Nachtmensen: verzamelen hieroooo!!!
zaterdag 19 juli 2008 om 01:31
En het is alweer 01.30...
Morgen moet ik alweer om 06.30 op. Maar zit me nu heerlijk te verdiepen in wat leesvoer over de politieke ontwikkelingen in de VS op internet. (En af en toe wat rotzooien op het Forum natuurlijk). Ik ben dus nog wakker vanwege een behoefte aan hersenstimulatie door informatie.
Zeg nachtbraker, vertel eens...
-Wat is de reden dat jij nu nog op bent?
-En wat ben je aan het doen (naast Forummen)
Verder kunnen nachtwakers hier gewoon wat kletsen!
Of je kan hier je medeforummers welterusten wensen!
Morgen moet ik alweer om 06.30 op. Maar zit me nu heerlijk te verdiepen in wat leesvoer over de politieke ontwikkelingen in de VS op internet. (En af en toe wat rotzooien op het Forum natuurlijk). Ik ben dus nog wakker vanwege een behoefte aan hersenstimulatie door informatie.
Zeg nachtbraker, vertel eens...
-Wat is de reden dat jij nu nog op bent?
-En wat ben je aan het doen (naast Forummen)
Verder kunnen nachtwakers hier gewoon wat kletsen!
Of je kan hier je medeforummers welterusten wensen!

zaterdag 14 november 2009 om 03:16
Hey die cakeje *smak*.. slaap je nog niet??.. kom jij ook naar de meeting de volgende keer? 
mocy: dus jij komt de volgende keer wel naar de meeting begrijp ik?... en ja het was heel gezellig en jij had het vast en zeker ook heel leuk gevonden .. ik beloof dat ik heel aardig tegen je zal zijn
mocy:.. ehm.. bonus natuurlijk altijd mooi meegenomen.. *hihi*

mocy: dus jij komt de volgende keer wel naar de meeting begrijp ik?... en ja het was heel gezellig en jij had het vast en zeker ook heel leuk gevonden .. ik beloof dat ik heel aardig tegen je zal zijn
mocy:.. ehm.. bonus natuurlijk altijd mooi meegenomen.. *hihi*

zaterdag 14 november 2009 om 03:18
Hey Boogje *smak terug*. Nope, slaap nog niet en weet nog niet of ik naar de meeting kom volgende keer (ik vrees eigenlijk dat ik sowieso niet kan, want dat weekend zal m'n oma haar verjaardag vieren, dus tja...).
En hebben jullie nog wat leuks gedaan vanavond/vannacht? (Of moet ik daarvoor teruglezen ).
En hebben jullie nog wat leuks gedaan vanavond/vannacht? (Of moet ik daarvoor teruglezen ).

zaterdag 14 november 2009 om 03:28