetten?

Pips, wat leuk dat je zo populair bent bij je neefje en andere kids. Leuk toch!

Frans, balen dat Milena niet de test wilde doen.

Jasper pakte de test heel serieus op. Ik had hem goed verteld van te voren wat er ging gebeuren. Laura ging toen ook nog eens vertellen hoe ze dat op school bij schooldokter hadden gedaan. Hij vond het wel interessant om een 'piratenbril' op te hebben. Arts deed het leuk. Nou had ik ook wel leuke dame die het deed. Er zit bij ons op het cb 1 rare arts, een man. Hij is echt van het jaar nul, erg geitenwollensokken. Krijg al de kriebels als ik naar die man kijk. Er staat in mijn online gegevens dat ik niet bij hem wil! En nu heb ik altijd een leuke arts. Ben blij dat dat zo kan.

Balen Syl dat je deze BSO niet leuk vind. Is er nog wat anders in de buurt? Kun je ook van werkdagen ruilen naar een langere schooldag? Zodat je op woensdag thuis ben. Dan hoeft hij maar paar uurtjes naar BSO.

Gisteren bij de action nog geslaag voor schoencadeautjes. Had al eea verzameld maar nu nog paar goedkope dingen van paar euro. Oa stempelset van Cars en Pet shop.

greetz
Jasper zal op dinsdag en donderdag gaan. Dus tis idd 2 x voor 2 uurtjes. Maar ja....

Ik sta ook bij een andere ingeschreven. Deze ligt wel in een totaal andere wijk, betaald parkeren en parkeergebrek. Dus niet helemaal optimaal.

Ik had Jasper helemaal niet voorbereid. Jasper moest op een gegeven moment een fluitketel zien. Maar zelfs ik zat: huh?? wat is dat?? Dus Jasper zei: ik weet niet wat dat is. Is het een pan?? Ik zei toen ook: ik zou het zelf ook niet weten.

Dus pan keurde ze ook goed ha ha

later ontdekte ik dat die plaatjes in het groene boekje staan.
koffie, zwart graag...
adres gemaild Scooby
is super handig zo'n karretje Syl.

bedoel natuurlijk Q ipv scooby.

niet hanndig, zit met D. op de arm, kom straks terug.

doe mij ook zo'n mail!

Op hyves staat volgens mij haar oude adres.
koffie, zwart graag...
Morgen komt het kaartje aan bij jullie denk ik!

Hier alles ok, kraamjuf is net weg, morgen komt ze voor het laatst. Ze heeft boerenkool gekookt en huis is wederom aan Kant,wat een engel!

Ik zit nu lekker even thee te drinken en madelief zal zo wakker' worden......vanmorgen heeft ze weer zo n krampaanval gehad, erg zielig hopelijk gaat het snel over! Over dag of tien gaan we voor een check naar de osteopaat .Bdirnkan misschien ook nog wat doen.
Jasper heeft 5 maanden krampjes gehad. Lag er ook echt aan wat ik gegeten had, zodra ik daar eenmaal goed achter was werd het wel iets minder. Maar zolang hij bv kreeg had hij altijd super gevoelige darmpjes.

Wat doet een osteopaat?
koffie, zwart graag...
Merel infacol schijnt ook te kunnen helpen tegen krampjes. Zielig hoor. Ik vind het wel zo leuk om te lezen dat je zo'n lekkere kraamtijd hebt nu. Goed dat jullie van kv gewisseld zijn. Een fijne kraamhulp is echt zo onbetaalbaar. Ik had er bij Bojan 2 (tegelijk, 1 stagiaire) en ze waren echt super!!!

Ik wil Milena eigenlijk niet naar bso hebben als ze net begint op school. Ik zie in de klas hoe moe kleuters worden en om haar dan nog 2 dagen naar4 de bso te doen zie ik eigenlijk niet zitten. BSo zit hier ook in een ander gebouw, daar moet ze dan met een busje naar toe. Ik zou liever wat anders regelen, liefst dat mijn man 2 dagen vroeger thuis is en anders een gastouder ofzo. Dan kan ze tenminste lekker op de bank hangen. Voor wat ooudere kinderen vind ik het prima, maar voor die kleintjes vind ik het niks. Maar goed ik heb dus nog niksgeregeld .

Ik had een superdagje! vanochtend man gebeld omdat ik me niet zo lekker voelde. Niks ergs, maar man kon makkelijk vrij nemen en was vroeg thuis. Bojan op bed, Man met Milena op stap en ik in bad, hmmm.

Nu ga ik even Bojan eten geven en koken!
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
ik zit dus idd in dubio op een gastouder te zoeken.

Mn ouders hebben ook aangeboden om de eerste tijd na school op te vangen.

Ik blijf het maar moeilijk vinden.

Ik had druppels van vsm tegen de krampjes maar die hielpen niet echt waar ze bij andere wel goed werkten.
koffie, zwart graag...
adres gemaild Syl
Ik heb geen mail gehad Indian.

Frans, begrijp je verhaal over moeie kleuters. Dat heb ik nu ook zelf gemerkt en gezien in omgeving. Idd lekker bankhangen uit school. Sommige kinderen hebben er wat minder last van maar voor de meeste is het erg pittig.

Syl, als je ouders het willen zou ik daar gebruik van maken. Lekker rustig voor Jasper. Op school zitten ze de hele dag al tussen de kinderen. Het is toch anders dan een kdv. Veel meer regels etc.

Die fluitketel bij de ogentest snap ik ook niet! Is niet meer van deze tijd! Jasper had volgens mij wel andere plaatjes. Bij Laura zat die er wel tussen.
wil jij het adres ook scooby?
quote:Indian schreef op 13 november 2009 @ 12:55:

adres gemaild Scooby

Dit schreef jij. Heb nu geboortekaartje ontv. met adres. Heb het kaartje naar verkeerde adres gestuurd... stom...

Merel, gave kaart!
Merel, leuke kaart! Dank je wel.

Ooow wat wat sint leuk! Man is helaas ziek, dus die kon niet mee. Wel mijn schoonzusje en ouders mee. We waren in het dorp van mijn ouders, daar is het heel kleinschalig een sint die alle kindjes een handje geeft en ze kregen allemaal een chocoletter. Leukkkk en MIlena zat zo te genieten, heerlijk! Bojan heeft ook z'n eerste letter gescoord en een taaitaaipop

Ow en MIJN ZUSJE IS ZWANGER!!!! Joehoejoehoe Superleuk nieuws, maar ik mag het nog tegen niemand zeggen. Oeh moeilijk!
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
man wordt trouwens steeds zieker: koorts, keelpijn hoofdpijn, koude rillingen en overal spierpijn. Klinkt als....

Ow als de kindjeshet maarnietheelergkrijgen owalsdekindjeshetmaarnietheelergkrijgenowalsdekindjeshetmaarnietheelergkrijgen.

Beetje stomme vraag,maar kan ik nu wel gaan werken maandag en kunnen de kinderen naar het kdv. Als man de Mexicaanse heeft? Zolang we geen symptomen hebben, zijn we niet besmettelijk toch?
Oh Frans, maar hopen dat je man een gewoon griepje te pakken heeft. Heb je al contact gehad met de huisarts? En dan zou ik direct daar advies vragen, mocht je man inderdaad de Mexicaanse variant te pakken hebben.

Leuk van je zusje en lijkt me ook lastig om niets te mogen zeggen. Hopelijk leest ze hier niet mee.

Gelukkig dat ik niet de enige was die het adres niet kon vinden. Ik voel me dan altijd zo stom, zeker als er gezegd wordt dat het erin staat.

Syl: wat lastig dat de BSO die jullie uitgezocht hadden, niet helemaal is wat je ervan gedacht had. En dan weer een andere, die ver uit de buurt ligt, dat is ook minder.

Emdin gaat 4 dagen naar de BSO, helaas heb ik daar weinig keuze in. Nu zal ik hem wel de eerste periode langzaamaan laten wennen aan de nieuwe situatie. De BSO waar hij zit, zit in hetzelfde gebouw als de school waar hij heen gaat. Wel zo'n prettig idee.

Ik heb vandaag even kort naar de Sint op tv gekeken. Hij weet dat Sinterklaas uit Spanje komt met de stoomboot en kadootjes meeneemt en dat hij lief moet zijn. Voor de rest vond hij het niet zo interessant. Hij heeft wel zelf een schoen uitgezocht, zijn kaplaars (lekker groot, kunnen veel kadootjes in) en die staat nu voor de tv. Wij hebben geen schoorsteen of haard en bij ons komt Sinterklaas door de tv naar binnen toe.

Inmiddels ligt het pakje al naast de laars. Eigenlijk had ik hem nog een liedje willen laten zingen, maar hij was al in slaap gevallen voor die tijd.

Vandaag niet zoveel gedaan. Uitgeslapen tot 10.00 uur, Emdin iets korter. Ik had gisteravond een feestje en daarna nog een soort van feestje thuis (met een man), dus weinig slaap gehad. Verder een nieuwe filter/pomp gehaald voor het aquarium en nog even naar een kinderboerderij geweest. En daarna hebben we nog een wandeling gemaakt in het Hertenkamp/bos in Delft. Lekker uitgewaaid.

Net aan het stoeien geweest met de filter/omp voor het aquarium en inmiddels na circa anderhalf uur stoeien, doet hij het en de visjes zijn blij. Wat ook prettig is, is dat het geval geen herrie maakt.

Morgen een afspraak in Reeuwijk en dan is het weekend al weer om. Oh ja, mijn tattoo is mooi geworden, hij trekt, is nog rood en begint te genezen.

Zo, ik ga nu echt slapen, want ik moet een hoop inhalen.

Fijne zondag allemaal!
Q, klinkt als een leuke dag vandaag.

Die van ons was ook echt super. Sint intocht hier samen met vriendin + gezinnen gevierd. T was echt zo gezellig!

Kids vonden het geweldig. Jasper wilde zn mijter niet op dus die bracht ik gelijk even naar binnen en heb een stapel kadootjes neergelegd. Toen we binnen kwamen werden die 2 kleine mannetjes helemaal wild!

Voor ons allemaal 1 kadootje en voor de kleintjes 2 kadootjes.

Oh ooooooohhhhhh Frans. Dit is toch wel zwaar verdacht de mex griep. Je bent 1 dag voordat de symptomen beginnen al besmettelijk en 7 dagen nadat de griep over is. En je kan het virus ook overdragen zonder zelf ziek te worden.

Hoop zo voor je dat B en Milena het niet krijgen.

Leuk nieuws van je zusje!! Wanneer is ze uitgerekend?
koffie, zwart graag...
grrr tekst weg, drukte verkeerd, grrrrr

kom straks wel weer

Nou daar was ik weer, niewue ronde, nieuwe kansen ;)

Frans, proficiat. Leuk zeg! Is dat dezeldfde als die laatst bevallen was?? Of was dat je schoonzus?

Hoe is het met je arm/pols (van het glas)

En beterschap! Hopelijk niet de mex. griep bij jullie.

Syl, genieten he, die kids en de sint/pieten.

Hier is a.s. zondag pas de intocht.

Gister wel een gedeelte op tv gezien. En gisteravond de schoen gezet. Yuma wilde geen schoen zetten. Na 10min kwamen we erachter waarom niet.....hij was bang dat ze zijn schoen mee zouden nemen.

Errug grappig (voor ons dan) voor Yuma was het natuurlijk een serieuse gedachte.

Hij was vanmorgen al bijna een uur beneden toen hij de cadeatujes bij de schoentjes zag staan. Ze hebben samen 2 velletjes gekregen met raam stickers. Dus die net samen emt Yuma opgeplakt.

Yuma vannacht weer droog

D. is druk, druk, druk met vanalles en nog wat.

Hij zat net zelfs eventjes zelf. Zonder slaapzak dit keer, want vorige keer bleef hij, denk ik, mooi zitten dmv de slaapzak.

Rollen deed hij net ook ineens op de vloer, daar is hij wat minder actief mee, want als hij op zijn zij ligt, ziet hij ook weer vanalles. Dus weinig animo om te draaien. Ook het raam is nu versierd, en dat vind hij ook erg mooi om te zien. Yuma draaide veeeeellllll eerder, maarja bij D. hangt er regelmatig iemand om hem te entertainen boven hem, dus waarom zou je dan omdraaien

Q, leuk zeg, dat je tattoo er nu helemaal opstaat. Wat had je ook al weer...een bloem?

fijn dat je nog een fijne avond/nacht had gehad.

Sorrie Scoob, had het verkeerd geschreven, bedoelde Q. Maar fijn dat je de kaart al hebt en nu het juiste adres. Hier nog geen kaart, ben ook wel nieuwsgierig, hopelijk komt ie maandag met de post.

nou ga weer, fijne zondag allemaal

Hier gisteren gezellige sint intocht en daarna feestje van Laura haar verjaardag.

Jasper zit nu naast me in zijn pietenpak, vanaf gisteren al aan....

We gaan zo als weer mee werkt nog even naar ander intocht kijken. Andere wijk in de stad. Ook leuk. Kids willen nog wel xtje Sint kijken.

Zit er trouwens erg mooi bij, Laura heeft me vanochtend op gemaakt... nagels gelakt etc.. (gelukkig mag ik zo nog even douchen)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven