Singles in the city - Deel III

27-09-2009 11:37 3048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kletstopic voor singles van alle gezindten.

--------------------------------------------------------------------------------

Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!

Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
I see.. dan is een van de eisen waarschijnlijk ook 'vrouw' zijn?
Niet om het een of ander heur..

MAar Wie ben jij Boogie ?

Er staan nl dingen op de group die idd niet bestemd zijn voor het forum.. Maar we willen graag kennismaken met mensen voordat we ze toelaten op de group...
Nee, volgens mij niet. En die prive-dingen zijn ook geen seksueel gerelateerde dingen vaak.

Meestal vinden we het fijn iemand hier eerst wat beter te leren kennen.
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Indi, ik google de plaatjes van de mijters en de mutsen en de staffen, die sla ik op op mijn pc.

Zet 1 paint-scherm open met te pimpen avatar.

Zet nog een scherm open met muts,mijter of staf, vergroot/verklein ze totdat de verhoudingen kloppen.

Dan knip ik met de knipfunctie een mijter, muts of staf uit.

Doe 'copy' en in het andere scherm 'paste'. Let wel op dat je links twee plaatjes krijgt van een clinder, bal en vierkant. Klik de onderste aan, anders krijg je een wit vierkant.

Als de avatar niet helemaal meer zichtbaar is, dan open ik nog ene scherm met de avatar, knip daar op dezelfde manier delen uit en plak die in de te pimpen avatar!

Klaar!

P.S. Jullie hoeven je zeker niet verplicht te voelen om deze avatar te gebruiken hoor! Ik vind het leuk om te doen en als je m lelijk vindt dan is dat echt niet erg!
Wat een leuk gezicht al die gepimpte ava's!!

Boog, misschien eerst ff een tijdje meeschrijven, ff het lijstje invullen, en dan mag je misschien wel op de group...

MT: Gooooo with the flow? Even de topic-yel uit de kast halen. Kijk gewoon hoe het gaat lopen met die man. Stapje voor stapje... Goo luck girl!
Pop, ik vind het raar om jou als een soort van Boogje-kloon te zien!
Nee, dat begrijp ik.. was ook maar een vraagje..

Pop:.. ik vind het wel heel knap dat je dat met PAINT kan.. is eigenlijk een vrij eenvoudig programma vergeleken bij andere foto edit programma's... Zelf gebruik ik vaak PaintShopPro.. daar kun je op zich toch nog wel wat meer mee.. maar mij ontbreekt het dan weer aan creativiteit
quote:Miss thang schreef op 14 november 2009 @ 13:46:

Pop, ik vind het raar om jou als een soort van Boogje-kloon te zien!Is nou ook niet meer hoor.. druk maar ctrl-F5 dan worden de plaatjes ververst..
Dank Olijf, voor de yel. Ik geloof dat ik dat inderdaad maar gewoon moet doen!
LRM komt vanavond niet ... ben gezellig met dinnetje samen.. Alleen nu heb ik volgens mij wel veul te veul eten

En met heel veel knoflook gene idee of t wel zo slim is om dan daarna nog de kroeg in te gaan *lol*
Ik schrijf ook te weinig denk ik.. net even gespiekt.. nog maar 1100 berichtjes geschreven onder deze naam .. en dat over een periode van 2 jaar.. belachelijk..
Zes, waarom komt hij niet?

Boog, wie was je eerst dan?
*staat te gieren van het lachen bij de deur omdat de postbode de post er niet doorheen krijgt en niet bedenkt aan te bellen*

Is dat gemeen ?
MT: tis een meidenavondje .. naja dinnetje en ik zijn samen maar we hebben veel bij te kletsen ..

LRM gaat naar discotheek in dld. kwam hem ook wel weer mooi uit
Hahaha, Olive, nee dat is niet gemeen! Ik zou me ook slap lachen om zo'n domme postbode!!!

(Misschien hoort ie wel een meisje heeeeel erg hard lachen en krijgt ie daar bibberhandjes van van de zenuwen, arme postbode....)

Heeft ie het al opgelost?
Djeeeez wat een sukkel, t is em wel gelukt trouwens.

Maar echt hoor, het licht in mijn hal staat aan, en hij hoort me... Hoe dom ben je dan om niet even aan te bellen???

't Waren de papieren van de leasemaatschappij, groene kaart, noodnummer voor pech , en meer van dat soort dingen, dus een flink pakket.

Zes: Lekker gewoon een meiden avondje, met heul veul eten!
Olive, je had het volgens mij al eens eerder geschreven, maar wat voor auto heb je nu?... een nieuwe toch?
Hoi..ben weer terug en het is droog gebleven!

@Olive: Jeetje...niet zo'n slimme postmeneer inderdaad..ik zou ook lachen hoor!

@Pop: Goede uitleg! Vroeger knutselde ik heel veel van die dingen in elkaar met paint shop..ik heb dat programma nu niet meer..Vond dat heel leuk om te doen!
Boogje, ik heb nu een Twingo II Dynamique (12. 16V 75pk). een stap terug voor mij, maar helemaal prima. Hij is zwart, heeft mooie velgen, getint glas, airco en meer van dat soort dingen. En dat voor de helft van de prijs (en dus ook bijtelling) van mijn vorige leasewagen

En ja, een hele nieuwe inderdaad. Reed weg met 9 km op de teller (nu staan er 20 meer ofzo hahaha)

Jeuj! Is het zulk slecht weer bij jou dan Indi?

Hier was alleen vanmorgen regen, en nu een zwak zonnetje.
Olive .. dat wordt tot 1000km niet volgas .. tenminste ouders mochten tot dat ze 1000km hadden gereden niet vol gas rijden , wel pittig inrijden maar niet gelijk volop 160 e.d.
Zo eentje zeg maar?... Zijn wel leuke wagens.. hip, modern, snel.. zuinig in verbruik.. maar wat had je hiervoor dan?

Nu niet meer Olijfje..er schijnt hier ook een zonnetje..
Nee, zal 'em de eerste km's nog niet vol plank rijden (redelijk lastig ook in de Randstad )
Ja zo één Boogje! Ik heb alleen andere velgen, en getint glas (achter uiteraard) en een spoilerT. Potentieel pittig wagentje.

Ik had een Peugeot 207 met de dikste dieselmotor

Ik ben ff boodschappen doen!
Zo, iedereen weer ene gepimpte avater? Ik zie ze alleen niet.....

Heb net in bed de intocht van de sint gekeken en kinderenvoorkinderen -30 jaar. Echt mega leuk!

Nu me bij elkaar aant rapen om te gaan poetsen.

Olive: coele auto!

POp: hoest met je, nu je kater dood is? Heb je trouwens nog een kat?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven