Help me snel!

14-11-2009 19:50 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er zullen vast tal van deze onderwerpen zijn, maar ik wil toch graag advies.

In de pubertijd was ik smoorverliefd op de man in kwestie. Na verloop van tijd zijn we toch uit elkaar gegroeit en uiteindelijk na 7 jaar bij dit punt beland.

We doen leuke dingen, hij is lief, romantisch en noem het maar op. Maar qua uiterlijk is het totaal niet de man waar ik op zou vallen. Niet dat ik denk, ''o wat is hij lelijk'', maar gewoon totaal niet mijn ding. Qua innerlijk is het gewoon een geweldige match.

Ik weet niet hoe ik hiermee om moet gaan en of ik het wel moet doorzetten? Ik heb altijd gezegd dat uiterlijk bij mij niets uit maakt.. Maar als het er op aan komt ga je er toch bij nadenken.
Dus jullie zijn vrienden begrijp ik nu na meer info. Oke, meer hoef je dan toch niet? Of zit je nu toch al aan de toekomst te denken. En waarom dan, je ziet elkaar 7 jaar niet (zal toch niet voor niets zijn lijkt me anders hou je wel contact) En nu 2 maanden pas weer contact. Nog lang geen moment lijkt me om na te denken over een relatie, trouwen, kinderen. Twee maanden contact is gewoon elkaar weer opnieuw leren kennen en kijken of er een basis is voor een vriendschap. Meer is nog niet nodig lijkt me.
quote:Borboletaaa schreef op 14 november 2009 @ 20:01:

[...]

We hebben nooit een relatie gehad.. We hadden ineens geen contact meer en nu weer wel. Wat er veranderd is, is dat zijn innerlijk nog steeds geweldig is, maar ik anders naar zijn uiterlijk kijk.Mijn hemel mens! En daarom wil je van ons NU direct weten wat je moet doen? Je had een crush op iemand en die heb je jaren niet gezien. Kanonnen, ik dacht dat je een echt probleem had/ hebt.
Geef nou s antwoord op de vraag waarom het zo snel moet??
quote:Dushi74 schreef op 14 november 2009 @ 20:04:

Kanonnen, ik dacht dat je een echt probleem had/ hebt.

Wat zij zegt.

Geweldig, jullie reacties!

*snelheidsmodus aan*

NeeditwordtnooitwatZethemuitjehoofdengaverdermetjelevenpunt

*snelheidsmodus uit*
Als wij op de wereld zijn om anderen te helpen, waarom zijn die anderen hier dan eigenlijk?
Snel? Help me snel, en dat in de gebiedende wijs ook nog.

Relax. Het is zaterdagavond hier, en dan gaat het allemaal gewoon lekker rustig aan hoor. Niks snel, en ik ga ook niet helpen.
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 14 november 2009 @ 20:01:

Maar waarom moet de hulp zo snel dan?!De man ligt waarschijnlijk met een strakke plasser bij TO in bed te wachten. En nu wil ze weten of ze Het moet doen of niet, of wel, of niet, of wel.
Staat er niet ergens in de forumreglementen dat de topic titel iets zegt over het topic onderwerp?

'Help me'

'Vraagje'

'Probleem'

'Wie kan me helpen'

'Ik weet het niet'

Zucht........
Ik geloof niet meer in sprookjes.
quote:zusenzo schreef op 14 november 2009 @ 20:02:

Ik dacht minstens dat de wasmachine overliep ofzo, jezus wat een titel zeg.Hopelijk belt ze dan een loodgieter ipv topic te openen met: Help me snel!
quote:Winx68 schreef op 14 november 2009 @ 20:16:

[...]

De man ligt waarschijnlijk met een strakke plasser bij TO in bed te wachten. En nu wil ze weten of ze Het moet doen of niet, of wel, of niet, of wel.Bij twijfel niet inhalen, zeg ik.
Peas on earth!
Niet inhalen, niet inparkeren.
quote:Moonlight82 schreef op 14 november 2009 @ 19:52:

Ik kan wel even in mijn glazen bol kijken maar veel meer kan ik niet voor je doen.Mag ik je bol even lenen.....
quote:Thekla schreef op 14 november 2009 @ 20:17:

[...]

Hopelijk belt ze dan een loodgieter ipv topic te openen met: Help me snel! Nee die dame opende werkelijk een topic ipv actie te ondernemen. Was wat mij betreft erg lachwekkend.
denk dat ze haast heeft,omdat ze bang is de trein te missen:P de ikweetmezelfgeenraadtrein!!!!!!
Ik snap de vraag niet.

Als je een vent leuk vind, ga je toch niet aan ons vragen of je met hem mee moet?

Blijkbaar niet, anders zou je niet twijfelen.
Waarom heeft deze vraag zo'n spoed?!!!
Maar fruit dan maar, als je ff wacht dan ga ik zo mijn theeblaadjes lezen.
Na 7 jaar, eeeeh als je hem dan nog niet wilt bespringen. Dan gaat het niet meer komen.

Move on...
quote:huskygirl_86 schreef op 14 november 2009 @ 19:58:

zoals mijn oma altijd zei, van een knappe tafel kun je niet eten!Ja, die snap ik dus niet. Evenmin begrijp ik de "van een mooi bord kun je niet eten" eigenlijk. Waarom niet? Gooi er iets eetbaars op en moet jij eens opletten of ik kan eten, mooi bord op knappe tafel of niet.

Is dat niet gewoon iets dat onaantrekkelijke mensen graag willen geloven?
Min, idd ik eet toch liever van een mooi bord.
Ik heb er maar een topic aan gewijd.
quote:Borboletaaa schreef op 14 november 2009 @ 19:50:

Ik weet niet hoe ik hiermee om moet gaan en of ik het wel moet doorzetten? Ik heb altijd gezegd dat uiterlijk bij mij niets uit maakt.. Maar als het er op aan komt ga je er toch bij nadenken.Advies: Blinddoek

Volgens mij hoor ik bruidsklokken luiden!

Sorry dat ik niet heel snel was, ik hoop dat het niet te laat was!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven