Saai!

22-10-2009 21:59 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En daar gaan we weer (zucht).

Snjókorn falla, á allt og alla
Ja dat wil ik echt want dan kom ik tenminste in een warm land aan (verkies op dit moment wel een van de Canarische eilanden hoort tenslotte ook bij Spanje)
Dank je, had een sint plaatje van Fokke en Sukke maar die wordt te klein als ava. En daar werd ik zo saai verdrietig van. Dus vandaar deze.
quote:Dushi74 schreef op 13 november 2009 @ 22:44:

Ja dat wil ik echt want dan kom ik tenminste in een warm land aan (verkies op dit moment wel een van de Canarische eilanden hoort tenslotte ook bij Spanje)Ja maar, vroegah kwamen al mijn gedichten uit Madrid en ik weet toch wel heel zeker dat dat niet op een van de Canarische eilanden ligt......????
Nee klopt! Ik ben weer te saai, gewoon Madrid en meer niet! Maar ook dat zat er de afgelopen jaren niet eens in. Dussss wie weet....
Ik ga saai voor je duimen en dromen.

CUL8R
Weltrusten aligator
Kiekeboe, ik ben er weer. Ga even ontbijten op het goedemorgentopic
Ontbijt op dat topic zijn altijd lekker. Ik ben te druk geweest om te ontbijten. Daarom maar brunch gedaan.
Ik moet zo de was ophangen en dan even dushen en dan de volgende was in de machine gooien enz. Lekker saai dus.
Een was hangt ook al bij mij, andere is bijna klaar. Ben al uren op en dus ook allang onder de doesj geweest. Maar jij hebt dat lekker nog fijn in het vooruitzicht.
Ik moest vanochtend eerst een lampje verwisselen en daar moest een schroevendraaier enzo aan te pas komen.... Het is natuurlijk wel gelukt.
Aha dus je bent multi inzetbaar jij. Saai zeg!!! Uiteraard is het je gelukt ik had niet anders van je verwacht. (en als single vrouw moet je wel)
Dan ga ik nu eens even kijken voor een cadeautje voor m'n vriendin, die was gisteren jarig en komt maandag hier logeren...

Tot straks.
Have fun, niet al te blij kijken als je wat geschikts gevonden hebt voor je vriendin he. Anders ben je niet saai genoeg meer
Ben saai weer terug. Was gaan lopen/wandelen (dacht even gezond te gaan doen). Nou, dat heb ik geweten. Op de heenweg had ik wind mee (het waaide harder dan ik had verwacht, witte koppen op het water), écht moeten zoeken naar een cadeautje en toen moest ik ook nog dat zelfde stuk terug lopen (een kilometer of 2,5) tegen de wind in. Ik ben nu dus saai aan het bijkomen met mooie/saaie rode appeltjeswangen.
Ik ben er weer maar het schaatsen is erop en dat is saai dus ga ik maar kijken.............
quote:steph schreef op 14 november 2009 @ 16:42:

Ik ben er weer maar het schaatsen is erop en dat is saai dus ga ik maar kijken.............Hæ, bæ
Rode appeltjeswangen zijn perfect voor het nuttigen van een warme kop chocomelk met -eventueel- beetje slagroom. Of een lekkere grote warme kop thee (altijd mijn favoriet)

Steph ik moest aan je denken vanmiddag. Zag Bart weer als commentator. Ik dacht: Stephke zit dit vast saai te kijken.
Het was een kop warme thee (en warme sokken)
Heerlijk heerlijk Snjookje. Maar je doel voor vandaag heb je ondanks dat hondenweer wel gehaald: cadeautje voor vriendin is binnen!
Indeed. Nu nog even mooi inpakken, de logeerkamer klaar maken (de was hangt daar nu) en dan nog even iets lekkers bakken..
En je slaapbank weer omtoveren tot bank? Of laat je die lekker zo. Wat voor lekkers ga je dr mee verrassen?
quote:Dushi74 schreef op 14 november 2009 @ 20:05:

En je slaapbank weer omtoveren tot bank? Of laat je die lekker zo. Wat voor lekkers ga je dr mee verrassen?

Nee, de bank moet weer ingeklapt worden helaas ...

Ik weet nog niet wat ik ga bakken (behalve dan krentenbrood uit de broodmachine maar dat telt niet mee).
Lekker appeltaartje of brownies of blueberrymuffins? Offfff nou ja iets wat lekker ruikt en nog lekkerder smaakt.

Vers gebakken brood is altijd smullen.
Ik zat ook aan marmercake te denken en ik heb ook nog rabarber in de vriezer liggen dus een crumble is ook zo gemaakt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven