M '06
zaterdag 7 november 2009 om 23:14
Zo, fijn dat je al naar huis mocht, Merel. Dat is wel zo prettig.
Indian: ik ga nu nog niet naar Limburg toe, maar pas van 9 t/m 13 december. Alleen maar aan het kijken wat daar te doen is in de omgeving. Voor de momenten dat we niet aan het winkelen zijn in Duitsland.
Wat een mooi nieuw schema. Bij Emdin kan je er aan toevoegen dat hij 107 cm is en 17 kg weegt. Dol is op koken, raceauto's en takelwagens.
Vandaag weinig gedaan. Eerst uitgeslapen tot een uur of 10.00 uur. Even naar de Groenrijk geweest voor nieuw spul en plantjes voor het aquarium. Bij oma geluncht en daarna lekker thuis gehangen, gespeeld en geslapen. Vanavond pizza gebakken en een ijsje toe gegeten. Nu ligt Emdin inmiddels weer in bed en ik zit aan de rose.
Morgen hopelijk een actievere dag, mits het weer beter is. Want van al die regen wordt je ook niet vrolijker.
Welterusten allemaal
Indian: ik ga nu nog niet naar Limburg toe, maar pas van 9 t/m 13 december. Alleen maar aan het kijken wat daar te doen is in de omgeving. Voor de momenten dat we niet aan het winkelen zijn in Duitsland.
Wat een mooi nieuw schema. Bij Emdin kan je er aan toevoegen dat hij 107 cm is en 17 kg weegt. Dol is op koken, raceauto's en takelwagens.
Vandaag weinig gedaan. Eerst uitgeslapen tot een uur of 10.00 uur. Even naar de Groenrijk geweest voor nieuw spul en plantjes voor het aquarium. Bij oma geluncht en daarna lekker thuis gehangen, gespeeld en geslapen. Vanavond pizza gebakken en een ijsje toe gegeten. Nu ligt Emdin inmiddels weer in bed en ik zit aan de rose.
Morgen hopelijk een actievere dag, mits het weer beter is. Want van al die regen wordt je ook niet vrolijker.
Welterusten allemaal
zondag 8 november 2009 om 09:30
zondag 8 november 2009 om 20:27
Sylvester: grauw weer vandaag? Het was vandaag heerlijk weer. Emdin en ik zijn ook naar het strand geweest en het was echt zalig. Lekker dat zonnetje. Emdin heeft met zijn schepnetje een visje gevangen, al leefde deze vis niet meer, dus het was niet moeilijk om hem te vangen. Uiteindelijk heeft hij hem begraven in een zelf geschepte kuil.
Helaas vannacht te weinig slaap gehad. Een beetje mijn eigen schuld, want ik ging pas om 2.00 uur slapen en Emdin stond vanochtend al weer heel wakker te zijn om 8.00 uur. Nog kunnen rekken tot 9.00 uur, maar toen moest ik er echt van hem uit.
Dus vanavond zeker op de tijd naar bed toe. Desnoods tv kijken in bed, mocht ik niet in slaap vallen. Zo maar eens kijken wat er vanavond allemaal op tv is.
Fijne avond allemaal en tot snel
Helaas vannacht te weinig slaap gehad. Een beetje mijn eigen schuld, want ik ging pas om 2.00 uur slapen en Emdin stond vanochtend al weer heel wakker te zijn om 8.00 uur. Nog kunnen rekken tot 9.00 uur, maar toen moest ik er echt van hem uit.
Dus vanavond zeker op de tijd naar bed toe. Desnoods tv kijken in bed, mocht ik niet in slaap vallen. Zo maar eens kijken wat er vanavond allemaal op tv is.
Fijne avond allemaal en tot snel
zondag 8 november 2009 om 22:12
Hey Merel, wat fijn dat jullie thuis zijn!! Hoe gaat het, ben zo benikeuwd!
Ik kan de foto's op je site helaas niet zien, alleen die op de homepage. Zag een heel mooi Maedliefje en een suoperschattige foto van Valentijn met blonde krullen :heart; dieeen kusje op je buik geeft!
Verder *zwaai*
Ik kan de foto's op je site helaas niet zien, alleen die op de homepage. Zag een heel mooi Maedliefje en een suoperschattige foto van Valentijn met blonde krullen :heart; dieeen kusje op je buik geeft!
Verder *zwaai*
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
maandag 9 november 2009 om 13:32
maandag 9 november 2009 om 14:24
Grin, Xop, als ik niet achter de pc kan dan is dat voor mij wel een klein drama ja. Vandaar. Maar alles draait weer, zelfs mijn werkpc kon niet op internet dus daar ook al drama (80 % van mijn huidige klus draait nl. om een website).
Merel: bel er af, telefoon uit, evt. gordijnen dicht
Zo deden wij dat ook
.
Merel: bel er af, telefoon uit, evt. gordijnen dicht
maandag 9 november 2009 om 16:31
maandag 9 november 2009 om 20:14
Pfff pittig dagje maar weinig visite gelukkig! Madelief heeft veel vraag naar borst, en rommelt erg Qua tijd slaap drink tijd! Maar ze drinkt wel goed en bv is op gang.
Voel me afentoe wel schuldig dat ik zo weinig tijd heb voor v. Volgende week hoop ik iets mobieler te zijn en even iets met hem te doen. Voel me op
zich wel ok, wel moe van de gebroken nachten.
Vandaag andere kv, echt waardeloos slecht. Ze liep de kantjes ervan af, liet opa en oma zelf beschuitjes smeren etc. Morgen zou de kv van de eerste dagen er weer zijn , maar die is ziek. Morgen dus een 3e kv....... Balen
vandaag ook de hielprik, afschuwelijk, werd gedaan door stagair die niet goed doorpakte en dus madelief krijsen..... Gelukkig na paar minuten nam de vk het over. Ik huilen natuurlijk
met al die hormonen......
Zit nu even beneden met vriendlief kopje thee te drinken. Rust in de tent.
Andere keer reageer ik weer op jullie!
Voel me afentoe wel schuldig dat ik zo weinig tijd heb voor v. Volgende week hoop ik iets mobieler te zijn en even iets met hem te doen. Voel me op
zich wel ok, wel moe van de gebroken nachten.
Vandaag andere kv, echt waardeloos slecht. Ze liep de kantjes ervan af, liet opa en oma zelf beschuitjes smeren etc. Morgen zou de kv van de eerste dagen er weer zijn , maar die is ziek. Morgen dus een 3e kv....... Balen
vandaag ook de hielprik, afschuwelijk, werd gedaan door stagair die niet goed doorpakte en dus madelief krijsen..... Gelukkig na paar minuten nam de vk het over. Ik huilen natuurlijk
met al die hormonen......
Zit nu even beneden met vriendlief kopje thee te drinken. Rust in de tent.
Andere keer reageer ik weer op jullie!
dinsdag 10 november 2009 om 08:16
dinsdag 10 november 2009 om 09:49
gewoon lekker janken merel. Er gebeurt nogal niet wat in je leven op dit moment. Verse baby die veel zorg nodig hebt, V die ook zn mama wilt en je je een beetje schuldig over voelt over de verdeelde aandacht en slopen terwijl je net bevallen bent. grrrrr ik zou r ook echt niet aan moeten denken.
van mij.
van mij.
koffie, zwart graag...
dinsdag 10 november 2009 om 10:40
Gelukkig maar! Oh, en lekker die kraamtranen eruit janken, joh! 't Is precies wat Syl zegt; er gebeurt ook zooooo veel nu! Enneh....natuuuuurlijk hoef je nu niet op ons te reageren!!!! Man, klets fijn alleen maar over jezelf; vinden wij ECHT reuzeleuk . Als je net bevallen bent, dan mag dat
W.b. schuldig voelen naar V. toe.... Ik kan me dat nog erg goed herinneren dat ik dat ook had naar Lieke toe. Achteraf denk ik eigenlijk alleen maar dat het juist erg goed en natuurlijk is dat het zo gaat. Niks niet zielig ofzo. Het is zelfs zo dat de oudste (en die alleen!!!) een hele tijd jullie exclusieve aandacht heeft gehad. Dat zal de jongste (2e, 3e of 4e) nooooooit krijgen!!
W.b. schuldig voelen naar V. toe.... Ik kan me dat nog erg goed herinneren dat ik dat ook had naar Lieke toe. Achteraf denk ik eigenlijk alleen maar dat het juist erg goed en natuurlijk is dat het zo gaat. Niks niet zielig ofzo. Het is zelfs zo dat de oudste (en die alleen!!!) een hele tijd jullie exclusieve aandacht heeft gehad. Dat zal de jongste (2e, 3e of 4e) nooooooit krijgen!!