Knappe tafels, mooie borden...onzin?!
zaterdag 14 november 2009 om 20:45
In een ander topic las ik de zin "van een knappe tafel kun je niet eten". Oftewel, aan een mooi uiterlijk heb je niks, of zoiets. Deze snap ik nooit, net als het mooie bord waar je niet van kan eten.
Waarom niet? Gooi er iets eetbaars op en ik eet wel, mooi bord of niet. En op een mooie kerel kan ik uitstekend klaarkomen ook trouwens.
Is dat niet gewoon iets dat onaantrekkelijke mensen graag willen geloven?
Waarom niet? Gooi er iets eetbaars op en ik eet wel, mooi bord of niet. En op een mooie kerel kan ik uitstekend klaarkomen ook trouwens.
Is dat niet gewoon iets dat onaantrekkelijke mensen graag willen geloven?
zaterdag 14 november 2009 om 20:53
quote:Doornroosje75 schreef op 14 november 2009 @ 20:49:
Nou ja, een mooi bord alleen is niet genoeg natuurlijk. Zit je dan met je dure Villeroi & Bocht ofzoiets, met een niet te vreten hap erop....Nou en dan valt het echt vies tegen! Eet ik dan toch liever van een minder mooi bord maar verrukkelijk eten.
Nou ja, een mooi bord alleen is niet genoeg natuurlijk. Zit je dan met je dure Villeroi & Bocht ofzoiets, met een niet te vreten hap erop....Nou en dan valt het echt vies tegen! Eet ik dan toch liever van een minder mooi bord maar verrukkelijk eten.
zaterdag 14 november 2009 om 20:56
Dat ene hele mooie bord waar ik het net over had wist dattie een mooi bord was (ja was...we zijn nu een paar jaar later en het glanslaagje is versleten )
Die mooie borden die weten dat ze een mooi bord zijn zijn wel lekker eten maar moeilijk te houden....
Die mooie borden die weten dat ze een mooi bord zijn zijn wel lekker eten maar moeilijk te houden....
anoniem_70402 wijzigde dit bericht op 14-11-2009 20:59
Reden: letter vergeten
Reden: letter vergeten
% gewijzigd
zaterdag 14 november 2009 om 21:01
zaterdag 14 november 2009 om 21:01
quote:minny schreef op 14 november 2009 @ 21:00:
Och ja dat is er ook een, echte schoonheid zit van binnen. Nou...ik moet anders de eerste niet psychopaat tegenkomen die echt opgewonden raakt van een binnenstebuiten gekeerde vrouw. Ik vind darmen en longen niet echt geil Haha, ik heb overigens een heel mooi hart hoor. Zien ?
Och ja dat is er ook een, echte schoonheid zit van binnen. Nou...ik moet anders de eerste niet psychopaat tegenkomen die echt opgewonden raakt van een binnenstebuiten gekeerde vrouw. Ik vind darmen en longen niet echt geil Haha, ik heb overigens een heel mooi hart hoor. Zien ?
zaterdag 14 november 2009 om 21:10
zaterdag 14 november 2009 om 21:13
zaterdag 14 november 2009 om 21:15