Nachtmensen: verzamelen hieroooo!!!
zaterdag 19 juli 2008 om 01:31
En het is alweer 01.30...
Morgen moet ik alweer om 06.30 op. Maar zit me nu heerlijk te verdiepen in wat leesvoer over de politieke ontwikkelingen in de VS op internet. (En af en toe wat rotzooien op het Forum natuurlijk). Ik ben dus nog wakker vanwege een behoefte aan hersenstimulatie door informatie.
Zeg nachtbraker, vertel eens...
-Wat is de reden dat jij nu nog op bent?
-En wat ben je aan het doen (naast Forummen)
Verder kunnen nachtwakers hier gewoon wat kletsen!
Of je kan hier je medeforummers welterusten wensen!
Morgen moet ik alweer om 06.30 op. Maar zit me nu heerlijk te verdiepen in wat leesvoer over de politieke ontwikkelingen in de VS op internet. (En af en toe wat rotzooien op het Forum natuurlijk). Ik ben dus nog wakker vanwege een behoefte aan hersenstimulatie door informatie.
Zeg nachtbraker, vertel eens...
-Wat is de reden dat jij nu nog op bent?
-En wat ben je aan het doen (naast Forummen)
Verder kunnen nachtwakers hier gewoon wat kletsen!
Of je kan hier je medeforummers welterusten wensen!
zondag 8 november 2009 om 05:47
zondag 8 november 2009 om 06:03
zondag 8 november 2009 om 06:10
zondag 8 november 2009 om 06:26
Paloma, ik moest in totaal 3 nachten, nu nog 1 te gaan.
Waar ik nu zit zit ik alleen, mijn andere collega's zijn wel met meer, 1 heeft mij even afgelost zodat ik daar even kon zitten.
Ik moest dus zorgen voor mijn eigen hapjes vanacht (m&m's, en snoepjes. Nachtdiensten zijn niet goed voor mijn lijn ).
Vervelend AriMa dat je niet meer in slaap kunt komen, beker warme melk met honing werkt soms goed. Hopelijk kan je straks nog even slapen, anders wordt het wel een lange dag...
Waar ik nu zit zit ik alleen, mijn andere collega's zijn wel met meer, 1 heeft mij even afgelost zodat ik daar even kon zitten.
Ik moest dus zorgen voor mijn eigen hapjes vanacht (m&m's, en snoepjes. Nachtdiensten zijn niet goed voor mijn lijn ).
Vervelend AriMa dat je niet meer in slaap kunt komen, beker warme melk met honing werkt soms goed. Hopelijk kan je straks nog even slapen, anders wordt het wel een lange dag...
zondag 8 november 2009 om 06:40
AriMa maak er lekker gebruik van dat je straks nog even lekker kan slapen (doe ik ook, mijn kids zijn bij opa en oma aan het logeren. En mijn man heeft zo een vroege dienst).
Hopelijk kan je zo nog een beetje slapen.
Slapen is bij mij na de nachtdienst nooit een probleem, heerlijk om straks lekker rustig thuis nog even wat te kunnen drinken. Dan lekker naar bed toe, misschien nog even lezen en dan heerlijk slapen!!!
Geweldig idd om te zien hoe sommige collega's 's ochtends vroeg binnen komen.
Hopelijk kan je zo nog een beetje slapen.
Slapen is bij mij na de nachtdienst nooit een probleem, heerlijk om straks lekker rustig thuis nog even wat te kunnen drinken. Dan lekker naar bed toe, misschien nog even lezen en dan heerlijk slapen!!!
Geweldig idd om te zien hoe sommige collega's 's ochtends vroeg binnen komen.