Nachtmensen: verzamelen hieroooo!!!
zaterdag 19 juli 2008 om 01:31
En het is alweer 01.30...
Morgen moet ik alweer om 06.30 op. Maar zit me nu heerlijk te verdiepen in wat leesvoer over de politieke ontwikkelingen in de VS op internet. (En af en toe wat rotzooien op het Forum natuurlijk). Ik ben dus nog wakker vanwege een behoefte aan hersenstimulatie door informatie.
Zeg nachtbraker, vertel eens...
-Wat is de reden dat jij nu nog op bent?
-En wat ben je aan het doen (naast Forummen)
Verder kunnen nachtwakers hier gewoon wat kletsen!
Of je kan hier je medeforummers welterusten wensen!
Morgen moet ik alweer om 06.30 op. Maar zit me nu heerlijk te verdiepen in wat leesvoer over de politieke ontwikkelingen in de VS op internet. (En af en toe wat rotzooien op het Forum natuurlijk). Ik ben dus nog wakker vanwege een behoefte aan hersenstimulatie door informatie.
Zeg nachtbraker, vertel eens...
-Wat is de reden dat jij nu nog op bent?
-En wat ben je aan het doen (naast Forummen)
Verder kunnen nachtwakers hier gewoon wat kletsen!
Of je kan hier je medeforummers welterusten wensen!
zondag 15 november 2009 om 02:02
zondag 15 november 2009 om 02:07
Zit zelf in een beetje een crisis trouwens, qua gevoel, qua alles.
Máár, als ik bepaalde muziek luister..het helpt me. Heerlijk om mezelf daarin gewoon te verliezen. Even.
Weet niet waarom ik dit zeg trouwens. Ik zeg het gewoon.
Máár, als ik bepaalde muziek luister..het helpt me. Heerlijk om mezelf daarin gewoon te verliezen. Even.
Weet niet waarom ik dit zeg trouwens. Ik zeg het gewoon.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
zondag 15 november 2009 om 02:09
Niet erg toch la vie en rose! Op de een of andere manier voel je altijd meer 's nachts...dat heb ik meestal.
Goed trouwens dat muziek luisteren helpt. Ik hoor het en kan alles juist altijd koppelen aan niet fijne gevoelens waardoor ik het juist graag stil om me heen heb. Nu alleen de razende wind trouwens, daar ook zo?
Goed trouwens dat muziek luisteren helpt. Ik hoor het en kan alles juist altijd koppelen aan niet fijne gevoelens waardoor ik het juist graag stil om me heen heb. Nu alleen de razende wind trouwens, daar ook zo?
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
zondag 15 november 2009 om 02:09
quote:La Vie en Rose schreef op 15 november 2009 @ 02:07:
Máár, als ik bepaalde muziek luister..het helpt me. Heerlijk om mezelf daarin gewoon te verliezen. Even.Oei. Behoefte om te spuien of liever niet?
Máár, als ik bepaalde muziek luister..het helpt me. Heerlijk om mezelf daarin gewoon te verliezen. Even.Oei. Behoefte om te spuien of liever niet?
If at first you don’t succeed, call it version 1.0
zondag 15 november 2009 om 02:14
Niet direct behoefte aan spuien, het is even goed zo..
Ik zoek juist altijd de muziek op Bladora, de muziek die me het meest raakt en dan huil ik. En daarna voel ik me beter, gek genoeg. Er zijn ook genoeg liedjes die me sterk doen laten voelen. van hetzelfde genre.
Oh well Het gaat wel hoor!
Winderig is het hier ook trouwens, al de hele dag.
Ik zoek juist altijd de muziek op Bladora, de muziek die me het meest raakt en dan huil ik. En daarna voel ik me beter, gek genoeg. Er zijn ook genoeg liedjes die me sterk doen laten voelen. van hetzelfde genre.
Winderig is het hier ook trouwens, al de hele dag.
zondag 15 november 2009 om 02:16
zondag 15 november 2009 om 02:17
quote:La Vie en Rose schreef op 15 november 2009 @ 02:14:
.Oja, ik ben niet zo'n huiler, of ik huil wel, maar dat lucht niet op. Wil je een liedje noemen dat je sterk laat voelen? Misschien is het heel persoonlijk hoor, maar ik ben gewoon benieuwd
.Oja, ik ben niet zo'n huiler, of ik huil wel, maar dat lucht niet op. Wil je een liedje noemen dat je sterk laat voelen? Misschien is het heel persoonlijk hoor, maar ik ben gewoon benieuwd
zondag 15 november 2009 om 02:19
Ken ik niet "still alice'! Ik lees net voor de honderdduizendste keer "Secret History" blijf het gewoon mooi vinden. Geen boeken! Dat zou echt een ramp zijn voor mij, snap niet dat sommige mensen soms lezen.
Ik houd ook wel van wilde feestjes, alleen altijd laat aan het werk of niemand om mee te gaan helaas!
Ik houd ook wel van wilde feestjes, alleen altijd laat aan het werk of niemand om mee te gaan helaas!
zondag 15 november 2009 om 02:23
quote:-Bladora- schreef op 15 november 2009 @ 02:17:
[...]
Oja, ik ben niet zo'n huiler, of ik huil wel, maar dat lucht niet op. Wil je een liedje noemen dat je sterk laat voelen? Misschien is het heel persoonlijk hoor, maar ik ben gewoon benieuwd
Huilen heb je in verschillende vormen zeg maar. Bij muziek lucht het (bij mij) vaak wel op...weet niet wat het is.
Is inderdaad heel erg persoonlijk, maar voor mij helpen bepaalde nummers van India Arie heel erg. Voor van alles, ze raakt me gewoon zo diep. Voel een soort van rust als ik naar haar luister.
Maar goed, dit is iets van mij natuurlijk.
Een ander kan het walgelijk vinden, ghehe
[...]
Oja, ik ben niet zo'n huiler, of ik huil wel, maar dat lucht niet op. Wil je een liedje noemen dat je sterk laat voelen? Misschien is het heel persoonlijk hoor, maar ik ben gewoon benieuwd
Huilen heb je in verschillende vormen zeg maar. Bij muziek lucht het (bij mij) vaak wel op...weet niet wat het is.
Is inderdaad heel erg persoonlijk, maar voor mij helpen bepaalde nummers van India Arie heel erg. Voor van alles, ze raakt me gewoon zo diep. Voel een soort van rust als ik naar haar luister.
Maar goed, dit is iets van mij natuurlijk.
Een ander kan het walgelijk vinden, ghehe