40 dagen zonder forum

26-09-2009 09:42 193 berichten
Alle reacties Link kopieren
*schraapt keel*

Ik ben MissMara en ik ben *kuch* forumverslaafd.

Ik forum te vaak en te lang. En toen ik het een tijd rustig had was dat alleen maar gezellig. Maar naast mijn gezin en fulltime baan is er nu eigenlijk geen tijd meer voor het forum. Tot nu toe wist ik het hier rondhangen, slap ouwehoeren en stevig discussieren te legitimeren door te zeggen dat ik het nou eenmaal leuk vond, dat het ontspanning was. Maar met dat gezeik van de afgelopen dagen heeft dat argument zijn waarde verloren.

Voor altijd stoppen, zoals gisteren aan aantal forummers aankondigden, dat wil ik niet (en kan ik misschien ook niet). Maar ik wil mezelf de uitdaging stellen om iig een tijdlang niet te forummen. In navolging van Arie Boomsma's programma 40 dagen zonder seks heb ik voor de termijn van 40 dagen gekozen. Vanaf vanmiddag 12:00 tot eh... do 3 november als ik goed tel, ga ik hier niet schrijven maar ook niet lezen.

Wat denken jullie, gaat het mij lukken?

Zou het jou lukken?

Wat is makkelijker voor jou?

Totaal aantal stemmen: 100

40 dagen zonder forum (23%)
40 dagen zonder seks (77%)
quote:Charlotte69 schreef op 03 november 2009 @ 11:38:

Hé Miss Mara, leuk je weer te zien (lezen)!

Mij is het ook goed bevallen dit experiment maar ik moet toegeven dat ik af en toe nog wel wat heb gelezen hier. Ik ken namelijk gewoon GEEN discipline. Same here! :p
MissMara! *Smak!* Leuk je weer te lezen, ben benieuwd hoe zijdelings forummen je bevalt.
Mooi je bent er weer. Vind het knap van je dat echt niet gekeken en geschreven hebt! Ik zou het niet kunnen in ieder geval.
Even voor de duidelijk ik was ikbenikhetisnietanders. Wellicht zegt je dat iets.
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 03 november 2009 @ 21:34:

Even voor de duidelijk ik was ikbenikhetisnietanders. Wellicht zegt je dat iets.Mooie nickswitch!
Haal 'ie firt! Kennemer nauw ijdel luk hut bus gaaf nee d'r langs top pik weer rup pun? Cap je geMisst!
Ga in therapie!
quote:La Vie en Rose schreef op 03 november 2009 @ 10:46:

Er is weer een nieuw topic en het heet SAAI

Maar ik heb de laatste tijd niets meegeschreven, heel saai dus.

Ja ontzettend saai! Maar ik zie het wel door de vingers hoor. Omdat het toch ontopic is

Mara fijn dat je weer forummen mag. (van jezelf)
Ben trouwens blij dat je er weer bent MaraMijn maar dat wist je vast al
Oh, jullie zijn lief!
quote:vivafreak1 schreef op 03 november 2009 @ 12:30:

Hallo MM.. daar is u weer

40 dagen zonder forum... en die loopfiets staats nog steeds in mijn schuur haha, Vivafreak, ik voelde me zo schuldig dat ik hoogzwanger het ruilen niet meer aankon dat ik er nooit meer op teruggekomen ben. Maar wat wilde jij ook al weer graag hebben? Misschien kan het alsnog doorgaan, want ik wil nog steeds graag een loopfietsje!
Helleuw

Fijn te lezen dat het beviel.

Verrast te lezen dat er leven is, naast forum

Hoezo 'belangrijker dingen", wat iemand schreef..

Later is nu
quote:MissMara schreef op 04 november 2009 @ 13:06:

[...]

haha, Vivafreak, ik voelde me zo schuldig dat ik hoogzwanger het ruilen niet meer aankon dat ik er nooit meer op teruggekomen ben. Maar wat wilde jij ook al weer graag hebben? Misschien kan het alsnog doorgaan, want ik wil nog steeds graag een loopfietsje!

Hihi hij staat er nog hoor vreseluk in de weg te staan

We zouden ruilen voor boeken toch????
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
O, laat ik er daat nou heeeeel veel van hebben! Literatuur? Of geinige bladerboeken? Spannende boeken (heb ik er maar een paarvan, het meeste is saaaai ) ik ga voor je neuzen! En even voor de zekerheid: het is geen roze k3fiets? Dat trekken mijn mannen nl maar matig.
Nee lieve schat..blauw met geel... prima voor een jongen

En literatuur is welkom of detectives... heb je mijn mail nog???
Jep! Mail je binnenkort!
Ok...gezellig
Pffff... vannacht heb ik voor het eerst over het ViVa Forum gedroomd. (Zie topic wat heb jij vannacht gedroomd?).

Dit zie ik toch wel als een signaal om weer even in de meelees-modus, danwel ingore-modus te gaan

MissMara ik gebruik even jouw topic als een soort controlesysteeem voor mezelf .

Ik ga even beginnen met een volle week Forum-Ignoren.

Mijn tijd wil MOET ik even aan andere dingen besteden.

Enige uitzondering:

*Kan iemand mij een pm sturen wanneer Melhor weer komt rellen*

Zo, dat was makkelijk !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven