3000+ Deel 7 alweer

05-11-2009 10:02 3017 berichten
Alle reacties Link kopieren

Aan mij de eer.

Komen jullie gezellig mee babbelen?

Dit is deel 7

Iedereen is welkom, alles kan en mag mits met respect naar elkaar toe, om onze Thee te quoten

En denk er aan dames, de nummer 8 openen is voor ons Appeltje!!
Ben ik weer, gezellig hier.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
Zo bijgelezen bij de buurman
Ik hoop dat buurvrouw haar ogen open gaan en ziet wie de werkelijk schuldige is. Stomme z*k!
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
Ja is zeker relax Zus

Zijn we zowaar weer met een groepie??
Zo'n groepie dat 4 op een rij niet meer mogelijk is? (ik weiger op f5 te drukken )
Nou het is al weer ff geleden dat we met meerdere online waren.
Inderdaad Zus.. gaan we voor oud & nieuw??
Ik snap in dat een aantal dingen niet,

1 het is huisvrede breuk in de letterlijke zin

2 het is aanranding

waarom geen aangifte doen?????
Oh maar dan hebben we Appeltje nodig, want die moet de volgende openen!

Volgens mij komt het omdat we geen permissie-secretaresse meer hebben! Iedereen komt en gaat maar wanneer ze wil, schandalig!
Het is geen huisvredebreuk Sgaap. Dat is het pas als hij na meerdere verzoeken van TO toch niet was weggegaan.

Aanranding is het zeker wel!
Ik zou zeker aangifte doen, echt toen ik het las was ik gelijk weer 5 jaar terug. Ik zat plaatsvervangend te trillen en boos te worden.
Maar ik weet in elk geval wel dat buurman en buurvrouw geen gezellige avond gaan hebben!

Pffff ik weet niet wat ik gedaan zou hebben in haar situatie (van TO). Ik denk dat mr Bianco niet zo cool had gereageerd maar dat ie de buurman gelijk bij zn lurven had gepakt (als ik dat zelf al niet had gedaan intussen )
sperziebonen met citroen? Klinkt lekker, recepie?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Wat had je 5 jaar geleden dan Tut? Of wil je dat niet vertellen?
En daar moet je dus mee oppassen, want dan kan de hufter een aanklacht wegens mishandeling tegen je man indienen. Ik heb het zelf meegemaakt.
Ja dat is waar Tut, maar 'in the heat' zou ik hem geloof ik niet tegen kunnen houden (alhoewel ik natuurlijk wel erg groot en sterk ben!!)
Dat wil ik best hoor. Mijn toenmalige buurman heeft me toen aangerand, hij zat al met zijn handen onder mijn trui. Men, wat was ik verbouwereerd. Mijn man was gelukkig thuis en die heeft hem het huis uitgetrapt en vervolgens nog even de straat over gemept. Daarna wilden we aangifte doen van aanranding maar dat werd ons ontraden omdat de buurman dan een tegenaangifte van mishandeling zou doen. En dat zou zwaarder tellen omdat het voor de aanranding mijn woord tegen het zijne zou zijn.
3000 ga ik niet halen hoor, ben straks offline.

Sperziebonen koken naar smaak.

Pijnboompitten bakken

Uitjes fruiten, knoflook naar smaak erbij.

Alles bij elkaar gooien en wokken, in een goede olijfolie en dan twee citroenen er over heen uit knijpen en dan een half pakje paneermeel en dan nog even opbakken en eet smakelijk.
Ik ga zo ook verder met het eten, we eten nasi. Ik hoef het alleen nog maar op te warmen en een eitje te bakken.
klinkt erg lekker Zus, ga ik binnenkort een keertje maken
Dat is heftig Tut, kan me voorstellen dat je dan knap van slag bent geweest ja! En onrechtvaardig he, dat je dan wordt afgeraden om aangifte te doen.

Eet smakelijk voor zometeen... ik mag vandaag sla, snijbonen en een kaassouffle (uit de oven)
Ik had kant en klare boontjes dus het was zo klaar.

En lekker hoor.
Ik ben al zo vaak aangerand in mijn leven dat ik het haast normaal vind

Erg he.
Zus dat is wel erg ja

Tut

ik heb zelf soep gemaakt van wortel, knolselderij en kip, klinkt ranzig misschien, maar het smaakt goed
Jeetje zus, is het zo erg?? Kan me voorstellen als het ooit weer gebeurt (niet te hopen natuurlijk) dat je dan reageert van: Pffff ga lekker buiten spelen engerd! En vervolgens als een vies vliegje die figuur aan de kant duwt en verder gaat.

Neehoor, het zal best altijd veel impact hebben, dat geloof ik graag. Ikzelf ben wel vrij direct in het uitdelen van een enorme hoek op het moment dat iemand aan me zit terwijl ik het niet wil.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven