Nachtmensen: verzamelen hieroooo!!!
zaterdag 19 juli 2008 om 01:31
En het is alweer 01.30...
Morgen moet ik alweer om 06.30 op. Maar zit me nu heerlijk te verdiepen in wat leesvoer over de politieke ontwikkelingen in de VS op internet. (En af en toe wat rotzooien op het Forum natuurlijk). Ik ben dus nog wakker vanwege een behoefte aan hersenstimulatie door informatie.
Zeg nachtbraker, vertel eens...
-Wat is de reden dat jij nu nog op bent?
-En wat ben je aan het doen (naast Forummen)
Verder kunnen nachtwakers hier gewoon wat kletsen!
Of je kan hier je medeforummers welterusten wensen!
Morgen moet ik alweer om 06.30 op. Maar zit me nu heerlijk te verdiepen in wat leesvoer over de politieke ontwikkelingen in de VS op internet. (En af en toe wat rotzooien op het Forum natuurlijk). Ik ben dus nog wakker vanwege een behoefte aan hersenstimulatie door informatie.
Zeg nachtbraker, vertel eens...
-Wat is de reden dat jij nu nog op bent?
-En wat ben je aan het doen (naast Forummen)
Verder kunnen nachtwakers hier gewoon wat kletsen!
Of je kan hier je medeforummers welterusten wensen!

zaterdag 14 november 2009 om 02:51
@ Boogje... iets meer dan 36 wkn maar als je mijn buik ziet... ik lijk wel alsof ik op ontploffen sta en zo voel ik me ook... ze hebben geschat dat de kleine op de uitgerekende datum 4,4 kg zal zijn dus ik hoop echt van harte dat het eerder komt...
Ik ben sowieso een avondmens dus dat helpt in deze fase al helemaal niet!
Ik ben sowieso een avondmens dus dat helpt in deze fase al helemaal niet!

zaterdag 14 november 2009 om 02:57
whauhauah Boogje... je bent niet de enige die dat vraagt... men denkt ook vaak dat ik een tweeling draag of dat ik al over tijd ben... nu heb ik nog enige hoop omdat ik vorige week last had van rugweeen (ja sowwy op deze key-board kan ik op de 1 of andere manier geen trema vinden) en de baby schijnt nog meer ingedaald te zijn... maar de baby mag pas komen met 37 weken dus ik moet het toch nog ff zien binnen te houden...
zaterdag 14 november 2009 om 03:01
@ Mocy jazeker mijn tweede was 4,1 kg en ik heb geen 1 gebroken nacht gehad dus dat was wel lekker... nouja alleen de eerste dan omdat d everloskundige zei dat ik niet moest bijvoeden want dat zou ze makkelijk kunnen hebben... nou ze had de hele n8 gehuild totdat de kraamverzorgstr kwam en zei dat ze aan het fladderen was (haar suikerspiegel begon te dalen... soort van flauwvallen... nou na het bijvoeden geen enkel probleem meer gehad! ::-):
Zoooo Boogje dus je bent in trek!!! Wordt wellicht een spannend w-end! Whehehe!
Zoooo Boogje dus je bent in trek!!! Wordt wellicht een spannend w-end! Whehehe!

zaterdag 14 november 2009 om 03:02
nyssa: een date als in iemand gezellig om mee naar de sauna te gaan en leuk te kletsen... al het andere da's alleen maar bonus.. ..
mocy:.. je moet niet alles geloven wat ze schrijven in het meet topic hoor.. .. .. of misschien ken ik simpelweg te weinig mensen.. en de vrouwen die ik ken hebben een relatie.. dus zou zo eerlijk gezegd niemand weten die ik zou kunnen vragen..
mocy:.. je moet niet alles geloven wat ze schrijven in het meet topic hoor.. .. .. of misschien ken ik simpelweg te weinig mensen.. en de vrouwen die ik ken hebben een relatie.. dus zou zo eerlijk gezegd niemand weten die ik zou kunnen vragen..