Nachtmensen: verzamelen hieroooo!!!

19-07-2008 01:31 3032 berichten
Alle reacties Link kopieren
En het is alweer 01.30...

Morgen moet ik alweer om 06.30 op. Maar zit me nu heerlijk te verdiepen in wat leesvoer over de politieke ontwikkelingen in de VS op internet. (En af en toe wat rotzooien op het Forum natuurlijk). Ik ben dus nog wakker vanwege een behoefte aan hersenstimulatie door informatie.

Zeg nachtbraker, vertel eens...

-Wat is de reden dat jij nu nog op bent?

-En wat ben je aan het doen (naast Forummen)

Verder kunnen nachtwakers hier gewoon wat kletsen!

Of je kan hier je medeforummers welterusten wensen!
Jaaaa!! Heerlijk, nu nog echt nog even de laatste dingetjes doen, en dan lekker naar huis toe.

Weltrusten voor straks, en wie weet tot later.
Dag dag, slaap ze!
Ik ga het gewoon weer een keer proberen.
Elloe!

Iemand nog wakker? LOLZ!
Ja ik...!
Mocy!!!

Kan je niet slapen?
ik ook.. maar nu jij niet meer waarschijnlijk ..

nog nachtbrakertjes?
Yep me... hoogzwanger en slapeloos... ik zit echt met droge ogen! LOLZ!
Ik kan wel slapen, maar heb nog geen zin. Ik kan altijd slapen, maar ook altijd opblijven. Das het probleem.
ik ben echt een avondmens.. 's ochtends ben ik uiteraard niet uit bed te krijgen.. en 's avonds wil ik niet gaan slapen want heb ik nog te veel energie ..

Nyssa:.. hoogzwanger?.. hoe lang nog?.. en zorgt dat ervoor dat je niet kan slapen?
Nog leuke plannen voor het weekend?
Ja Boogje hier nog één. Alhoewel, die energie valt wel mee eigenlijk. Maar 's nachts is het zo lekker, lekker rustig, alleen etc.
Jij Nyssa? En hoe ver ben je?
nee helaas.. voor het weekend nog niks leuks.. wil eigenlijk wel naar de sauna, maar niet alleen.. dus moet een date zien te regelen..
@ Boogje... iets meer dan 36 wkn maar als je mijn buik ziet... ik lijk wel alsof ik op ontploffen sta en zo voel ik me ook... ze hebben geschat dat de kleine op de uitgerekende datum 4,4 kg zal zijn dus ik hoop echt van harte dat het eerder komt...

Ik ben sowieso een avondmens dus dat helpt in deze fase al helemaal niet!
4,4 kg?.... tjemig.. dan mag je wel alvast beginnen te puffen.. ..

Waarom groeit die kleine zo hard?.. eet je op het moment veel krachtvoer?... of fles pokon gedronken?
Daar ben ik het he-le-maal met je eens Mocy! Ik heb nog twee kids rondrennen de hele dag dus kan je wel ff genieten van de rust...whuahau!

En bedoel je dan een date as in een leuke (potentiele) partner of een buddy?
Zo'n zware baby heeft ook zijn voordelen Nyssa, bijv. minder voedingen per dag/nacht.

En Boogje, als ik zo las op het forummeetingverslag moet het jou toch wel lukken om iemand te vinden om met je mee naar de sauna te gaan
whauhauah Boogje... je bent niet de enige die dat vraagt... men denkt ook vaak dat ik een tweeling draag of dat ik al over tijd ben... nu heb ik nog enige hoop omdat ik vorige week last had van rugweeen (ja sowwy op deze key-board kan ik op de 1 of andere manier geen trema vinden) en de baby schijnt nog meer ingedaald te zijn... maar de baby mag pas komen met 37 weken dus ik moet het toch nog ff zien binnen te houden...
@ Mocy jazeker mijn tweede was 4,1 kg en ik heb geen 1 gebroken nacht gehad dus dat was wel lekker... nouja alleen de eerste dan omdat d everloskundige zei dat ik niet moest bijvoeden want dat zou ze makkelijk kunnen hebben... nou ze had de hele n8 gehuild totdat de kraamverzorgstr kwam en zei dat ze aan het fladderen was (haar suikerspiegel begon te dalen... soort van flauwvallen... nou na het bijvoeden geen enkel probleem meer gehad! ::-):

Zoooo Boogje dus je bent in trek!!! Wordt wellicht een spannend w-end! Whehehe!
nyssa: een date als in iemand gezellig om mee naar de sauna te gaan en leuk te kletsen... al het andere da's alleen maar bonus.. ..

mocy:.. je moet niet alles geloven wat ze schrijven in het meet topic hoor.. .. .. of misschien ken ik simpelweg te weinig mensen.. en de vrouwen die ik ken hebben een relatie.. dus zou zo eerlijk gezegd niemand weten die ik zou kunnen vragen..
Krijg bijna medelijden met je Boogje

En psies eerst zien, dan geloven. Ik was in de buurt, maar durfde op het laatste moment niet. Jammer, anders had ik het gezien en geweten.

Nyssa, je hoeft dus eigenlijk nog maar een paar dagen...
mocy:.. je was in de buurt maar durfde niet binnen.. dat snap ik dan weer niet.. van een man op een vrouwenforum snap ik het.. is toch min of meer het hol van de leeuw ..

maar waarom zou jij bang zijn om daar binnen te stappen?
Ja, ik woon er vlakbij, was aan het stadten maar had ineens zoiets van ja daaaagggg, dadelijk ben ik de oudste. Haha. Had later ook enorme spijt.

Ja en de mannen die zijn gekomen: respect!
Goedenacht allemaal! Net thuis en kom nog heel even spieken op het forum voordat ik naar bed ga.

Hihi, Boogje, nog meer mensen die alle complimenten op het verslag-van-de-meet-topic hebben gelezen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven