3000+ Deel 7 alweer
vrijdag 13 november 2009 om 20:02
:hello"
Hallo allemaal, ik heb een luie ochtend gehad en een waanzinnige drukke middag en avond want Indische kip gemaakt met rijst en peultjes. Een mega-afwas, maar nu wel super voldaan.
NEE, Freak, die suggestie naar een rijke man was natuurlijk VOOR mij , maar gefeliciteerd met je soll. gesprek, goed zeg!
Hahahaha Zus, je zoontjes op stap sturen met een Euro.
Doe ik ook wel eens met mijn dochter, want we wonen zowat in het centrum, eigenlijk wel in, ach wat. Maar goed, dan hoef ik geen hele middag in de Toy'r us door te brengen bij langdurig getwijfel van dochter "wat zal ik nemen, of nee toch dat, mam mag ik er nog 4 Euro bij, dan hoef ik helemaal nooit zakgeld mee.......
En nu ga ik ook eventjes kijken bij die buurman
Hallo allemaal, ik heb een luie ochtend gehad en een waanzinnige drukke middag en avond want Indische kip gemaakt met rijst en peultjes. Een mega-afwas, maar nu wel super voldaan.
NEE, Freak, die suggestie naar een rijke man was natuurlijk VOOR mij , maar gefeliciteerd met je soll. gesprek, goed zeg!
Hahahaha Zus, je zoontjes op stap sturen met een Euro.
Doe ik ook wel eens met mijn dochter, want we wonen zowat in het centrum, eigenlijk wel in, ach wat. Maar goed, dan hoef ik geen hele middag in de Toy'r us door te brengen bij langdurig getwijfel van dochter "wat zal ik nemen, of nee toch dat, mam mag ik er nog 4 Euro bij, dan hoef ik helemaal nooit zakgeld mee.......
En nu ga ik ook eventjes kijken bij die buurman
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
vrijdag 13 november 2009 om 20:13
vrijdag 13 november 2009 om 20:16
quote:rosanna08 schreef op 13 november 2009 @ 20:12:
nah zit ik me te verheugen op popstars, zijn er alleen maar stomme steentjes die omvallen Oh ja hoorde ik op de radio... dominoday... hihi arme roos.. kan je me meteen vertellen wat de code voor huilie is
nah zit ik me te verheugen op popstars, zijn er alleen maar stomme steentjes die omvallen Oh ja hoorde ik op de radio... dominoday... hihi arme roos.. kan je me meteen vertellen wat de code voor huilie is
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
vrijdag 13 november 2009 om 20:17
quote:appeltjesgroen25 schreef op 13 november 2009 @ 20:16:
Roos, ik kom niet meer naar het popstars topic.
Ga samen met vriend voetbalvrouwen kijken...
jahoor... wat voor vriend is dat die dat programma met je meekijkt????
Houwen!!!!!!
maar geen O&N dus vanavond??? ( huilie)
Roos, ik kom niet meer naar het popstars topic.
Ga samen met vriend voetbalvrouwen kijken...
jahoor... wat voor vriend is dat die dat programma met je meekijkt????
Houwen!!!!!!
maar geen O&N dus vanavond??? ( huilie)
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd